娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-12-29 10:07 PM

一放假成個人hea到嘔....

乜都唔想做
#QT pX V*wt-nr 連街都唔多想出...

155220 發表於 2007-12-29 10:13 PM

我係一名中三學生,放假比較比出街,一星期得一兩次出街過3小時......不過如果果日唔出街,我會去踏單車的,每次大約是一小時。除此之外,其他時間響屋企真係好似無咩野做......

-仔仔仔- 發表於 2007-12-29 10:33 PM

我都係咁啦y-K ELmFk
咩都無做過呀
5pX+s cav-dH 唔係打機就訓覺
Npi VqkhJ!|yk 我連書都無溫過呀$@m!A ]^L.f6gn!k
我今年中五會考嫁喇

勇勇 發表於 2007-12-29 10:39 PM

1月1日又有假放喇:naughty::naughty::naughty:6h;V(y{s4T#s7@w)W
諗起都開心:D:D:D:D

自由神 發表於 2007-12-29 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-12-29 10:33 PM:
2q}:R:I}o'P[zD 我都係咁啦
6S)N"ku,@N(p"h|s 咩都無做過呀7l rl.m:H's M;l{
唔係打機就訓覺
'V3jX%u8f,y{ 我連書都無溫過呀
%YON|3\ wL 我今年中五會考嫁喇 [/quote]9S"n3~'p Qty2y3f
俾心機讀書啦!
*?2z9sCC([ 唔好第日衰左先黎後悔呀:gun::gun:

alienck 發表於 2007-12-29 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-12-29 10:39 PM:
BJa-sI ~h 1月1日又有假放喇:naughty::naughty::naughty:
$j'C@aC3c2u3Y"|4q 諗起都開心:D:D:D:D [/quote]
%}'HG"Y[zbP
kq#]j's'L [ 我聖誕放到出年uz6ZM&G4K4|
因為要清AL

kalos 發表於 2007-12-30 09:41 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-12-30 01:32:
TVcL(`NuT
V1Y([ j7L t"w} 俾心機讀書啦!e n/S*jKL8E
唔好第日衰左先黎後悔呀:gun::gun: [/quote]
}\ x SA
/x v$u)s(z$|`!P.S L 你係咪講緊我? :secret:

155220 發表於 2007-12-30 10:44 AM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-12-29 22:33:ZoV\-}u x0c W'V
我都係咁啦
o\y'c2C0} D/kS 咩都無做過呀
CV&l#q#OH$EH 唔係打機就訓覺
5Z jSsb,MnqU&wAo 我連書都無溫過呀XI\V4JC
我今年中五會考嫁喇 [/quote]|$M Nv0d;nk*}
ua,E5I&A)eW@
點解唔溫書???c1] YF{4n
我考完試先放假就話姐......
s%@AQ2O:`7X
eP j1Es-u/bh 中五喇,會考對你既影響好大,還是盡快溫書吧。
q"| [(i#S;`5}N{ 有什麼不明白,不妨上來問,相信一定有人可以幫到你。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.