娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-12-30 10:34 PM

想學番好d英文....

有咩地方好介紹  %fH)O2W M
h/^]+A^#X&p3[0He{ V
我d英文雞到無朋友, 估計得番F.4 F.5程度, 有冇d短期課程可以惡補一下

terry891089990 發表於 2007-12-30 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-12-30 10:34 PM:&k_hi'Ar*{/b+a:j
有咩地方好介紹  
$j[%\Qdb1m0tFe
:u0` B$_T*l7M9w*p6Y{ C 我d英文雞到無朋友, 估計得番F.4 F.5程度, 有冇d短期課程可以惡補一下 [/quote]swC"X,PmO}
goto try English town^^

xylitol25 發表於 2007-12-30 11:32 PM

e?你都係englishtown?:)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.