想學番好d英文....
有咩地方好介紹 %fH)O2WMh/^]+A^#X&p3[0He{ V
我d英文雞到無朋友, 估計得番F.4 F.5程度, 有冇d短期課程可以惡補一下 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-12-30 10:34 PM:&k_hi'Ar*{/b+a:j
有咩地方好介紹
我d英文雞到無朋友, 估計得番F.4 F.5程度, 有冇d短期課程可以惡補一下 [/quote]swC"X,PmO}
goto try English town^^ e?你都係englishtown?:)
頁:
[1]