娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dicksy 發表於 2007-12-31 01:34 AM

祝大家新年快樂, 繼續吹水吹到2008

Wish everyone a Happy New Year and continue to share good pics and vids on this site.
-Kb[c2@O1s V5y
@s wQ'~7K8@ Best wishes!!!
0fM'[(fu`L k {J&PTi!_:g5i t+[ p
[[i] Last edited by clkgtr on 2007-12-31 at 08:14 PM [/i]]

勇勇 發表於 2007-12-31 01:59 AM

[size=4]天晚唔得閒上網要出去玩,今晚講左先啦:):)
:Fm)V] _w'Er [color=Red]祝大家新一年有新希望[/color]:D:agree::clap::cheers:[/size]&J i'[.z)q p R
[size=5][i][color=Purple]Happy[/color] [color=Blue]New[/color] [color=Green]Year[/color][/i][/size]

sky308 發表於 2007-12-31 02:02 AM

我聽晚都出街倒數
yyX2Y i;w5bu 祝大家新年快樂*G,|8lCW
!QN w5{ C
仲有22小時就2008年:love::clap::gun::win::lol::D:cheers:

jojojojoj 發表於 2007-12-31 05:32 AM

Happy New Year
.L8@P9MK$X Z,e}8m}D/D7\
咁快就倒數?]+~-WC F8q
^UB/s:C1W
仲有18.5小時就2008年

sakura310 發表於 2007-12-31 06:26 AM

在澳洲而家仲有15.5個鐘就到2008

托迪仔T 發表於 2007-12-31 10:22 AM

Happy New Year Everyone! :win:/o,nH!gn;}CBT(u'V
各位新年快樂! 仲有13小時38分! :haha::clap:

yeung hiu he 發表於 2007-12-31 10:33 AM

Happy New Year everyone in 26FUN members!l n:u#s u!Bu
重有13小時25分就到2008年啦, #TM/@ Q#O/u2hSt
新的一年祝大家身體健康, 工作順利, 學業進步, 愛情得意! oHI'XZ.L"N
並祝26FUN越來越好, 各版友繼續出好post!

155220 發表於 2007-12-31 10:34 AM

仲有805分鐘就到2008年了,希望大家事事順利。Ei@ m*nw"QG
而我2號就要對卷了......

劉偉明 發表於 2007-12-31 12:02 PM

祝大家事事順利。Happy New Year

ronald001120 發表於 2007-12-31 12:33 PM

happy new year
_?0P1}m 希望世界和平k9T-Mwg0X
2012雙普選

-仔仔仔- 發表於 2007-12-31 01:28 PM

新年快樂呀大家
d V[)VHD 新一年日日都要開開心心

Maxson85 發表於 2007-12-31 04:23 PM

预祝大家新年快樂~!!!!!!

aureus 發表於 2007-12-31 04:25 PM

Happy New Year to Everyone :win:S5ff.W)H.`!TX9J \
Here’s to 2008 being another wonderful year!!!

clkgtr 發表於 2007-12-31 08:11 PM

[b][size=3][color=Orange]祝各位新年快樂, 繼續吹水唔抺嘴[/color][/size][/b] :clap::clap::clap:

trunks 發表於 2007-12-31 08:22 PM

祝繼續娛樂滿紛, 開開心心..... :cheers:

jordanwong 發表於 2007-12-31 08:40 PM

明天返工唔出得街
"a+nE(gI6r5C9f2D ?Y.F1Q `%_`
希望 各位 唔會凍親 E aL7H8Y
6PNF lY{t
新年快樂
1\C8ezl$DV5ly 5A%phX+E*n3p:G
[color=Red]加人工加到傻  Yeah  ~~~~~~~~[/color]

大優勢 發表於 2007-12-31 09:03 PM

[color=Maroon]祝  大 家新年快樂
,APDWGh [\"E
,RI^z*iZ 日日諗到新話題係吹水版出題
(?wHEU(P ;j Z Uj2B+r\*d!P
版主個個LIKE 你
(z}8b2{ w5K
*J];{'W'{yHP v"x 加分加到你千萬分王
:Kq)O@N(xt !hGlL-Hm/?
網友送你心頭至愛%aK^`9KR;B.}

*\"j3R'zQ1N5w&\ 伴侶日日想錫你%U {z.sv+nG h^
$V8QT v?%X9E
同事同仔三分親B9[E(~*a y+Q+__C

:p bQB)R 老細話你最上心3Wau.W"W(u!m;@
X.Id yigJ7@0I
:agree::agree::agree::agree::agree:C,`t-rS%{V&UL

S0zN6d+x.}Qo4yL [/color]

oz2 發表於 2007-12-31 09:19 PM

本人祝大家新一年開心、快樂!!!
'@6Y4V`Den#r5W0um d9FC@d(F1|L
大家先干杯!:cheers:\6k@|"X _,C*v/j
{S g8M9b*qWJ6{
[img]http://www.makusonia.com/cgi-bin/diary/photo/p20071231212625.JPG[/img]

阿感 發表於 2007-12-31 11:52 PM

希望出年中一次六合彩頭獎6`x%V,Z.\D,N:bj#B
大家冇頭獎中都有二三獎:win::win::win:

極樂 發表於 2008-1-1 12:54 AM

已經踏入 08年啦!!-l(|jh }-C8Ko
我係餵奶中渡過.........
5s2]WP6nc,L
j |+}H'oo?E\ 祝大家新一年有個好開始!!!!:good:
$ri6V$YK0C 新年快樂!!:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.