祝大家新年快樂, 繼續吹水吹到2008
Wish everyone a Happy New Year and continue to share good pics and vids on this site.Best wishes!!!
{J&PTi!_:g5it+[p
[[i] Last edited by clkgtr on 2007-12-31 at 08:14 PM [/i]] [size=4]天晚唔得閒上網要出去玩,今晚講左先啦:):)
[color=Red]祝大家新一年有新希望[/color]:D:agree::clap::cheers:[/size]&J i'[.z)q p R
[size=5][i][color=Purple]Happy[/color] [color=Blue]New[/color] [color=Green]Year[/color][/i][/size] 我聽晚都出街倒數
祝大家新年快樂*G,|8lCW
!QN w5{ C
仲有22小時就2008年:love::clap::gun::win::lol::D:cheers: Happy New Year
Z,e}8m}D/D7\
咁快就倒數?]+~-WC F8q
^UB/s:C1W
仲有18.5小時就2008年 在澳洲而家仲有15.5個鐘就到2008 Happy New Year Everyone! :win:/o,nH!gn;}CBT(u'V
各位新年快樂! 仲有13小時38分! :haha::clap: Happy New Year everyone in 26FUN members!ln:u#s u!Bu
重有13小時25分就到2008年啦, #TM/@ Q#O/u2hSt
新的一年祝大家身體健康, 工作順利, 學業進步, 愛情得意! oHI'XZ.L"N
並祝26FUN越來越好, 各版友繼續出好post! 仲有805分鐘就到2008年了,希望大家事事順利。Ei@ m*nw"QG
而我2號就要對卷了...... 祝大家事事順利。Happy New Year happy new year