祝大家新年快樂, 繼續吹水吹到2008
Wish everyone a Happy New Year and continue to share good pics and vids on this site.*D$q)W:x3MH-e{m^D
Best wishes!!!(asG I8F1OG@q)H?
&Zr;d[)I9t+O
[[i] Last edited by clkgtr on 2007-12-31 at 08:14 PM [/i]] [size=4]天晚唔得閒上網要出去玩,今晚講左先啦:):)
[color=Red]祝大家新一年有新希望[/color]:D:agree::clap::cheers:[/size]
[size=5][i][color=Purple]Happy[/color] [color=Blue]New[/color] [color=Green]Year[/color][/i][/size] 我聽晚都出街倒數
祝大家新年快樂
仲有22小時就2008年:love::clap::gun::win::lol::D:cheers: Happy New Year
D+GDV"D&H
咁快就倒數?
i(lGcA
仲有18.5小時就2008年 在澳洲而家仲有15.5個鐘就到2008 Happy New Year Everyone! :win:@ V"v.` ~J1{ok9}
各位新年快樂! 仲有13小時38分! :haha::clap: Happy New Year everyone in 26FUN members!&?Kwi(C:HY
重有13小時25分就到2008年啦, %UA5RmO Mb\
新的一年祝大家身體健康, 工作順利, 學業進步, 愛情得意!y4XUP#u'k
並祝26FUN越來越好, 各版友繼續出好post! 仲有805分鐘就到2008年了,希望大家事事順利。
而我2號就要對卷了...... 祝大家事事順利。Happy New Year happy new year@0p H Yx%f
希望世界和平
2012雙普選 新年快樂呀大家
新一年日日都要開開心心 预祝大家新年快樂~!!!!!! Happy New Year to Everyone :win:-T:G&ciZ/}f%^
Here’s to 2008 being another wonderful year!!! [b][size=3][color=Orange]祝各位新年快樂, 繼續吹水唔抺嘴[/color][/size][/b] :clap::clap::clap: 祝繼續娛樂滿紛, 開開心心..... :cheers: 明天返工唔出得街K6IHO,Q7_&B
&o y3Q)a!p7a9l6V
希望 各位 唔會凍親 ^ s~ V.E5C
新年快樂 y4h4F!d+l Wy p
k!DIjY;U%Nuz
[color=Red]加人工加到傻 Yeah ~~~~~~~~[/color] [color=Maroon]祝 大 家新年快樂Cxx ~5u3a G_,H
w*n*X!O?
日日諗到新話題係吹水版出題
版主個個LIKE 你
'ZPe L/Nb}Q.o
加分加到你千萬分王^8z8G"]*Ew*oR/d
網友送你心頭至愛6|Q H"mmk
s&Hlf7N)VN
伴侶日日想錫你#s.rEQt7V`
qjM-E(Z\3B/W%O\;Q
同事同仔三分親
老細話你最上心
"e CS:u|%r@_ELo#s6A
:agree::agree::agree::agree::agree:\K!R~d"B*B5s
Mt*y4KK\`@u;w6w
[/color] 本人祝大家新一年開心、快樂!!!9~ tEH0{bI
N k7s!z?t:Ba4j{
大家先干杯!:cheers:1t*sm ct&c.fAD2K
[img]http://www.makusonia.com/cgi-bin/diary/photo/p20071231212625.JPG[/img] 希望出年中一次六合彩頭獎4U^3?r6`[!E4W.\W
大家冇頭獎中都有二三獎:win::win::win: 已經踏入 08年啦!!
我係餵奶中渡過.........
p6jUT+TX&A6t)`_)t
祝大家新一年有個好開始!!!!:good:
新年快樂!!:D
頁:
[1]
2