娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dicksy 發表於 2007-12-31 01:34 AM

祝大家新年快樂, 繼續吹水吹到2008

Wish everyone a Happy New Year and continue to share good pics and vids on this site.*D$q)W:x3MH
-e{m^D
Best wishes!!!(asG I8F1OG@ q)H?
&Zr;d[)I9t+O
[[i] Last edited by clkgtr on 2007-12-31 at 08:14 PM [/i]]

勇勇 發表於 2007-12-31 01:59 AM

[size=4]天晚唔得閒上網要出去玩,今晚講左先啦:):)
#rq8g:WM4um]*b [color=Red]祝大家新一年有新希望[/color]:D:agree::clap::cheers:[/size]
d@6O,?(uy0XJ [size=5][i][color=Purple]Happy[/color] [color=Blue]New[/color] [color=Green]Year[/color][/i][/size]

sky308 發表於 2007-12-31 02:02 AM

我聽晚都出街倒數
0f(WI!W&cdZ.Re5?"m 祝大家新年快樂
,Ywntc
Di;M^{ L 仲有22小時就2008年:love::clap::gun::win::lol::D:cheers:

jojojojoj 發表於 2007-12-31 05:32 AM

Happy New Year
/i5x {l%i]:R9^*H D+GDV"D&H
咁快就倒數?
F} g#tcOT i(l GcA
仲有18.5小時就2008年

sakura310 發表於 2007-12-31 06:26 AM

在澳洲而家仲有15.5個鐘就到2008

托迪仔T 發表於 2007-12-31 10:22 AM

Happy New Year Everyone! :win:@V"v.`~J1{ok9}
各位新年快樂! 仲有13小時38分! :haha::clap:

yeung hiu he 發表於 2007-12-31 10:33 AM

Happy New Year everyone in 26FUN members!&?Kwi(C:H Y
重有13小時25分就到2008年啦, %UA5R mOMb\
新的一年祝大家身體健康, 工作順利, 學業進步, 愛情得意!y4XUP#u'k
並祝26FUN越來越好, 各版友繼續出好post!

155220 發表於 2007-12-31 10:34 AM

仲有805分鐘就到2008年了,希望大家事事順利。
UP.u;N/JutS 而我2號就要對卷了......

劉偉明 發表於 2007-12-31 12:02 PM

祝大家事事順利。Happy New Year

ronald001120 發表於 2007-12-31 12:33 PM

happy new year @0p H Yx%f
希望世界和平
I,^?$z/Nx8I 2012雙普選

-仔仔仔- 發表於 2007-12-31 01:28 PM

新年快樂呀大家
.h5aH p"}1e)GL X 新一年日日都要開開心心

Maxson85 發表於 2007-12-31 04:23 PM

预祝大家新年快樂~!!!!!!

aureus 發表於 2007-12-31 04:25 PM

Happy New Year to Everyone :win:-T:G&ciZ/}f%^
Here’s to 2008 being another wonderful year!!!

clkgtr 發表於 2007-12-31 08:11 PM

[b][size=3][color=Orange]祝各位新年快樂, 繼續吹水唔抺嘴[/color][/size][/b] :clap::clap::clap:

trunks 發表於 2007-12-31 08:22 PM

祝繼續娛樂滿紛, 開開心心..... :cheers:

jordanwong 發表於 2007-12-31 08:40 PM

明天返工唔出得街K6IHO,Q7_&B
&o y3Q)a!p7a9l6V
希望 各位 唔會凍親 ^s~ V.E5C

:f.zEI'z+pzp 新年快樂 y4h4F!d+lWy p
k!DIjY;U%Nuz
[color=Red]加人工加到傻  Yeah  ~~~~~~~~[/color]

大優勢 發表於 2007-12-31 09:03 PM

[color=Maroon]祝  大 家新年快樂Cxx ~5u3a G_,H
w*n*X!O?
日日諗到新話題係吹水版出題
Ev{N;Fh2s
&i2kTus$L 版主個個LIKE 你
P,JG A!s a.W B 'ZPe L/Nb}Q.o
加分加到你千萬分王^8z8G"]*Ew*o R/d

(nP(]6Y$~d] ^g 網友送你心頭至愛6|Q H"mmk
s&Hl f7N)VN
伴侶日日想錫你#s.rEQt7V`
qjM-E(Z\3B/W%O\;Q
同事同仔三分親
"N&PrmS9w
R$d iH e U2N I 老細話你最上心
&|7?^reJ'Q5\ "e C S:u|%r@_ELo#s6A
:agree::agree::agree::agree::agree:\K!R~d"B*B5s
Mt*y4KK\`@u;w6w
[/color]

oz2 發表於 2007-12-31 09:19 PM

本人祝大家新一年開心、快樂!!!9~ tEH0{bI
N k7s!z?t:Ba4j {
大家先干杯!:cheers:1t*smct&c.fAD2K

t$uRZZ#L [img]http://www.makusonia.com/cgi-bin/diary/photo/p20071231212625.JPG[/img]

阿感 發表於 2007-12-31 11:52 PM

希望出年中一次六合彩頭獎4U^3?r6`[!E4W.\W
大家冇頭獎中都有二三獎:win::win::win:

極樂 發表於 2008-1-1 12:54 AM

已經踏入 08年啦!!
2LWB2{3RN 我係餵奶中渡過.........
b};tm` }G5O3p8t p6jUT+T X&A6t)`_)t
祝大家新一年有個好開始!!!!:good:
m(W0F"X3U 新年快樂!!:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.