娛樂滿紛 26FUN's Archiver

冇所謂啦 發表於 2008-1-4 05:01 PM

我試過係入唔到腦既

BBNN 發表於 2008-1-4 05:51 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-1-4 04:55 PM:'u_zt|:r&Y J{.G

?6J;_u C:S 'K&hU X c*a
咁攪法點會有精神考試?:haha: [/quote](A?+w2T"Okap Z
如果係我就係下午訓到夜晚咁上下到
wCf%r0J[q1uwW 咁咪落去溫囉(要夠精神既話)/K/M!t'q2Rz-hs
y6_7t PO/A0T
但係耐左就會習慣,日夜癲倒 Q6wU)z2}+x&H
唔好成日都係咁囉

155220 發表於 2008-1-4 06:14 PM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2008-1-4 17:51:
6U ERiD e jMn:\!SC v
如果係我就係下午訓到夜晚咁上下到
Dp AsvPK{ 咁咪落去溫囉(要夠精神既話)
Tv$o]1[5T1D|H K
h BwFMr NT4Fj 但係耐左就會習慣,日夜癲倒
EmRP5^qNP 唔好成日都係咁囉 [/quote]
^8O?y#z$BA
@V Y[.` 我一向溫書就咁樣既,唔計第一日,一考完就跟同學周圍打躉,最多去m記,日日都見到好多阿叔師拉響度炒股:haha:果時我會問一些叻的同學一些我不明白的地方,打完躉就回家,吃完午飯就開始玩,玩到5點左右就休息,然後上床溫或唔溫(視情況而定)。總之吃過晚飯就會溫到10點左右,然後陪周公。
.v-M&K M7r9};[/j
E:@!Q1D4Z@0|"q 下午容易入睡嗎?w3\,L0VS|-B,Y
我做不到......
A9[2GX"w%? 加上父親對我的管束較大,我不能出夜街:cry:
7A.s[;TQ yL ~,U hEG5m6Dq(B
況且要在夜間睡覺才會生長,我不建議未完全發育成熟的人日夜顛倒。

goodtime 發表於 2008-1-4 06:54 PM

一定入唔到腦, 一定會周圍望
#@ f1{3Q IE(y
1F*AT$J"h Q9i d 我識既真正讀書人0b*J4q g}&U"V!H
都o係屋企溫書

古剎之楓 發表於 2008-1-4 07:11 PM

我都試過去m記溫書!i kj~N BN
不過我就真係冇咁好既集中力溫到書^qH,n3Q\7E
多數去到都係度做功課or練習J3T#kN2G5z] ]+P%q!K`^
不過成日都有人係身邊行過真係好煩
&X&{;X.w3{0Jc4b 去中央溫書又成日爆哂!w/e {'EK C ]
都唔知點解中央得咁少位for學生

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.