娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-1-3 07:12 PM

個半月請15日假係唔係有d 過份

因為有10日係要清假...有5日要考試...好擔心呢5日唔accept 我....

singleung1956 發表於 2008-1-3 07:44 PM

絕對唔係有D過份
`rLC4_kh1n~&Y
e~kb ~$Z0_X
z"I$e$e$~%T F8KvQz
A,_/Kc^"gvf W0|/J

TY6@3[9?3YWK\1j
2ae8cj@
2r F&}:e]3Y+f/z @L;u0r;S"gC[
6AW:o7^)J

\xj&Fj7p7s y3|"Fk3NY8TI
5K%Ecx$A`/Kl
1~/\'m0gd'v,@D{
f`{)wr)~

GMDn-]]Z S8?m
^'XQ-A4@d v J0K*Y3h/s$e
^]A,Dg1^0E3w/e

La [C ^9y5TxO 係極之過份

呀傑 發表於 2008-1-3 08:47 PM

請假真係唔好,,!"
/e(iNyV6C 絕有機會影響將來拎張成績表出泥見工!!~

Timeberlake 發表於 2008-1-3 08:50 PM

係超級過份 唔係必要都唔好請咁多= =

mj1234456 發表於 2008-1-3 09:17 PM

你都係因為要清假先至請咁多假姐.... Q*u[_x3[4pu
8ei:m3[2\/NkT
都唔係問題丫....o4Ta'cOP!X_

C)M*N%He {tD B 只係點解你唔安排清假果幾日包埋你另外要請0既五日假?
7^xn!P)~^O
x's1y5?x;A 咁樣咪會好D lu...

beingkilled 發表於 2008-1-4 02:34 PM

有假就可以請啦, 有乜過份唔過份先得架, 人手安排上有問題的話老細自會出聲

ch.chak 發表於 2008-1-4 09:32 PM

過份
o \-^ X#O L~:]Ob8C} 5日考試請既假點解唔包埋入戈10日度

QuiGonJinn 發表於 2008-1-4 10:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大家樂1234 發表於 2008-1-6 02:25 PM

我有個同事請左1個月大假
e'g:P{M'x 仲有3日未放哂...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.