個半月請15日假係唔係有d 過份
因為有10日係要清假...有5日要考試...好擔心呢5日唔accept 我.... 絕對唔係有D過份F8KvQz
A,_/Kc^"gvfW0|/J
@L;u0r;S"gC[
6AW:o7^)J
y3|"Fk3NY8TI
5K%Ec x$A`/Kl
1~/\'m0gd'v,@D{
f`{)wr)~
v J0K*Y3h/s$e
^]A,D g1^0E3w/e
係極之過份 請假真係唔好,,!"
絕有機會影響將來拎張成績表出泥見工!!~ 係超級過份 唔係必要都唔好請咁多= = 你都係因為要清假先至請咁多假姐.... Q*u[_x3[4pu
8ei:m3[2\/NkT
都唔係問題丫....o4Ta'cOP!X_
只係點解你唔安排清假果幾日包埋你另外要請0既五日假?
咁樣咪會好D lu... 有假就可以請啦, 有乜過份唔過份先得架, 人手安排上有問題的話老細自會出聲 過份
5日考試請既假點解唔包埋入戈10日度 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我有個同事請左1個月大假
仲有3日未放哂...
頁:
[1]