娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chrislovegill 發表於 2008-1-3 07:46 PM

一個識左7年o既friend,送d咩生日禮物好?

我個friend(男仔)就黎生日
IIxJ"]3w'f]L 同佢識左7年,今年讀f.7,(aV`1}IoH-V$x
近呢幾年都同班,超熟的
y6JcX:Q2Y]vB1i7O
#Js.F!S6fh4s 有d咩生日禮物好提議???uje"}Tm@
唔該各位比多d意見 @:@$~!t7vU M
1Ry)j~6zcyb g!P
thx~

-仔仔仔- 發表於 2008-1-3 07:54 PM

有無d有關你同佢o既野呀+Y4f-s*BQ{9K-hfQ
例如一d物件,你地都覺得好有記念價值呢

eric911 發表於 2008-1-3 08:10 PM

錫7下落張生日咭度,7個唇印代表7年友情(或愛情:D:D:D),超級有心思﹗:clap::clap::clap:

chrislovegill 發表於 2008-1-3 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-1-3 08:10 PM:
kS_1I8F 錫7下落張生日咭度,7個唇印代表7年友情(或愛情:D:D:D),超級有心思﹗:clap::clap::clap: [/quote]
z?3v`w/b/Ohj v:mM (z&xF.Fu`g0l bfb
男仔錫唇印...... RK$fp#g(~y L v
好有基味~~~:D:D:D

~冪雲~ 發表於 2008-1-3 10:10 PM

男人老狗, 送條橫底咪算lor, 等佢時時刻刻都記住你:dev::dev:

自由神 發表於 2008-1-3 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-1-3 08:10 PM:/d#eh1wJ3{P;A F Z(K
錫7下落張生日咭度,7個唇印代表7年友情(或愛情:D:D:D),超級有心思﹗:clap::clap::clap: [/quote]
%D/bc#lb.q,g"sy :haha:嘩!送俾女都要睇個女仔係咩人8b\n&ogR6tW
有少少嘔心既感覺:giveup:

makin 發表於 2008-1-3 11:03 PM

講真..識左七年就唔會再講有冇送禮物果d衰野..
f;mV1Z!Og2f(g7P 朋友之間唔會有七年之癢吧..?

leochan1991 發表於 2008-1-4 12:42 AM

佢平時鐘意d咩先...香水呀...個d 都ok ge-.-

chrislovegill 發表於 2008-1-4 11:41 AM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-1-3 11:03 PM:
J1]/JC+qa9K @7i Z 講真..識左七年就唔會再講有冇送禮物果d衰野.. H%E/d"A)V
朋友之間唔會有七年之癢吧..? [/quote]J%{qi/~]3K

Z?b%?6A H)_A 我就係見今年o係最後一年同班
8vR/T*W/xJ0z 之後大家可能會走唔同路Pm2n7~2B/n
見少好多*U TwNr|"}!U
所以想送番份生日禮物比佢law

艾力克 發表於 2008-1-4 12:08 PM

送波衫 :kiss::kiss::kiss:

155220 發表於 2008-1-4 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-1-4 12:08:
d;O,[KT;f O 送波衫 :kiss::kiss::kiss: [/quote]q?I-aLE(Pd'u

rL]:ZImg_w 如果比較文靜可送鋼筆。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.