見到咁多靚女
個人開心左
V^"{)G%lb
T?
做野快左
打多左:dev:[color=white]字[/color] :kicking:
上網時間長左S*G^.\6L
W'N7b7A:M
同留意娛樂新聞多左
我學壞喺EF
學返好都係喺EF;c-lm#i}T@B2y?#H,T
話說幾年前我係一個kai子
返到學校比人恰LUg rXP9Di
之後有個好幼稚既諗法 :就係乖仔+成績好=kai子C0g e$A4e$[
最初上黎EF 好既野又唔睇B1Z3Z8t!]P
係要睇成人區;PXb"v'mu;OH
之後學晒d咸濕變態用語返學校同同學講.},T{:[F+JQ
等同學認同 唔洗比人話kai子
又用呢d用語串人 又唔讀書 搞到冇女仔鐘意都唔知PgH uJ/{Rcv
後來仲搞到重讀中3
重讀嗰年既同班同學唔恰我1}.\[ob$n*ld
仲教我點樣先真正唔做一個kai子
~](sm$]vI
嗰時咁啱ef港男區開張