娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2008-1-4 09:14 PM

見到咁多靚女
#XY%Ip!@h@ 個人開心左 V^"{)G%l b T?

"iD({XQTa1TY%],r 做野快左

發表於 2008-1-4 09:19 PM

打多左:dev:[color=white]字[/color] :kicking:

ch.chak 發表於 2008-1-4 09:30 PM

上網時間長左S*G^.\6L W'N7b7A:M
同留意娛樂新聞多左

SCM 發表於 2008-1-4 09:50 PM

我學壞喺EF
a*Q*FQ_c 學返好都係喺EF;c-lm#i}T@B2y?#H,T

2x)C!g-~ q)J&Zb 話說幾年前我係一個kai子
3f6WO"z1gq+lbI4n 返到學校比人恰LUg rXP9Di
之後有個好幼稚既諗法 :就係乖仔+成績好=kai子C0ge$A4e$[
最初上黎EF 好既野又唔睇 B1Z3Z8t!]P
係要睇成人區;PXb"v'mu;OH
之後學晒d咸濕變態用語返學校同同學講.},T{:[F+J Q
等同學認同 唔洗比人話kai子
3l}1cK$`@2A8v 又用呢d用語串人 又唔讀書 搞到冇女仔鐘意都唔知PgHu J/{R cv

7`ek mK*o J&_ 後來仲搞到重讀中3
(|y"hy;~1x 重讀嗰年既同班同學唔恰我1}.\[ob$n*ld
仲教我點樣先真正唔做一個kai子
!r0]}#|"a^%S8o g ~](sm$]vI
嗰時咁啱ef港男區開張
i'i'g#hxA.\ 識到一班啱傾既網友
+H'pw3G)H wj 佢地教到我好多野 uG)j j:Q8NC/L
講真呢一年重讀 喺學校同ef都學到好多野
o!Mp%X$@4t"Qf;Dv 我戒左(扮唔kai子)既壞習慣
0i7Y!es,w:y 重讀一年之後 成績好返dt,G aEzU }
我亦因同學+港男班友仔
*Ytx7av^ |1gL.S 令到我kai子既形象喺人地心目中消失

QuiGonJinn 發表於 2008-1-4 09:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wcchan886 發表於 2008-1-4 10:16 PM

downlaod多左5f,VFx&[,It#_
出街少左
6C/C7}*lX%L 個人:dev:左[color=White],因為雞爺D相[/color]

SCM 發表於 2008-1-4 10:20 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-4 09:59 PM:T-f p*`(G A(Vn7k]Yr

9I&~ [/b6U/E-\I 其實最緊要你對自己認同,
E/h p,s4o{5V&\:Mb 理佢什麼kai子, kai佢老味啦. [/quote]
jy-h)cpuG%q 嗰時就係對自己認同
e:F V8F9? 所以搞到個人幾衰幾賤自己都唔知

尺分屹八4 發表於 2008-1-4 10:38 PM

上多左7p kv1^ l)}$j1Y
打多左 "oO pna4t3C%z.[xT
諗野快左 ur.U&HgYnb"p
諗得多左
YY/x5\/g S2HU 笑多左
"|/C2e e(b#L*g"s 個人開心左

古剎之楓 發表於 2008-1-4 11:22 PM

講既野都賤格左:dev::dev:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-4 11:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2008-1-4 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-4 11:25 PM:y9ou(K H:Y EG
xs UkT^W*U{0biO
你當時只係過求別人認同,不做kai子:kiss: [/quote]
C0r8s-]'yB 依家睇返嗰時自己d相'w4?*f9\d\`5F {
簡直係一個又肥個樣又咸濕既傻仔
W+PTH1gBh%\2sV` 呢種感覺唔係話kai唔kai子
\Dt)|x U 係發自內心有呢種感覺

我愛章小慧 發表於 2008-1-4 11:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nigel18 發表於 2008-1-4 11:46 PM

努力的学习着,认真的工作着,快乐的生活着:agree:

d228216 發表於 2008-1-4 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2008-1-4 11:29 PM:
&Il%dWZ7Xd:Y
l rI4[.d1f[2F 針對人:mad: [/quote]mK/pH O
係針對你...:dev:

Zebla 發表於 2008-1-4 11:59 PM

反而喺EF我得到更多東瀛資訊:dev:
kffkR 同埋都算見倒好多志同道合嘅人, 例如影吓相果d:photo:?C+c qZ!h V
睇吓其他人嘅作品, 雖然有好有唔好, 不過都多左好多得著
)jD,iEoo 因為自己資力尚淺, 都係睇人d post多, 同樣地睇倒好多搞笑野, 學多左gag"s":)

mhkk 發表於 2008-1-5 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2008-1-4 07:09 PM:2B.cEt!CR
返工搵錢少左~*[]:_TG!Z,bn"k(}
出街飲酒少左~p9^w^xH
飲茶食飯少左~
8x MD4| O;uQY uJ 同老豆老母傾計少左~
t|%_6At&z ] m 夜晚同老婆玩少左~ [/quote]
%m[\1sbK? 乜刀少左~:o cu4PH#A*L

8C p v[)QC.R \%c *b_-u;g7XL?4i

xI Xvw!M*SzWK r*B#C-p M6oMh/H)T
vo&E2R9Rg{
C!B6y9kPl5CQX
jR(av\k2W
o9p1Ge-g2L.A0d

;s m-R:Fe o+} _\
-X lV8f x9t%x
M [n!@d
^}am8v7F C7a@ N&o n
6D%P}:xe;q
0g:VZ1~rs8\1n

zp9D{!sO%f5v1K} 8FraO1Z G3Px

'z f i\E]9Q !?"B8m k [ P
6u pKF1@W2x
6tdS.R ^a;_
+_5w S*p4^2P3V&r#Y

8L~ |9|oe
,civLL 但賭波多左~::naughty:

mhkk 發表於 2008-1-5 12:18 AM

[color=White]打[/color]jj[color=White]次數[/color]多左:lol:A/qZ ?l_%S
[color=White]打[/color]jj[color=White]時間[/color]長左:redface:

mhkk 發表於 2008-1-5 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-1-4 11:29 PM:tq1q1[BR-LI~9_

[e)V u$F$Z%^c 依家睇返嗰時自己d相
[_/} {Q 簡直係一個[color=Red]又肥個樣又咸濕[/color]既傻仔
ja+RpZ b h'[ lW 呢種感覺唔係話kai唔kai子
+O `Jt{-i{5eK9} T 係發自內心有呢種感覺 [/quote]
,h{X:F(V F7g6Gz :eek:好想知係點:naughty::dev::eek::lol::dev:

kwoksing 發表於 2008-1-5 12:26 AM

:drool:  睇得"賤人"D嘢多個人鹹濕咗、賤格咗﹔  :naughty:
^)a:eP9n:~ :good:  睇得"傻雞版主"嘅post多,雞巴硬嘅時間多咗,識嘅女優數目多咗﹔ :naughty:
H/X8A\@.BE-[ J :P  做咗EF member後上網時間勁長咗,個人頹廢咗,瞓覺時間少咗﹔  :cry:F`_F,OfKA |J]
:agree:  同人吹水嘅話題多咗﹔.......:agree:

oicoic 發表於 2008-1-5 01:38 AM

梗係娛樂新開識多左啦 Ti)Z Rl.k;q"~
上一上黎就好似一次過睇晒咁多份娛樂新聞咁B3RK.b0L2Sh
又可以知道大家睇法 R`I5J*v ?
諗野角度多左
.X*n;P9sgj*R
%t YWZgh/r:~4K9L 呢度又多偏門D既NEWS......報紙都比唔上:clap::clap:

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.