娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-1-4 10:49 PM

返緊一份人工好o既工

但d 野自己又唔識做, 工時又長, 老細又唔係好人r}Nr"M4w
你地會點做?

haukwankin 發表於 2008-1-5 12:27 AM

你指好既意思係幾好先???

阿感 發表於 2008-1-5 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at  22:49:
LScN9zMw|4x"`#B 但d 野自己又唔識做, 工時又長, [color=Red]老細又唔係好人[/color]$^t_+T8J@L/M5m
你地會點做? [/quote]LEM+H"qtK;Q
Jq V~RSW
幹犯法的嗎?

Playbr3 發表於 2008-1-5 06:17 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-1-4 10:49 PM::Iu9p/y dQ
但d 野自己又唔識做, 工時又長, 老細又唔係好人
Z&dL|(?Sgv 你地會點做? [/quote]"x L{!pb
MCvw3r&Du
你想話: 老細係壞人, 定係話 老細唔好人?:confused:Pn`&J'R,fQ'W
通常打壞人既工應該好嘆咖:naughty::naughty:

kuru 發表於 2008-1-5 12:06 PM

人工好, 但頂唔信都做唔到喇~

jojojojoj 發表於 2008-1-5 07:06 PM

d 野做做下就識做, 有幾多工係又易做又返幾粒鐘又人工高又老細好? 是但中一兩樣都算係咁

winwin^o^ 發表於 2008-1-5 08:08 PM

但d 野自己又唔識做, 工時又長, 老細又唔係好人;L3F`KJn7s
你地會點做?
[o$k!u'`e}
+B!@4wKLQ1gp Y(m [center]:)恭喜!恭喜!:)
D bYLPG)AT S 恭喜你搵到一份可以挑戰自己嘅工作,1J&FX!J\f?
又可知道自己適應能力有幾強,
F;s^}/E5[1? *Ac(yi3F4i1So1F
可能做耐咗,原來都OK哦!
!_Ci`sCf0F5I2Q 有時唔好只看面前唔好嘅因素,
Q \9V6b/y@/Y}S 要看遠D濶D壙D,
,bd/f)m'l%q 可能唔只人工高,升職機會又高, J"c*p6jo1{4O
學習機會多咗,發揮空間大咗等等........ ^0RE Rp*iA(gNCj6k
最好睇定D先再決定。[/center]

alienck 發表於 2008-1-5 09:14 PM

睇定d先啦
/cY4LB8h4x 有時好工唔係一時三刻可以搵到
xHKkZ4mV$a@+Y 如果份工係手板眼見功夫5H&Jb)c"y|
你就會覺得悶
}#c nY's*TL 而份工亦唔見得係好工:^ph)Z-~`
"老細唔好人"就睇你心態係點2e)X/Vkxz
你做得野佢都唔會點難為你
+Y%U'[$q9H@bp:} 最多都係做多d
S|;O ]"Bu rua:S 做多d又唔係咩壞事(重點係人工包左)
;r"@9R6B p.yy 其他同事做少d同你冇關係的

trunks 發表於 2008-1-5 11:22 PM

梗係繼續做啦, d 野唔識做, 咁迷諗辦法做到識囉, 如果你真係乜野都做唔到, 你唔走你老細做趕你走啦, 你估佢傻ga咩.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.