對熱敏感
我近來唔知點解身體溫度突然上升,例如面紅果類溫度急速上升咁,既時候6jS|v{.^)]我就成身紅哂,一撻撻咁,仲好似針咁痛,好痕癢~!!!!
有無人知點解會咁0} PTlW*l
有無人知點解決
X3H1Ao8qO+`#F4N%i
唔該呀,我好擔心呀>.< 我可以講呢度應該冇人幫到你
而幫到你既人叫做nmd\X Z#A _:~
h{)U%L X2K(T
}&~3zO:S
)j4[o}:T9z ?@)wF
9?"K }D%d^0yZU9?D$B9o
CKK6KC ~ S?
:CZ"MX#m"Im$P
g\5Q&EWc7r Nu
ml$y0A\:j$b,WZ
醫生 我都建議你睇下醫生好....= =.os{-W Ec
可能唔係普通料 0.0 可能係生 "蜂難" 或 "濕診"~ 你試下食 (嚴西) 我上次都係咁成個身好似俾蚊咬...一舊舊紅晒超(行)!!
(行)左幾個月....之後有一次打邊爐..聽人講(嚴西)殺菌喎~咪試下''點知真系到依家都冇(行)到!!*你都試下* 不要用沐浴液和太熱的水 洗澡 :eek: 好正常
唔洗擔心
頁:
[1]