娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-1-5 09:56 PM

邊條巴士路線最抵坐??

如果俾人放左飛機冇野做...去搭下巴士 B2s"aNM2t+T"b
邊條巴士路線最抵坐??

eggplant 發表於 2008-1-5 10:00 PM

10號, 可以搭成個鍾, 只不過係4蚊a r/l{W{
原地上原地落, 哈哈~

5485 發表於 2008-1-6 12:22 AM

九巴既70同66呀
;l`UZ&R3| p^ 可以坐下熱狗飛下公路 ,吹下風人都爽D呀

極樂 發表於 2008-1-6 01:56 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-1-5 09:56 PM:
)u4j9D)hH:O 如果俾人放左飛機冇野做...去搭下巴士 V$x:J+S8K"W'S.M
邊條巴士路線最抵坐?? [/quote]\2v+w3y:Ha

[;_J6rv[GA$HT M.V:bK,r1Hk B
請勿怪我直言....
#q'K-`;r7x-@#Q:a 本身"邊條巴士路線最抵坐?? " 呢條問題都無乜野...
{S(p'U4`U}E7q3O 但係加埋上一句"如果俾人放左飛機冇野做...去搭下巴士...邊條巴士路線最抵坐??"[NO Q5J:`sy L q
我就覺得好有問題......:confused:B#o'\&a3V

~$H+y#q/c1RB%qYwz 如果你約人係尖沙咀碼頭等...俾人放左飛機...跟據樓上樓主話"10"巴士最抵坐......z!Z%a,o"b:~"B
咁你係咪首先要去有"10"巴士既巴士站?行路去?搭的士去? 搭巴士去?坐船去?.......C"^M zu.l`v
咁真係可以用你好多時間&金錢.....v%q!e T/~+d:?

t/R$oM T8T i 定係...你諗住約人係 10號巴士總站等....?:haha:

劉偉明 發表於 2008-1-6 09:02 AM

[quote]Originally posted by [i]eggplant[/i] at 2008-1-5 10:00 PM:aD4b]F(s?3?;t.E)b
10號, 可以搭成個鍾, 只不過係4蚊
pJ2zm8[2H c 原地上原地落, 哈哈~ [/quote] Uo G.\6Y |
(A$`$W8Yf:St;K
黎大埔丫!有架巴士只係需要$3.7!就有個半鐘頭你搭!(71k)

toy739toy 發表於 2008-1-6 11:21 AM

[quote]Originally posted by [i]劉偉明[/i] at 2008-1-6 09:02 AM:L0N Z-u1^y0S
|`m0H[0N/hd

H'jJ9H8j#a|q c.c 黎大埔丫!有架巴士只係需要$3.7!就有個半鐘頭你搭!(71k) [/quote]
c ~9C`9N:? :eek:52 分鐘  加左價:Pj8Tl cv
[url]http://www.ushb.net/rtinfo/KMB/KMB71K.php[/url]

艾力克 發表於 2008-1-6 01:21 PM

我會搭地鐵 :redface::\6r SB/[m
或者循環路線o既巴士/小巴 :love::love:

hohohohahaha 發表於 2008-1-6 01:56 PM

i will go back home.....

trunks 發表於 2008-1-6 07:05 PM

俾人放左飛機都唔夠皮, 重要走去被架巴士帶你遊花園.... 果然好野.... :haha:

xxlam01 發表於 2008-1-10 02:37 AM

10號, 可以搭成個鍾, 只不過係4蚊z6f-i NR"V~,l1H
???ea)j w'`1iw!o6F
邊度搭???? q X e&H`sggx%V:T
71k又係大埔where咖????

yeung hiu he 發表於 2008-1-10 07:01 PM

俾人放飛機梗係回家睡啦, 重搭咩鬼巴士呀!

155220 發表於 2008-1-10 08:14 PM

題外話,樓主咁快有400分,真係好勁,前果排見你好似唔夠100分呢。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.