"甘"生應該會愛她
網名:花弄影的若耶溪b#{ m|0a7} |fq
当前所在地:中国 辽宁 沈阳市 学校: 沈阳音乐学院 出生地:中国 辽宁 沈阳市 最高学历:本科 血型:O型 身高:166-170 CM 婚姻状况:[size=6][color=Red]未婚 [/color][/size] 有可能
JvwSkm
但個人認為你貼在港男區
回響應該會超大XD*m e"tr+D#\ n
HXF+w*s
還會被加分XDXDXD 甘生有咩人唔愛?只要係女人(變性也可:dev:)
他愛世人(世上任何女人:naughty:) [quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2008-1-5 11:05 PM:
有可能h{]/N0M7l#J
但個人認為你貼在港男區z*Ofh7X7\Q7N$z/Je
回響應該會超大XD
4\.iH3Q}0L@
還會被加分XDXDXD [/quote]
本人一向認為[港男區]是一個像一個國家的<皇廷>聖域,是一些地位高級、名聲大、老經驗的人才可發言。3`1X&[t]fq
本人只是一個無名的士兵,還不敢入[港男區]發言:crybye:。 [quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-1-5 11:13 PM:
本人一向認為[港男區]是一個像一個... [/quote]5J&eow}j lm9@5l
你誤會啦!其實吹水版先係高檔嫁(講笑):Da2T7d:k6Z
港男規矩係多過呢道,不過唔犯版規既話,無問題嫁!2Q%{-{q uW!S;V+x_
8MSWv!VFMj
EF邊會分大細嫁!你睇我呢個小會員都夠膽同向你保證就知有幾無大無細啦:D 咁正,甘生實鍾意:drool::eek::dev::lol::P [quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-1-5 11:13 PM:GF%B pD*z1s
本人一向認為[港男區]是一個像一個... [/quote]
無名的士兵 q"trZ{.X/K.UdBP
甘我米要退出來:cry::dev: [quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-1-5 23:13:
本人一向認為[港男區]是一個像一個... [/quote]
我冇地位都夠膽係回港男post啦,唔使驚,港男歡迎你:clap::clap::clap: [quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-1-5 10:43 PM:
網名:花弄影的若耶溪M[3E1q,~d(O8[m
#d(Q(vV:b#a
当前所在地:... [/quote]
佢會話佢好有要求
佢5係甘隨便架:mad::dev::D [quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2008-1-5 23:46: