娛樂滿紛 26FUN's Archiver

clkgtr 發表於 2008-1-6 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2008-1-6 12:33 AM: R$J"hdB*u~)p ? DX
qR8e?c0ORGY-s
你都"神"既 , 我話你政治偏激 , 咁都要知偏左定偏右先拉+dZ/v| ~|"f$b
係咪??? [/quote]4lW8W.^jb/a,N
K9RW(^.`PF
我係"神"既都比你知道添 :agree::agree::agree:m&bWe/Oc
){,ROG2X8h,{
咁咪啱囉, 我地鍾意靚女, 你就鍾意非我地認為係既靚女3^uA2C/f%d9D&w7K
咁咪已經有咗結論囉 :dev:
n(C#u/O `8|
8J%Jl^m1zdR [[i] Last edited by clkgtr on 2008-1-6 at 12:40 AM [/i]]

我愛章小慧 發表於 2008-1-6 01:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2008-1-6 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2008-1-6 01:15 AM:-q |2jq8C/R*r#G

3yH5F/~%Y;` 我有d愛好你地唔愛姐 , 但其實你地好多愛好我都愛
,l%K[ Y|2|$v4F` 所以唔可以將 我否=你是 , 我是=你否 , 明未???:dev: [/quote]
%Ee:g4H~ 5z:PV;h!~ [
但係以你既理論「非左即右」i1YvI0Ys
咁咪等於 「我否=你是 , 我是=你否」囉 :dev:

大優勢 發表於 2008-1-6 01:31 AM

佢有咩問題 ????8ROY6IP[\I4U-}
q,Y!PHB4v+? K
個樣無問題呀
_i&_:hSj^
8T MgoR3}"|}+[ 心地善良 , 有愛心 , 如果同人啱口型
u {Ns#`*o er d vh
%C dwo-Yn {s^ 結婚都無問題吖

我愛章小慧 發表於 2008-1-6 01:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2008-1-6 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-1-6 01:31 AM:
D"IQ0{ J"COo 佢有咩問題 ????x] Y;Ie
VF"eH;k^g`/h&C*N
個樣無問題呀
5oq%Bv}C hO{OE~6zCC
心地善良 , 有愛心 , 如果同人啱口型
v|oLn-J[%d^P3` +A{:y(j"?%yh
結婚都無問題吖 [/quote]
#|?.KTgZ3{/E
p8|Z;el;DZ RD 冇乜問題既 :haha:2W ~5FH@d-K
1df2c8o8gY"mb;nb
呢到係吹水版, 當然就吹吓水啫 :D

clkgtr 發表於 2008-1-6 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2008-1-6 01:35 AM:
#L&T:x;Av6nd&L 9C$LK0IfL
我以前個比喻錯左 , 滿意未???:haha: [/quote]5SEF#V_Y eV
g2Up2P9`Wy6V1u `%S
滿意 :agree::agree::agree:

155220 發表於 2008-1-6 09:52 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-1-5 23:13:Edma;\} q I9q]
+u(Cbiz+B
本人一向認為[港男區]是一個像一個... [/quote]w xg1b-T_p
V8vi+MES%C
點會姐?z&eA ]4?8jG-k
我果時仲係新手,得果幾分都係咁入去玩啦:P

pkbrian 發表於 2008-1-6 12:43 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-1-6 09:52 AM:
8H]2_ ae6uX D!A 'd-P#w Y K4I| q

^"Jg6`~2e 點會姐?Ct$g1ZS+IB
我果時仲係新手,得果幾分都係咁入去玩啦:P [/quote]
W{X{;H iW
JLj [ T 無錯啦
0rUK;l3uO
r%{3BBDtx oz2 大大H,Sr}9qJ1g

AvTXe 你只要係一個港男~+`jf l.h x&@ A g*x\
and 有唔怕死既精神
I9z\ {&_ hq(xk;a5d
港男區隨時歡迎你進入 :agree::agree::agree:

155220 發表於 2008-1-6 01:21 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2008-1-6 12:43:$c8gY z"Z? r

x"RUyV9?7dw.C3?Q |H ~A"l4OD
無錯啦 ~5@o.Ok)Z6XBQ
N^[or^7S
oz2 大大
5[1zG|i%oD [\&C#Z"u s:|r"h/Gh%m
你只要係一個港男DTH Fl1W l$FZ
and 有唔怕死既精神
2G R f)n/x*D r8}q&nK ]~
港男區隨時歡迎你進入 :agree::agree::agree: [/quote]OW}{7B)N*`#M-h3V7@$C

]ajs2Mt%U%_ 怕死又如何?z };kg&HB
我當初都好怕死嫁,但港男d版主同埋版友都比較友善,所以唔駛怕:D

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.