娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-1-6 09:26 PM

有冇人做過激光手術(眼)?

唔該我想問下呢到有冇人做過激光手術?%g6V}3Z(H1R kcgp
邊到做會安全d? 幾錢?
`Y] ^x A4tz 同埋通常其實做完幾耐又會有返近視?
J*x(u0t(x4C Jb
eUgQ-wi}b6] 如果近視深(800左右)又有散光個d ok嗎?

大家樂1234 發表於 2008-1-6 11:54 PM

大約一萬蚊一隻眼(_ ]@*rm
要22歲之後先做得:fw k hS$F
而且要經醫生檢查隻眼有無問題先得BTLL+o2?,{u#dL
有時唔係度數既問題'Wd$i$i3X9Lni
係隻眼既狀態,或其他因數而定做唔做得D+]!a|{,qp9{
d人多數係養和醫院到做價錢都係大約一萬蚊一隻眼 bN*k7_ `e)Bs
多數做完一隻先做另一隻
m8cEo;gY 聽人講做既過程都幾快下Y)Zqq \.q8kX1H
唔洗留醫果d

leonlei 發表於 2008-1-7 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2008-1-6 11:54 PM:1MvIX``Y'?
大約一萬蚊一隻眼.|,L;v(]8D y
要22歲之後先做得g/dAv%o
... [/quote]
$i i8~!](xd)G;~|YC ~^yxr+Z&Q[
我兩隻一次過去養和做,好似萬八,唔駛留院(都係半個鐘到),不過家中休養幾日,之後短時間都唔好咁操勞,否則會回復期時會近視返(我感覺上係)

大家樂1234 發表於 2008-1-7 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]leonlei[/i] at 2008-1-7 01:15 AM:X/@K z&K#Hu
jp'G I:Uu[GR4W"e[

v0o%tN a.cgh(yb 我兩隻一次過去養和做,好似萬八,唔駛留院(都係半個鐘到),不過家中休養幾日,之後短時間都唔好咁操勞,否則會回復期時會近視返(我感覺上係) [/quote]T$L@K _Nh]1x
咁搏+_x"I(v({0?Q9JA
因為手術有一定既風險a?y,r/l*Va
咩手術都係
/r0\vhN 洗唔洗覆診?

dertelevision 發表於 2008-1-7 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]leonlei[/i] at 2008-1-7 01:15 AM:I)I_H.TM-Q-p-z
X%a.u&AN"Azc%y

&~\&e VT3w5S1v 我兩隻一次過去養和做,好似萬八,唔駛留院(都係半個鐘到),不過家中休養幾日,之後短時間都唔好咁操勞,否則會回復期時會近視返(我感覺上係) [/quote]
x%q0d f*f6tG1N~;k2\&z 宜家唔興分開做, 因為夠安全, 人人都一次兩隻, 咁會平d, 醫生會幫你做到微遠視, 近視加深就會平衡番, 養和真係幾好, 呢d錢唔好慳

大家樂1234 發表於 2008-1-8 04:25 PM

香港醫院既私家醫院不嬲都比較有保證d既?y3?3dKK!~
加上養和係比較出名既明星醫院黎

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.