娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2008-1-7 01:10 AM

一封信

最近我真的好惱:mad:返工做到隻狗咁樣
3|e T7@#VG7X)| 我決定寫信給某類人X9e2D5bd
4w b0jf t&TXX6e&?
給各位成日有工不上班的人士:
&`0sN_!y U ~"MP2@ 你好   
1^HH|b 希望各位成日有工不上班的人士,RSuI["E
唔好對自己份工要求可以給到你們什麼!?
k Ps4r7ku,N ^ 不如問下你們可以給到份工什麼!?uZP.Bt]Q}ZZ*n3t
放飛機!?喜歡就返!?
|7`/GFe p D 由得其他返工的人去死嗎!?
f,VH'i%mN(Qv 你們好自私哦,3v'ew8yU{t8Bo
人最賤莫過於明明要返工,又放飛機
V+Y(s ksL+_ 只為自己的私利的人,
8}#VDG6r NE 雖說人就是自私的生物,&qr pNh@c n3C3[ c.U
你不返工,不如唔好比別人希望好嗎!?ZSc(Q`
你把別人希望在玩弄,好好玩嗎!?
sF q4exiw vF q                                  做到隻狗的人上

makin 發表於 2008-1-7 01:24 AM

算啦..我個同事都因為病左..我頂左佢兩日..
-r`}yXx&CHN/X 本來兩日都放早..點知兩日都差唔多whloe day-.-睇開d..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.