袁潔瑩個廣告
最近行過mtr一次見到袁潔瑩個廣告 D"]D/p ? ^&c|無詳細睇, 知唔知係咩廣告?:love:f'xrtUF1\1r'y
尋日我見到有個麻甩佬用手機企係度影低佢QN:z z@"Fx
真係笑死我:haha: 你講嗰個係豐胸廣告 MTR有咩~
我通常係火車站先見到(沙田)~ 又係謝xx 個個ma???:gun::noway:
9lK;J@7p'S([&\y
不過佢之前人乾咁, 而家真係好正:lol::redface: version3 already!*.*
hahahaaa 咩係version 3? #owAj'kyL-v
係第3次出豐胸廣告?:redface:F:qN9wNL8kV
我印象中只係記得一次tim
仲有邊次~? :haha:4QW4r4? rU Od9g
係bor~ 影左相個位大叔~i(`u:f#]
快d放張相上黎喇:clap::agree::naughty:
好期待呀:D
頁:
[1]