娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2008-1-14 02:32 AM

Bad News in playbr2 life

今日發生左一個意外....
vNx#d#O&t*L 雖然我[color=Red]已[/color]置身事外
z)Gs'Esm9a`T 本應感到''幸運''才對
Y2b2g(KyDz e1G 但還是有點兒『不是味兒』
8|L N&Z6B A 不竟,那兒是我的''木人巷''
Vzh U/j6c 它提供了一個機會([color=yellow]雖然那些機會是先硬著頭皮,再自己創出來[/color])
r]]^'w;e 給初出茅廬的我大展拳腳
%p-D,P(i AW 而我亦戰戰兢兢的把那廢墟一樣的、垂死的、保守的那兒來一個翻翻天覆地/fL(Aj"P
苦心建立多年的一切,最終沒有飛黃騰達,沒有得到感激,反而讓自己走進窮兵黷武之境9TMV!r7c~l
常言武候六出祁山,何不以此為鑑! 故豁達之。
O;J7l X:Z/b8K 偶爾回營,其施行之法皆無出吾之其右,唯姜維之材難習真全,莫說蜀中後主之能.....
(OF P2f'|xPk"M 此後大興木土,欲重振聲威,今得知飛來橫禍..... 可謂一Q清袋咁滯 !:oo-^9? C6_%qt
其實一Q清袋既,重有我曾經努力為它所建立及辛苦保留下來的一切
ny{4D;t}[ 就好似一個支持阿先奴既球迷,有日收到球隊終止了百場連勝,而且重要解散球隊既感覺j eR$Ja#f.Xa3q
8|yT-rof
其實,意外ed野,有我係度都一樣死…
J Y$D-?:o7[ 如果我重係嗰度,反而係我死得重慘!:giveup:
5z!~3K6h:C0o%\-|K 但如果還有我在,佢就肯定唔駛大興木土,以致今日損失慘重"JP|1f&nT
細心諗吓,或者有我e個Lucky Star係度壓下陣,e件意外就未必發生係佢身上
,q\J NOH7^S/] 否則我咪要英年早逝!咁日後揾邊個黎統治地球ㄚㄚㄚㄚ:P:P:P:P
1M6WdqHRd5B I_D?9])fU

R7Q6X*iRI o2G7y6uay
....睇黎e件事都上硬聽朝報紙:crybye:    <完>
d/Ew7R&q/v6{%@(?
v7@0J|n| w [[i] Last edited by playbr2 on 2008-1-14 at 03:04 AM [/i]]

d228216 發表於 2008-1-14 02:38 AM

乜野咁甘???

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 02:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2008-1-14 02:48 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 02:46 AM:
-_"vh0n:wl-^l 自我放大!!%JA+y/vYxM
]5C8[V8B
PlayPlay blogging?? [/quote]g]D7j~1cg"C2|4g*b w
:lol::lol::lol::lol:nQ:IQ"g;qw Zr;t
Villageman

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 02:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2008-1-14 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 02:51 AM:
,L+CslC"L;SB&G
j6|}I5j}3Z 扣你分,無意義回覆!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:win::win::win::win: [/quote] qux2AB#iQ$W d
nonsence villageman:P

playbr2 發表於 2008-1-14 03:10 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  02:46 AM:
&Ak3B/I-S0Wp{"iA 自我放大!!
r"PBw L3n 3C.JV7N*eT Pg
PlayPlay blogging?? [/quote]2L8k?L _7VE
9G)K4R-B*Q2r
我e+自吹自擂,再自我安慰都唔得ㄚㄚㄚㄚ:noway::noway::noway:
&Z] v-}5w:W ^:p 見人地出左事都唔係咁好啦!`4t9xP8Jt}I8i
何况係一個你曾經付出個努力既地方呢!!!

d228216 發表於 2008-1-14 03:11 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-1-14 03:10 AM:
-`.sKRE H3?(|
f9v&|1M;J_;M!@;L#R
D6m|9T!n;\ 我e+自吹自擂,再自我安慰都唔得ㄚㄚㄚㄚ:noway::noway::noway:R1f`vV|z
見人地出左事都唔係咁好啦!7ey!M4_ p5x8^W
何况係一個你曾經付出個努力既地方呢!!! [/quote]r3l u$h?g/o@u
:kicking::kicking::kicking::kicking::kicking::kicking:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 03:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 03:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-1-14 04:10 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:32 AM: BMU6d C`Fb rW
"_?%^F K6s#sv.Ig/B
你同你父母期望,我諗都唔一樣啦,係咪? [/quote]
WN'Ee5mb HO1m[O N 4hz vD{@,D
錯!細時我阿媽話我懶過條蛇:P:P:P:P
#[5MV0@C/|"} D 大個左之後,我真的变成了一條大懶蛇:clap::clap::clap:

playbr2 發表於 2008-1-14 04:17 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:32 AM:
"t1]*VL*mt
;K]&}K0|4i[ 用阿仙奴做例子,唔係太多人會感同身受,應該用多啲fans嘅如menu or 車仔.N/zcMzc
[/quote] Nw S.GV;G-y f1n*_
;h7Q3U G"pb@$V
我係阿仙奴 fans , 長勝教練雲格萬歲 !! 亨利萬歲:cry::cry::cry:

Playbr3 發表於 2008-1-14 05:00 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-1-14 02:32 AM:ku%EE(a%K"P
今日發生左一個意外....!sG(cjP U$TQ5P_3^
雖然我[colo... [/quote] x,^7Dl2\)jH

+Q2GR|I(A6h*SV6P 我媽咪咁醒! 點會咁架:confused: 係未可能有d關鍵未埝到乍

sakura310 發表於 2008-1-14 07:37 AM

結果我都沒看懂呢><
OCAEAqr'@7f 咁我覺得,如果係自己作出左一個決定
?z9N;H8s\C(A 咁之後發生ge事就應該後悔
5S$U3^#Cc#D D-z2It 因為這是自己所選擇的路%K-I+hLY,t
揀左ge話,之後又後悔,那當初就不要揀啦~ u:YK7D^f7V~8|
既然揀了,就得相信自己所揀的正確的(當然沒人知道作出另一個選擇會怎樣)0rFH8s x|&oZ
打起精神來吧~

playbr2 發表於 2008-1-14 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  07:37 AM:7@0wU9Qgj
結果我都沒看懂呢><(e9x;hHH m e
咁我覺得,... [/quote]
}%ESk i~"\ I5mx8tQ Qy)c0ax
你個[u]澳洲仔[/u]:dev:睇唔明上面某d文言文....真係完全曲解了:haha::haha:
_?W,r c#[N8C 不過齋睇白話文都可以推拷返成件事架喎:o:o:giveup:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 11:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2008-1-14 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 23:10:
OI%d@D)d[
O+d-C N:S)W3@L 咪係囉, 你將你媽鬧你當成鼓勵.
!F4^J6?1^gY8Bw 對你媽嚟講咪對牛彈琴,事與願違囉. [/quote]
'Kv,VeT/p_
"p Gqp5n!a 吉兄....play...多日不見....別來無恙乎????

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 11:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2008-1-14 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 23:23:
Ys&@z/CZs Rj*c.Co J o/L,E
s4做過幾日第一大盟代盟主. [/quote]
h}o#HDp*u!w*D fy
p'g g3Ef8?DN | 咁勁???:lol::lol::lol:....你呀好啦....我就做牛做馬呀炸陰公.....:cry::cry::cry:
S h4do!Z 晌度講兩句好啦....費事.....:haha::haha::haha:"B7x`M:f[!V{GFY3~
)`5x? F,r
我其實想問你個friend做咩.....睇完篇野我完全唔明...:haha::haha::haha:

自由神 發表於 2008-1-14 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2008-1-14 11:25 PM:4c \3\v9s$ax

zLE4sA(U ~J| pX`$?
咁勁???:lol::lol::lol:....你呀... [/quote]
q ^9rDmgIi*U :(X2
8R;uiJnXj2h 我都睇唔明:giveup:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.