娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2008-1-14 02:32 AM

Bad News in playbr2 life

今日發生左一個意外....IdI.x+l-i.Z
雖然我[color=Red]已[/color]置身事外
%|%S6\f5{ } 本應感到''幸運''才對
-p1j3ksg{E 但還是有點兒『不是味兒』SSnz0Q Q
不竟,那兒是我的''木人巷''/C s)C\_9|o
它提供了一個機會([color=yellow]雖然那些機會是先硬著頭皮,再自己創出來[/color])
?#I B |l N|? 給初出茅廬的我大展拳腳
5f0A]\!t]4f&o7[w 而我亦戰戰兢兢的把那廢墟一樣的、垂死的、保守的那兒來一個翻翻天覆地
8K5UW(^?Nt 苦心建立多年的一切,最終沒有飛黃騰達,沒有得到感激,反而讓自己走進窮兵黷武之境
8P'le}W Q/W+s 常言武候六出祁山,何不以此為鑑! 故豁達之。sp!Z'a"HW(Q
偶爾回營,其施行之法皆無出吾之其右,唯姜維之材難習真全,莫說蜀中後主之能.....
_O!I$B+n?I:C"^,w 此後大興木土,欲重振聲威,今得知飛來橫禍..... 可謂一Q清袋咁滯 !:o5aP_IRPu)@/eP
其實一Q清袋既,重有我曾經努力為它所建立及辛苦保留下來的一切
GUR4?]N4o 就好似一個支持阿先奴既球迷,有日收到球隊終止了百場連勝,而且重要解散球隊既感覺+O,XLY$k:{d4Ctx
ht0a!M3T k.B0lGL
其實,意外ed野,有我係度都一樣死…};d1Aw5m!~
如果我重係嗰度,反而係我死得重慘!:giveup:
&p j&P5yk.W 但如果還有我在,佢就肯定唔駛大興木土,以致今日損失慘重 iV,C/~R N*x;E9W
細心諗吓,或者有我e個Lucky Star係度壓下陣,e件意外就未必發生係佢身上
w[H_ ie3C]O 否則我咪要英年早逝!咁日後揾邊個黎統治地球ㄚㄚㄚㄚ:P:P:P:P$B$w~;b_

%A}!NAB3~
a5bi-X)o;Y PYXrf3Ln$?%T H
....睇黎e件事都上硬聽朝報紙:crybye:    <完> SAo'i,nZb
v7U/dZ9t(s)ruH
[[i] Last edited by playbr2 on 2008-1-14 at 03:04 AM [/i]]

d228216 發表於 2008-1-14 02:38 AM

乜野咁甘???

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 02:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2008-1-14 02:48 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 02:46 AM:1sK I&~8Dd
自我放大!!
7mG` T$[@
Z f)@j"w[yx PlayPlay blogging?? [/quote]s+E1Crs"AIW Y[&J%l
:lol::lol::lol::lol:+gi!K)AN?&z
Villageman

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 02:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2008-1-14 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 02:51 AM:qz+Vx#g&vd
-F#V6g Bs)Ya`S
扣你分,無意義回覆!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:win::win::win::win: [/quote]yo!Fa7p{&o
nonsence villageman:P

playbr2 發表於 2008-1-14 03:10 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  02:46 AM:
ZOK"kTn_A r4u 自我放大!!dkZe vznt

LT.] O|J)S"i PlayPlay blogging?? [/quote]
];m(swl#M a+K"E O ~liq fj M
我e+自吹自擂,再自我安慰都唔得ㄚㄚㄚㄚ:noway::noway::noway:t-j|,c.| f vM
見人地出左事都唔係咁好啦!
^_~j[H 何况係一個你曾經付出個努力既地方呢!!!

d228216 發表於 2008-1-14 03:11 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-1-14 03:10 AM: an^2e PVV9N8kzW
t{g IZ a(f
x z^Vi#c
我e+自吹自擂,再自我安慰都唔得ㄚㄚㄚㄚ:noway::noway::noway:
hp+?a-t2Z0SiE:| 見人地出左事都唔係咁好啦!Q,w.q5^.uF4T VbM+b
何况係一個你曾經付出個努力既地方呢!!! [/quote]
j4KxA-Cr;aB{!d a5P :kicking::kicking::kicking::kicking::kicking::kicking:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 03:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 03:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-1-14 04:10 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:32 AM:
9s,|4we7Yt9n5fq
0T5pK r0Y3H 你同你父母期望,我諗都唔一樣啦,係咪? [/quote]
r/n tB6fd@m6Q V4}7ei#^P,q{
錯!細時我阿媽話我懶過條蛇:P:P:P:P2xHc(Bc8Su
大個左之後,我真的变成了一條大懶蛇:clap::clap::clap:

playbr2 發表於 2008-1-14 04:17 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:32 AM:
D5}b9s)Aa0I
&z+]@ W/SC&Bjc/o 用阿仙奴做例子,唔係太多人會感同身受,應該用多啲fans嘅如menu or 車仔.
&P@2bYd8nj ?,r [/quote]
Gka'p!J(v+~y 5SUh2y!Xh r$}3L3a B
我係阿仙奴 fans , 長勝教練雲格萬歲 !! 亨利萬歲:cry::cry::cry:

Playbr3 發表於 2008-1-14 05:00 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-1-14 02:32 AM:,_Nc-FQCY
今日發生左一個意外....
2X:k7[&Lk*Z7K 雖然我[colo... [/quote]
7B*dV!DN/o)r!N
3I%^~7Lf 我媽咪咁醒! 點會咁架:confused: 係未可能有d關鍵未埝到乍

sakura310 發表於 2008-1-14 07:37 AM

結果我都沒看懂呢><
W}b#Mto:zg 咁我覺得,如果係自己作出左一個決定
*eY!z4TP 咁之後發生ge事就應該後悔
%TD:^+T7O*e 因為這是自己所選擇的路8hK:Ls#{WD
揀左ge話,之後又後悔,那當初就不要揀啦~.d+cbw,n7U
既然揀了,就得相信自己所揀的正確的(當然沒人知道作出另一個選擇會怎樣)
7|rj*iMG Ki 打起精神來吧~

playbr2 發表於 2008-1-14 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  07:37 AM:
g&m;s+e6c-Nr 結果我都沒看懂呢><
jE)cBu 咁我覺得,... [/quote]
iWJtF\
sq3`0WM XYB-w0BK2j 你個[u]澳洲仔[/u]:dev:睇唔明上面某d文言文....真係完全曲解了:haha::haha:|~}J8I3m+\(N
不過齋睇白話文都可以推拷返成件事架喎:o:o:giveup:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 11:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2008-1-14 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 23:10:
K5x!q{ h
3ryH/`M.ZL 咪係囉, 你將你媽鬧你當成鼓勵.!L5ml;lC%Z
對你媽嚟講咪對牛彈琴,事與願違囉. [/quote]eJ bS4^
K*]I,B&YZ
吉兄....play...多日不見....別來無恙乎????

QuiGonJinn 發表於 2008-1-14 11:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2008-1-14 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-1-14 23:23:
X2aRmo#e
%x#{.F/u'}(\ tQ7[%x e s4做過幾日第一大盟代盟主. [/quote]QxytWs3|c @
-Q+s;R u-k3w3p
咁勁???:lol::lol::lol:....你呀好啦....我就做牛做馬呀炸陰公.....:cry::cry::cry:mI+g({Gxz4_
晌度講兩句好啦....費事.....:haha::haha::haha:
2Uyq3@F:c,`
'z\d)w!FrOj-E/o x 我其實想問你個friend做咩.....睇完篇野我完全唔明...:haha::haha::haha:

自由神 發表於 2008-1-14 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2008-1-14 11:25 PM:
p8nMr(M-|~W Hl
x/W` z6{_+Mb#C?
O*LD`)mvB8FcI 咁勁???:lol::lol::lol:....你呀... [/quote]"_ Lt!sV7?:F
:(X2
}&}T;Rg;i7m\F%l 我都睇唔明:giveup:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.