娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有冇人知道点樣去大埔保良局田家炳千禧小學(由天水圍出發)
pig210
發表於 2008-1-15 07:35 AM
有冇人知道点樣去大埔保良局田家炳千禧小學(由天水圍出發)
点樣去大埔保良局田家炳千禧小學(由天水圍出發)
(J[sy.s/ng._
dl;D.NPo3]e na9^ e
唔該 :):)
17317328
發表於 2008-1-15 11:01 PM
天水圍有小巴到上水 上水火車到大埔墟 大埔墟附近就係運頭塘村
%U.b*u?,lsT/I:s@
你所講既小學[應該]係個間 入到村問問人就ok 唔難搵
"I8q Fs*G(l/V)H `
(小巴唔知幾號 因為我唔係住天水圍 但聽fd講過)
陳志雲
發表於 2008-1-15 11:34 PM
落元朗,搭64K巴士直逹大埔,元朗(西)總站(近元朗廣場o個個)有車
*s%c@-df!q
去到大埔總站落車,行過運頭塘村o個頭揾下,揾唔到就問人
3C#T{'B$D/PW(s \$o