沙田少年留言版
[color=blue][center]***前言***[/center]基於沙田少年喜歡與人分享生活細節,有理無理都發表一番,連日來令大家百感交集之餘亦為大家製造不少娛樂;為令發表者可以繼續自我陶醉又唔影響到各會員瀏覽其他帖子,會員沙田少年以後所有有關生活細節發表都會合併於[沙田少年留言版]。H4H;mP/L1T9?C\*V
沙田少年好野~~~:clap:
[/color]
:DLsZ;U cm!pI
PA:|a?
{&QMS"@1T?C
[b]2008-1-15 [原創] 我宜加出街啦[/b]eK+U!cw&`zp};s
老老實實,落樓下睇戲著拖鞋會唔會串得濟?;)我宜加出街啦:crybye:
----------------------
我就真係而家出街喇 bye
8{^C)W O5t-n
q"Ie y%oGL
QUC5Sg!`
qeP}U-okR_
7w)vg#^;J"b)dD
Y%z(P?5R)n
&ZT&O