娛樂滿紛 26FUN's Archiver

沙田少年 發表於 2008-1-15 01:55 PM

沙田少年留言版

[color=blue][center]***前言***[/center]
9i8wBO S6_ 基於沙田少年喜歡與人分享生活細節,有理無理都發表一番,連日來令大家百感交集之餘亦為大家製造不少娛樂;為令發表者可以繼續自我陶醉又唔影響到各會員瀏覽其他帖子,會員沙田少年以後所有有關生活細節發表都會合併於[沙田少年留言版]。H4H;mP/L1T9?C\*V
沙田少年好野~~~:clap:
/R\K4v%TAx [/color]
4bYc%]i'~ :DLsZ;Ucm!pI
PA:|a?

1XuB V3?1?^c1l {&QMS"@1T?C
[b]2008-1-15 [原創] 我宜加出街啦[/b]eK+U!cw&`zp};s
老老實實,落樓下睇戲著拖鞋會唔會串得濟?;)我宜加出街啦:crybye:
#Q'u\,P }|
1k~1~SEqm7s
7JI+I`;K2E ----------------------
8L*O/b'j g~0rW:^%HK 我就真係而家出街喇 bye
$lZC%z;F4z(eI7j 8{ ^C)W O5t-n
q"Ie y%oGL
QUC5Sg!`

7z'h.p m5lq5ft
"fo9g$aBI tl
(lkfzbr/w
3E/lM6d5a'?t'{:Jn$c
!K6R L n"H&\0VaN q eP}U-okR_
7w)vg#^;J"b)dD
Y%z(P?5R)n
&ZT&Ow7n/qSB

bcWy*{4K&f|u @nj#o%j4vY*g!Oz

7Y(d"b2?!Pf %S(C L Nf
q_)w:Gc5c]
1TX `{)gGK!hh

*z^\P K,G
x7mR[,^7l .Em{Z7`)zw0p9E D
;n%jna0ud;G d

u.j B8e2H_B PZc$__M
l!T`hJ8E%]!h

^Vgl |)}ZW hrY0m-G

5Y;C7c n:r_
Q cl@K5r&g"W"o
e6c0bKB!s!My
Y}lr5|
\0Y3R[ @.Z?O|-m'o ;h(u/g#Jn)U6]P
9Olq"PZ5]

T,]'r&o8v2{}-c jjE*w-~%b
$H%Nn+u-q$C&]9G_
]#a3tj/e+vHG*o

1Ukt k^:~YHcw8q 不過係去7仔買野食, 好快番黎:noway:,up?`ZM/Z(c
x1l%xe2]l{
[[i] Last edited by BOYDWAN on 2008-1-17 at 01:33 AM [/i]]

Beelzebub 發表於 2008-1-15 02:13 PM

[size=6]吓....................................?![/size]:eek::eek::eek:
i"n3L$[+n"T ;X f#P?8pCR
#ty#| a:ghRtg
你出街都叫[原創] ?重要咁大鑼大鼓隆重其事添?:eek::N,dMa[5} rg7e+E P

{5` \a ]\Z7O 唔通好似當年人類登陸月球咁,[沙田少年一小步,人類一大步]?:lol:
o:xP)PzFh$S r` c,Mk b[)V x7c
[)}&?s S8Z
我除左講"恭喜晒",都無乜想講............:haha:

chong2002 發表於 2008-1-15 03:12 PM

真係希望有人可以ban 左佢...Z&zx5Q:`L
頂佢唔順

沙田少年 發表於 2008-1-15 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at 2008-1-15 02:13 PM:.oIT.xx?
[size=6]吓............................ [/quote]%O*Hx!I-[|5p'N:e}

G!`(a$xIC 沙田少年食野番黎:PBeelzebub 兄食左晏味??;)

supreme12 發表於 2008-1-15 03:20 PM

极之无聊```去出买野都要POST 一餐```我没野好讲```

沙田少年 發表於 2008-1-15 03:21 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-1-15 03:12 PM:
,R1}As7mx 真係希望有人可以ban 左佢..
u"eH w8L/n 頂佢唔順 [/quote]
X#w5k H | :D吹水版 黎嗎:giveup:

衰貓 發表於 2008-1-15 03:41 PM

[quote]Originally posted by [i]沙田少年[/i] at 2008-1-15 15:21:
"U ~l0T"I
+iCZ&` [*f :D吹水版 黎嗎:giveup: [/quote]
M T)wX~#EL9@*T
}{5~vW I
9Hpr2Zy"h 都要睇吓吹啲咩喇,以各位師兄既反應黎睇,你既私生活應該無乜好吹‧‧‧‧‧

jimjim12 發表於 2008-1-15 03:52 PM

[quote]Originally posted by [i]沙田少年[/i] at 2008-1-15 03:21 PM:
9pA#? x{
w&y;U)iJ%c`lSs :D吹水版 黎嗎:giveup: [/quote] e/m&D4l j
衰鬼,又幾有創意兼搞鬼喎,我撐你~:agree:

155220 發表於 2008-1-15 04:37 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2008-1-15 15:41:
'N8ad(c:Kjy$a Y'Ku
#raZN,f9n/G$AX9[
*XAn TH?y[ L,b)_'K8FiV
都要睇吓吹啲咩喇,以各位師兄既反應黎睇,你既私生活應該無乜好吹‧‧‧‧‧ [/quote]
"]zut b rv 'h;t2s n*z7a
我對沙田少年的性別有興趣:P
4G;GEC#{ 另外,我也是住在沙田區的。

chong2002 發表於 2008-1-15 04:48 PM

[color=Red][size=5]吹水板就代表你post咩都得咩?亂咁黎啦咩?我搵唔到你出post 既意義同中心思想[/size][/color]Yf+N:H s(}yX

)H[+lc!eQ*oPX [size=4][color=Red]吹水版新版規[/color] [更新 26/11/07]  [/size]
pW ]8Ax Ik?v9K5Z"K7Z/cD0hX

`J&R Az`X u'|7TD 1.主題及回覆內容的基本要求:
+I'~ oT;gU8jD1NKP [size=4]-[color=Red]1.1禁止發表無意義的主題或回覆(包括複製他人文章內容進行回應),內容過於空範亦視作無意義。[/color][/size]-1.2若題目性質以轉載為主,必須加以註明,如加上[轉載][轉文][轉片][轉圖]等字眼。
Bwcpm$h/] e d8bH-T T -1.3轉載題目必須加上個人感想。!R7w0OJ!Pd
-1.4禁止以轉載內容充當原創。/hX,VX W7_#V"T
-1.5嚴禁發表裸露及不雅的圖片,文字內容亦不能過份猥褻。
p(L6]@a -1.6批評別人時要有合理論點,不能對版友作出無理批評,能夠溫和討論更好。

head 發表於 2008-1-15 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-1-15 16:48:)bH;? w DM m:E4{d
[color=Red][size=5]吹水板就代表你po... [/quote]
~5?h@P"k PP?)dq/a
:agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree:
4E7hMB1Y\'e 我覺得依個post有D呃既成份:secret:nW#e#epf
仲有post既內容唔多似係"吹水版"既範圍:giveup:
?L$~8{&F@u^
%Mm7H.t:R QC:AI [[i] Last edited by head on 2008-1-15 at 05:15 PM [/i]]

發表於 2008-1-15 07:59 PM

咁你今日去左廁所未呀:sleep:

發表於 2008-1-15 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-1-15 04:37 PM:Z0@w Cu0q
u_0aWf9Ik\
!vSA:vp0CntB
我對沙田少年的性別有興趣:P
&DVX8l-l d:`9V G 另外,我也是住在沙田區的。 [/quote]
l&sy$a'Bx#C{ 直接d啦!衰鬼;)我對佢樣有興趣:dev:

155220 發表於 2008-1-15 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2008-1-15 20:03:
8?,mC&A*q7xy;k
7@*pr gM/m 直接d啦!衰鬼;)我對佢樣有興趣:dev: [/quote]~(CO8Z v| L f1m
;S)v~3U2^3z0` f
如果係男既,你都對佢個樣有興趣?:naughty:te aFQd{
太直接會嚇親人地嫁:secret:

darrens 發表於 2008-1-15 08:56 PM

no eye see.............

發表於 2008-1-15 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-1-15 08:26 PM:Y;em wh$?/\
%aI:eQYg!Tp

Xt|T-T5V 如果係男既,你都對佢個樣有興趣?:naughty:
pvjl[ 太直接會嚇親人地嫁:secret: [/quote]*ws/XnCi
實有興趣....知架:kicking:
/G"^&xU,m}/w%H U 佢post上黎咪知佢性別囉!(除非佢似李準基:secret:)}"y,S+n.PU
又滿足大家好奇心:naughty:

阿葛Sa 發表於 2008-1-15 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]沙田少年[/i] at 2008-1-15 01:55 PM:
"nv(eRz Q"^ Ko 老老實實,落樓下睇戲著拖鞋會唔會串得... [/quote]
?_7_[ Nd l}J#L3_:F9\+C+YC
弊喇
3r/j&zu-yO4N 我而家想落街行吓, 不過諗緊著唔著鞋好添
%G8~s&}+wi@6h 如果著鞋, 咁又著唔著襪好呢? :help:

ckyckk 發表於 2008-1-15 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]阿葛Sa[/i] at 2008-1-15 09:53 PM:[rd}wY6q5g

/RG_1Ly B2J;F^zY8u
弊喇
C~,f7I({\$Y+Oy0j5bG 我而家想落街行吓, 不過諗緊著唔著鞋好添7_%A FcQz
如果著鞋, 咁又著唔著襪好呢? :help: [/quote]
n&p"n w_Bxe"Cm
n&Wv.k [8l0W"du 著乜都好 ~ 記得咪鬼著褲 :drool:

ckyckk 發表於 2008-1-15 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-1-15 03:12 PM:'so1CcA$T
真係希望有人可以ban 左佢..
~6@V@)nAv 頂佢唔順 [/quote]
y }'Ig H2H3`4DZ J aqb Nm voc
我唔 ban 分身架 :D

ckyckk 發表於 2008-1-15 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]supreme12[/i] at 2008-1-15 03:20 PM:
2n9e5SW$`:Q 极之无聊```去出买野都要POST 一餐```我没野好讲``` [/quote]/^'|T o@IT ? U
2VGB*[Fp.k
或者佢下次 post 晒沖涼過程俾大家睇 :D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.