沙田少年留言版
[color=blue][center]***前言***[/center]基於沙田少年喜歡與人分享生活細節,有理無理都發表一番,連日來令大家百感交集之餘亦為大家製造不少娛樂;為令發表者可以繼續自我陶醉又唔影響到各會員瀏覽其他帖子,會員沙田少年以後所有有關生活細節發表都會合併於[沙田少年留言版]。
沙田少年好野~~~:clap:Q_ad7S&Ow Z4{
[/color],K/GoQ~%IhmF
cI.m%l7W4I!m
;Ea+fK;[cdE
[b]2008-1-15 [原創] 我宜加出街啦[/b]
老老實實,落樓下睇戲著拖鞋會唔會串得濟?;)我宜加出街啦:crybye:b$Y,H%u4rX)i
---------------------- oQ;bd6VNiA
我就真係而家出街喇 bye
V1R1Q$Y$l B&F&V#r^
&|2`P"X"uE
yr)@w0C
*dbbeV|
l3T7| h3]|]+J
tY8xso%];Sk0TF;kv
:aG^4RT*nP1H.s
-n-wJ D/j._)lxF5w
:a:T[4L P I
6P\m7X {`8ay({%yE8k