娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2008-1-16 08:01 PM

[轉貼]好厲害的沙發

一物二用   U e qC L7I

b{ I/R ~0fj'G3X G5~0~8b J
好棒呀!!"K7Cs wm
客廳也擺張床~就不怕被老婆趕出來睡客廳了:dev:

godwai 發表於 2008-1-17 09:24 AM

睇落唔多穩陣wor..坐上屠好似無乜野做支柱咁既

劉偉明 發表於 2008-1-17 09:41 AM

宜家有得買呀!好似要1,399喎

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.