娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SKII999 發表於 2008-1-17 07:26 PM

想問大家一條數,,

ab+bc-ac=0t(E{Y;d}'Lj3u };C
          a-c=101
m t WV:}G2h(i           求b`.BA&X L
$V.LP8_#Y0iF-B
          要STEPS,,,THX

托迪仔T 發表於 2008-1-17 07:42 PM

a=101, b&c =0 :D

SKII999 發表於 2008-1-17 07:52 PM

我都知,,但唔知點得出個ans.,,anyway,,THX

ch.chak 發表於 2008-1-17 09:38 PM

a=101-c l(A n'` I1ow4^"U
ab+bc-ac=0
*@'\ }t#O%c b(101-c)+bc-c(101-c)=0
Or0H:e+Fd 101c-bc+bc-101c+(c*c)=0
S%xM k.K Nc^T2o9Q c*c=06Pt _4x1|8juof+R
c=0
,aw;@L n){
iR(y;|$`3q%N a=101-0
d)_ Bv*i3@ a=101}/|7tB @0~;n
c'`K"i1N [
ab+bc-ac=0Z]"i2Y\ Q tSI,w
a=101gG7R&v2N
c=0
LtM7eZH7@h 101b + 0*b - 101*0=0xD o#z^Zk.m+WhG
101b=0
J[;dCRQ,]+c7I(O b=0

sakura310 發表於 2008-1-17 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2008-1-17 09:38 PM:
_g(l~!H-T0o a=101-c
m:N!zpf^F7vT ab+bc-ac=0
%D!V `6t F_ k$J%K ? b(101-c)+bc-c(101-c)=0
ei9`{H/x 101c-bc+bc-101c+(c*c)=0;p&fq VA-g
c*c=0lwM5Ub4L+HpC1f6b8_
c=0
KSB"| [} vR|\sPL|*T
a=101-06Zi:C9Lb Ml
a=101@$L:{F/[/]x

W!O X,t4c4x7B ab+bc-ac=0
1T*E4`1|~&f.qt+NH a=101
OI4A(u V4Th0I c=0
R+H|ZG7za 101b + 0*b - 101*0=0ex"I+v-_x
101b=0
*y.?K\7u \ b=0 [/quote]
.a)`-H8QU!B$f
h*E1O&V$cBw 對不起
5cD K6gFv6Ku 請容許我指出錯誤(l/[ ?}&X
*h?&L-S#r:K|(X
在一開頭)A:S9g_!Il|+Yr:H l {
-K&UaHH(S7j1n
[color=Red]a=101-c[/color](原本是a-c=101,移項應該是a=101+c)(VaO#V pF!_1q
ab+bc-ac=0
"u3PJz)o!q$g!O,T [color=Red]b[/color]([color=Red]101[/color]-c)+bc-c(101-c)=0a7l mQK!B
[color=Red]101c[/color]-bc+bc-101c+(c*c)=0I*H#V&W,n;lW
c*c=0Sm8\6[.R\
c=0
;Ft#fA/M9Q:Y
.Kt#lZl @ 基於以上紅字的地方,其餘的地方我認為沒必要看了

ch.chak 發表於 2008-1-17 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-1-17 09:58 PM:
5w [7](}\Ludt :n"kQ&M&J~F[ Q

;u9_MdI6w1uQ'QY 對不起$l7kJ YN"|&Y,|!e(}U:{
請容許我指出錯誤9h:a.r7BnZ2v A s+p

N-bP8fI 在... [/quote]k+V mP\4V[*~pd
係bo
5L*W A&?4\M2V}5A$b 冇留意錯左tim

呀俊 發表於 2008-1-17 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2008-1-17 07:42 PM:N `QX@?
a=101, b&c =0 :D [/quote]
f7J3x4vP&qF ab+bc-ac=06A\5Ih"`UzXk
          a-c=101Cs mKA.]$f{ucaI
          求bn dC"N G$ffW
咁玩法...如果c係-101...a同b=0 都得架wo:D

playbr2 發表於 2008-1-17 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  09:58 PM:2LY&t7|i*?^Qe+I
0FjwC)G_
1P8Z*q8wR"_y!c4b
對不起o)P4i'M sN@*Dm#XY
請容許我指出錯誤
vE(W*Z-JoP5yp:C Iu9leY#PIS&H
在... [/quote]
2I0T ZA7@cw%xt[p )j_4k2dA BB
咁你又吾去計;);):P:P

sakura310 發表於 2008-1-18 12:08 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-1-17 11:58 PM:
J DTv y#d XH(i8? c

T7| WD9AGm 咁你又吾去計;);):P:P [/quote]&SpKKIP}

;]ZPcqh X{L playplay你串我?:mad::noway::fight::angry:(表情符號好好玩的說:D)b&S6e\#]

:d z:xFVK1`1W 咁你呢~你又唔去計?:dev::dev:'y"NIjO^Be
n t(zUO:{&ZloW
等了這麼久也沒人貼答案出來G)d%P/]v,~*^ M
U7i?HCb.?D)i`
那麼讓小生物來獻醜了:redface::redface::redface:j h E6Z6~Zw"pB3is@
+R'} OA:ma ^)Dx
手寫關係,所以上傳圖片先了(懶得去打)0J Y,U5^*y/g]

Z1j,U M Tp ^.A 由於題目沒有說到a,b和c是甚麼數,我暫且假設係整數黎做(光是實數的話...太沒意思了...)/chO!i-eE:|2KR o
aISR2W`
如果是實數的話,那麼請看到左邊2/3就可以了,中間和右邊是整數的解集(次序:左>中>右) o6y\ b"L3M4d Q
+z F0W/G5x8Nf
用的不是甚麼古怪的方法,應該好易睇得明
2MD$[@Z+q5hD kZ!Ou8LO
這算一種對付三個未知數,但只有兩式的求整數解方法
3[4zM0}YtAd
}q4lTZur2C7M!P 有不明的話可以提出*}*o*U4s.s"|/Gx |.A7|/}
a+eYJ(z2f
不過我要訓醒頭覺先回覆到,好累的說(脫力中...)
9p a'WZY R!oJup:E-r z"B/Cv*we
[[i] Last edited by sakura310 on 2008-1-18 at 12:12 AM [/i]]

playbr2 發表於 2008-1-18 12:21 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  12:08 AM:\&\q-a]q {

I5n|h9p9tJ
t8d(vZo { playplay你串我?:mad::noway::fig... [/quote]
2cha[8Q l D v
*RK `O(m | 乜咁快手ㄚㄚㄚㄚ:D:D:D:DM\J}VmL

nWQ"r0I[&~ 個答案可以咁.....og9\`'e|

&`3ajC[;A 1.ab+bc-ac=0
#Y'jHc'U gyN a-c=101
2_*{)oe3|0O2\ b=ac/(a+c)=(101c+c^2)/(101+2c)@-H6sQ5a
設c=101n
)giv`%HE SqJH^ 101n代入c a/h f)a2d;ye
j3sZwx q|
[101^2*n+(101n)^2]/(101+202n)
zb&{2_| =[(101^2)n(n+1)]/[(101)(2n+1)]
m!`:Ak h q"D =[101n(n+1)]/(2n+1)
p4J*t+Ts%dGK
6p.T}R^/rEE)r'H.t4v 因為a、b、c是正整數
D3VgOGW 所以n是正整數?4~ dV_w M*b1Z
所以[101n(n+1)]/(2n+1)是整數
-f] K(Vv@|0wH#w 2n+1=101(剩下的2n+1=n或2n+1=n+1,n沒有整數解)
S+[h`3b n=50
Wcc$Y;R5\Q4O2c6T a=5151  <--a-c=101
`#R+uqx-}`S b=2550  <--[101n(n+1)]/(2n+1)
n'mACI3H;l c=5050  <--c=101n {U/l|B/o3l Z
答案:b=2550

sakura310 發表於 2008-1-18 12:27 AM

Filename: DSC01158.JPG+TB%g%m'v]
Datetime | Downloaded by | Counts
?^T^D \)fgq 2008-01-18 00:25:24 | 阿感 | 2u7vi]U
2008-01-18 00:24:20 | playbr2 | 2
{i8UF%l5_s1n sU 2008-01-18 00:22:02 | 但丁 | 2
V*krVeu b(vN 9m:R en^+cOx
點解大家都down兩次? XD

playbr2 發表於 2008-1-18 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  12:27 AM:
p CH/~d2{r'] Filename: DSC01158.JPGh'ZH9Y;J8M$Ej
Datetime | Downloaded by | Counts
3L(@[ h+~9fP 2008-01-18 00:25:24 | 阿感 | 2
^j*{&ge\E ]:m 2008-01-18 00:24:20 | playbr2 | 2 k&k'X0q6tB$D!_
2008-01-18 00:22:02 | 但丁 | 2%C%|%I2J s'DWP{ uD

2]%s3H&D"eOjF 點解大家都down兩次? XD [/quote]%J'q$UBx^
,K2l2a^:U/e
我第一次開睇左2秒就close 左:P:P
on$JY] 之後DL (就变成第二次)

playbr2 發表於 2008-1-18 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  12:27 AM:
\^Y3s^G Filename: DSC01158.JPG
4`jnMlD Datetime | Downloaded by | Counts
O!p"X-UI_(or 2008-01-18 00:25:24 | 阿感 | 2
t.j7vV3O 2008-01-18 00:24:20 | playbr2 | 2
3M` ~$\1IT6\7yS 2008-01-18 00:22:02 | 但丁 | 2hGa@yW(w_/@

?Qx/n;Z3~Xj!x @7k 點解大家都down兩次? XD [/quote]mY8vRk)C z

a _z`2d6K 快d捉我錯處:D:D:D
/fE5i7Z1IC 話吾定我都打錯 + - 符號4HHdH~'?I3u
係電腦打答案...的確幾煩...又哂時間...:giveup:

sakura310 發表於 2008-1-18 06:47 AM

捉錯處就唔敢當2L/T-{Uz*u3z'~2fQ
不過,c=101n哥度(解除n係正整數的限制,只是整數).bd~7UA v:Pr
就一下子限制左c一定要係101的倍數(好像看懸疑片,突然劇情說出一些事前沒提及過的線索,不爽~)
IQ|[~["Y 知道{101,0,0}和{5151,2550,5050}係答案的話,當然沒問題
iT?vC$p$^PL'PQ 但原先是不知答案,所以唔知有無失根 [|f4c!o.m)PL
s8Y'UF}-qa.? \
有時見到題目都感到有點不爽
N b2{ z5}$q 題目所求的答案是整數,正整數,有理數,實數等等應該說清楚hD;v/|Ol j
有些題目,整數解和正整數解分別好大的說,要找出整數解集有時可不是件易事= =

cutec 發表於 2008-1-18 08:26 AM

冇答案ga....6MsQd#T\z
mpV,Jx
2條equation solve 唔到3個unknown ga....

Azuma 發表於 2008-1-18 08:56 AM

[quote]Originally posted by [i]cutec[/i] at 2008-1-18 08:26 AM:l ~+l7baFY U
冇答案ga....y-UF[ c{ Kzd

3D~3L ]t;POx)d)M 2條equation solve 唔到3個unknown ga.... [/quote]xf#`HRHB f5[

E/y+s$i5KxB$p agree
s#A"bG W~ @aS
3{Qq)~Wc 2 equations 2 unknows
J _ T w_#w)S-j w;M b SW}0Q+g
if 3 unknows there should be 3 equations
)k)uP$gY:OM:eV xBq gi
make it simple
f&QZCK.We8NL bMJL,\%CzYV
say Kc\O4{9qw#G
_Wg,r4[v(a*}az)`
a + b +c = 3
~e)u3b-A:P
d)P:e+q#V*t a+b = 2
s1^&ML+yowbOl/J L }],t*T)y q
then c is 1
%W*M`,y N,m
v+I diD a = 2 - b
N6@ IXv9TkGu ,g/Z;O*m+z v
so 0 = 0 Zq;X:u"C.D!T?
L%or^&fc
:giveup:

sakura310 發表於 2008-1-18 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]cutec[/i] at 2008-1-18 08:26 AM:
Z,X&sl&Z&t P-L'BH'P 冇答案ga....&\,C:r)y(lybo
Gp LW)[T&V.s W
2條equation solve 唔到3個unknown ga.... [/quote];D!A[,iL7E3[9r6W

/k+t&j'RMD&D 此言差矣~ W9@0v!U q+uJtJ
7S0\:K6H5S%M g,f
2條equation solve 唔到3個unknown ga
zw/V/[zE\ 還欠一個條件,就是3條equation都是linear independent(線性無關)的O0s*Q:sJ)K}
4WOd$lD Jivl
簡單點說,多元一次方程就是線性方程的一個例子
RD"u-@$b 在這情況下,當然是想求n個未知數,至少要用n條線性無關的方程'r%L1_O hkf1DR
b/c0zo([#@ td
如果不是線性的話,有機會1條方程解3個未知數的(這不是每次都可以的啦~)9e9f`:\J*L O _5k
例如 x^2-2(x+8y)+17+4y^2+z^0.5=0 就只有唯一整數解B9C3P"LK#q3Z
有興趣就解解看:sleep:pD)m%Bjb$c(W
不懂的話就問playplay,佢會知答案:dev:

playbr2 發表於 2008-1-18 02:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  10:22 AM:
.D%g9Jf9|[ jm b0G"w~h

0c j6hBE-G+q%K q 不懂的話就問playplay,佢會知答案[/quote]7U a/J0Eh.y?
_(?g'umJY!Bh7P
:cry::giveup::giveup::giveup::giveup:

playbr2 發表於 2008-1-18 02:57 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  06:47 AM:
Z9AwU]G c] 捉錯處就唔敢當6@0X9@p4NRqc
不過,c=101n哥度(解... [/quote]9n4F#u0H.I%p6d

)w7_-a?)R;C2Zl 都係睇餸食飯姐 , 無理由因為題目冇同你假設就下下大包圍架RK0k\;Xe&c
反而適當地調節一下 , 咁會理性好多
T0D[s a 就好似隻game 由12粒珠 加到13粒珠咁Y#o)R4E:}i9Eo'o5}
當''堂''好玩哂:P:P:P
@-Bb%U(Bu8z,~ C0A] X QW2GD-by.E-k(@
p.s. 求''堂''字正寫:agree::giveup:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-19 03:49 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.