娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SKII999 發表於 2008-1-17 07:26 PM

想問大家一條數,,

ab+bc-ac=0
TFyfC5F&@7^           a-c=101M3[Pc{ _
          求b
q\j xT"| a^+cpc@S
          要STEPS,,,THX

托迪仔T 發表於 2008-1-17 07:42 PM

a=101, b&c =0 :D

SKII999 發表於 2008-1-17 07:52 PM

我都知,,但唔知點得出個ans.,,anyway,,THX

ch.chak 發表於 2008-1-17 09:38 PM

a=101-c
c(_d} k e9F ab+bc-ac=0
-a|S4c,b+|)?&X2e\ b(101-c)+bc-c(101-c)=0qcN$}l%n
101c-bc+bc-101c+(c*c)=0
o L5hZ"bFgFi p Hb c*c=0&`Y&E D7YxC
c=0
I S$S"u9v8w:p3rM0g v^x(J,X|,D
a=101-06O.p(zh0e3^
a=101IT'Ck\SR4ej

"H+w Z'J#A3onsr ab+bc-ac=0
IG'oL:j(l)i| ?&] a=101
{+@O-Xt)}8S c=0
NF;w,t#KV 101b + 0*b - 101*0=0-j[%v%LD
101b=0
ai:or%U/B b=0

sakura310 發表於 2008-1-17 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2008-1-17 09:38 PM:
`;M2y*TK&{v"L a=101-c
@R#a:@iv%W"[,b ab+bc-ac=0
9`&ski G!a]&JG b(101-c)+bc-c(101-c)=0
6`f8OI a1B Z 101c-bc+bc-101c+(c*c)=0
~N9qB'w#]&ku c*c=0oF7@9Wlg
c=0 foz#Qh`5sOkU']
4{|/y^ W%[srx4w
a=101-0
9Ob:s5` }'s a=101-MZ3l$kn L P$h%s

[Xj5W B(g}4H|^8A ab+bc-ac=0O ob,[O ?+T-y
a=101
a'Ojm)sy c=0
^?Af0|4P O YZC7C 101b + 0*b - 101*0=0Q/O@po Q"I_;s} j
101b=0
D{p%kLZ{ b=0 [/quote]
3ZXKMh'Z 2FxwzAx
對不起
'g8FVIZYK0s 請容許我指出錯誤"E.f;Kq'O/w q(JCK
6iFAK{1I,B.z
在一開頭#X.kou7Kk1hO~

c.e do2M'A [color=Red]a=101-c[/color](原本是a-c=101,移項應該是a=101+c)
7s}N)xvy4O-P\ ab+bc-ac=0
p0[x7OR [color=Red]b[/color]([color=Red]101[/color]-c)+bc-c(101-c)=0 `&pD.Q%OXa
[color=Red]101c[/color]-bc+bc-101c+(c*c)=0
uH&wOu c0f{'m c*c=0
~M1S!F h6LBB c=02gDMRK SKz

Y_1N"BhZI%m 基於以上紅字的地方,其餘的地方我認為沒必要看了

ch.chak 發表於 2008-1-17 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-1-17 09:58 PM:4N4H&uqPj|
~L:q!i2P Z ?%t!p!b

'f7s+CF&y 對不起!cpG7@ F i9h
請容許我指出錯誤c Z5B~!Y,`

I'nQU9X9` 在... [/quote] oV+uRvW1E`.s
係bo
'x|{ CT 冇留意錯左tim

呀俊 發表於 2008-1-17 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2008-1-17 07:42 PM:
u'HNuj b1m8^'T-n a=101, b&c =0 :D [/quote]kb?1f B
ab+bc-ac=0!vt@?#G4Y wN?
          a-c=101
*g XX"l})v           求b.f|U(Zv sjD
咁玩法...如果c係-101...a同b=0 都得架wo:D

playbr2 發表於 2008-1-17 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  09:58 PM:
3u,`/E/qy(G |K |~KM NR

F"mE/eY,q 對不起
,_(U:o@3Y Mkl 請容許我指出錯誤-^.iV.V \.J8D+I^4]n

SxD7\ D 在... [/quote]
,v2b'AQ EpW
eoXY5Q!iu 咁你又吾去計;);):P:P

sakura310 發表於 2008-1-18 12:08 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-1-17 11:58 PM:
(|&O0b;t F gU
CeXN|5RwqV2T (iwUTK6bb
咁你又吾去計;);):P:P [/quote]!N2|7\ @ U"]
JBC#E?]
playplay你串我?:mad::noway::fight::angry:(表情符號好好玩的說:D)
L?1[ZFr3o4V|s A!sss8k:C%OVZ
咁你呢~你又唔去計?:dev::dev:
%_Jx }7` rb$k)? v/^%Q8TB!k$\Xx
等了這麼久也沒人貼答案出來
U9l&Jh'd"m!] Wp"b!n
$t*HG ~Z$?e Y 那麼讓小生物來獻醜了:redface::redface::redface:
+bo5j` x/N X
.^}9q?#V0Y 手寫關係,所以上傳圖片先了(懶得去打)8Y&XsyR3um
+Oss(h(tX ?%fr
由於題目沒有說到a,b和c是甚麼數,我暫且假設係整數黎做(光是實數的話...太沒意思了...)
S9lr$_T9yOm 0~ql*G*Wf3^
如果是實數的話,那麼請看到左邊2/3就可以了,中間和右邊是整數的解集(次序:左>中>右)
^t P(R}x
9ISYMo8y 用的不是甚麼古怪的方法,應該好易睇得明(yc!?#N|

_ f? t)_?s 這算一種對付三個未知數,但只有兩式的求整數解方法
7[QID)Q
?| v/f"^4` 有不明的話可以提出:QP yz C7T
7sM Gm7s
不過我要訓醒頭覺先回覆到,好累的說(脫力中...)a{a{Ua

Y1B"eyCd&w/S*f [[i] Last edited by sakura310 on 2008-1-18 at 12:12 AM [/i]]

playbr2 發表於 2008-1-18 12:21 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  12:08 AM:
.MM Q-Uq!Z j Z(Z!lWy
%i+Fa4a(K"I5OC
playplay你串我?:mad::noway::fig... [/quote]
Y'A_b7F#h
4mJ-u Qy"A,d+? 乜咁快手ㄚㄚㄚㄚ:D:D:D:D
@'TeK9o)sQ/a8g
\kY p U#C9P{-C;C 個答案可以咁.....
{pa+Jbv G V*Q5W:k l(V.FT/k
1.ab+bc-ac=0
L)c.l] }i,ICG a-c=101
;v2_6~4r"Gy3whO b=ac/(a+c)=(101c+c^2)/(101+2c) i"S^!X D'T5f
設c=101nu$k(d8iv*ouo
101n代入c
s)q7Pr E tG kq:N 3{@.yh]
[101^2*n+(101n)^2]/(101+202n)N2jS9e5C'LwO
=[(101^2)n(n+1)]/[(101)(2n+1)]
I:u%^~,@;W;ic =[101n(n+1)]/(2n+1)
_~ kE*A#? 3W)a u? ?d%r'{
因為a、b、c是正整數_!d+bT&p&Gh4b
所以n是正整數
csQG0r+R S~P6h 所以[101n(n+1)]/(2n+1)是整數z(v7G:ot~(B f
2n+1=101(剩下的2n+1=n或2n+1=n+1,n沒有整數解)Z,Z!T P4mI4h!@ B
n=50/zZir!bI9oC
a=5151  <--a-c=101
&N Xya2px1c b=2550  <--[101n(n+1)]/(2n+1) v |5a*x.M*I voA(B8}
c=5050  <--c=101n
9z(~7he3{D!E AA*g'T 答案:b=2550

sakura310 發表於 2008-1-18 12:27 AM

Filename: DSC01158.JPG
ZqES^ Datetime | Downloaded by | Counts
$`Y NyZ7~ 2008-01-18 00:25:24 | 阿感 | 2
5z!~6OOI&I/v 2008-01-18 00:24:20 | playbr2 | 2$x];i&x0j!MDN {Yc
2008-01-18 00:22:02 | 但丁 | 2
'h B^#f| W:\x -X [|1It,~P+d#i
點解大家都down兩次? XD

playbr2 發表於 2008-1-18 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  12:27 AM:
_pb2k7m8o Filename: DSC01158.JPG%]8t(cf5VV/NZ
Datetime | Downloaded by | Counts { G;k1`3z4W:U
2008-01-18 00:25:24 | 阿感 | 2
SN-K \Sa 2008-01-18 00:24:20 | playbr2 | 2
I)hhd~D3v 2008-01-18 00:22:02 | 但丁 | 2}HRC`.m?&dX
[+F^IaY
點解大家都down兩次? XD [/quote]
;YmnN'J"h
:JB UQdX?J4y 我第一次開睇左2秒就close 左:P:P5A:H;r+?F
之後DL (就变成第二次)

playbr2 發表於 2008-1-18 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  12:27 AM:
!C&B@,xv| iAL Filename: DSC01158.JPG1x7y`+K%m/o
Datetime | Downloaded by | CountsK3h#R~|,Hh
2008-01-18 00:25:24 | 阿感 | 26w];| thQ N8a
2008-01-18 00:24:20 | playbr2 | 2y[cE,]
2008-01-18 00:22:02 | 但丁 | 2
F6rI~Cs"lb+LKMq Z.D(NSe$e)i
點解大家都down兩次? XD [/quote]
2lJHSY/A .Fe `P0O7q.r;y n
快d捉我錯處:D:D:D
I$Dv Z6g1in:n 話吾定我都打錯 + - 符號(xP TP}"R/S
係電腦打答案...的確幾煩...又哂時間...:giveup:

sakura310 發表於 2008-1-18 06:47 AM

捉錯處就唔敢當bpq"ze
不過,c=101n哥度(解除n係正整數的限制,只是整數)
a8i*[Q.UiO&F N:i 就一下子限制左c一定要係101的倍數(好像看懸疑片,突然劇情說出一些事前沒提及過的線索,不爽~).Jk }#i5r g(s`V7jI/Wu
知道{101,0,0}和{5151,2550,5050}係答案的話,當然沒問題/H;c~6{Y8qs8`Q4d
但原先是不知答案,所以唔知有無失根
&X0?)}Z*z.`GE$k;u
.FT"b5hHe` F 有時見到題目都感到有點不爽
xX{ur+@U 題目所求的答案是整數,正整數,有理數,實數等等應該說清楚:MN$v4xz
有些題目,整數解和正整數解分別好大的說,要找出整數解集有時可不是件易事= =

cutec 發表於 2008-1-18 08:26 AM

冇答案ga....
Y*y/hRL(O3aP+xR(~B td_Zug'n
2條equation solve 唔到3個unknown ga....

Azuma 發表於 2008-1-18 08:56 AM

[quote]Originally posted by [i]cutec[/i] at 2008-1-18 08:26 AM:
|m]6t;cho;u 冇答案ga....
}y2E)BX I 's-yV$v3cA,e)z
2條equation solve 唔到3個unknown ga.... [/quote]0[P2l F#C!k"lD
1S l-Uj'rG};x
agree 8W` _G%q2h

1Y(_k t/s0B 2 equations 2 unknows2b ?RIJx}J Fg$`
.P2U!c [P|%W DA
if 3 unknows there should be 3 equations
m;?z }^ VvS `Z%U7dbW
make it simple :O])T yp,t"R3d-Nq
h3IzUj`f
say 1p0EhIU
9f#k"{:W$S1nL?_^
a + b +c = 3G3V s1KP+r w
#J_ l:z)q/S5d
a+b = 2
+`(\dQ)d$o |;G j1m | J&ZB
then c is 1 P xJ G#Ir i.}%Y

txq&@;l+O|"g(fzR a = 2 - b
U/U`S[N!`Ad"f KPAr jC ^
so 0 = 0 p'b&@] g0CrMn9o
0h wK`7]g){ ~cI
:giveup:

sakura310 發表於 2008-1-18 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]cutec[/i] at 2008-1-18 08:26 AM:
a&U3u D-\-h1|5p;?*~ 冇答案ga....
}-fl oV]'?
9?u6LdK \ 2條equation solve 唔到3個unknown ga.... [/quote] i&nJ1O7g [?e'bbN.}

'b'},ER0b jCo ^~ 此言差矣~6]){9V%?z.n EMY

R4On]8L!t0Hmml`B 2條equation solve 唔到3個unknown gah(Lv y"oJ;L
還欠一個條件,就是3條equation都是linear independent(線性無關)的
~,Br_&s5n1b}
LR}&sF.C 簡單點說,多元一次方程就是線性方程的一個例子
2W)s\fO Qz 在這情況下,當然是想求n個未知數,至少要用n條線性無關的方程
"}7c`H dmM K e kYC'R-{ hD)`E G!v
如果不是線性的話,有機會1條方程解3個未知數的(這不是每次都可以的啦~)
/l&q po ~| m-`? 例如 x^2-2(x+8y)+17+4y^2+z^0.5=0 就只有唯一整數解Y8U%a5p5@k!S
有興趣就解解看:sleep:7q#E8jc:?
不懂的話就問playplay,佢會知答案:dev:

playbr2 發表於 2008-1-18 02:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  10:22 AM:?8S[bxc jq

!Hx1~.ly5J lw(e-u Kf6rey1Ck
不懂的話就問playplay,佢會知答案[/quote]
9x2XI lk j
+PFc:]2oE*G0^cY :cry::giveup::giveup::giveup::giveup:

playbr2 發表於 2008-1-18 02:57 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at  06:47 AM:"e*aYC3Y w A
捉錯處就唔敢當
$ha j6E"` p 不過,c=101n哥度(解... [/quote]
5uA-@ m:b p*q
Qq6x3h+Wv 都係睇餸食飯姐 , 無理由因為題目冇同你假設就下下大包圍架2IZku:s ^I&m3C6S
反而適當地調節一下 , 咁會理性好多.R,}#ZF[#[.r)V~
就好似隻game 由12粒珠 加到13粒珠咁
w&{3P&v8do 當''堂''好玩哂:P:P:P
kaX/MrJ|/\1E"t/a#? T+W-AY|WU0B
p.s. 求''堂''字正寫:agree::giveup:

QuiGonJinn 發表於 2008-1-19 03:49 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.