娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-1-18 01:54 AM

今日聽阿sir講一單工作玩出火被炒

聽起黎幾有趣:eek:..阿sir話之前有個做物業管理員甲同乙:agree:..由於升降機星期六下晝就cut少幾部唔比人用..但乙就有次明知甲係lift入面..就玩佢..停左部lift:D..之後甲見咁耐都唔開返..(當然做得呢行當然知係同事玩佢,有閉路電視睇嘛:haha:)就索性報警..消防黎度仲鬧左佢地一餐.."你地都唔細啦!仲xxxxx":photo:最後炒哂兩件..
dI!h%|3IQ*R 大家有無同同事玩到樂極忘形既事而被警告/炒埋:clap:

chong2002 發表於 2008-1-18 11:40 AM

係life 度打到電話?

darrens 發表於 2008-1-18 02:45 PM

九成是公報私仇
]J8q2}5z(O 玩得幾過份下

mayin 發表於 2008-1-18 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-1-18 11:40 AM:
1W9W(@f7cm,E 係life 度打到電話? [/quote]-S.{%P:o)W a"I*y0T
唔出奇 有d lift係入面打到手提u%E7e+i W$@
polyu m core就係一個例子

發表於 2008-1-18 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2008-1-18 06:31 PM:W n%x$ar6C[B ]5z I f

[X`4W8nnUh4` 當然做得呢行當然知係同事玩佢,有閉路電視睇嘛 [/quote]/m#I\nx bv,^)Z$Z

ecD3v;G8V,E1_ 入面睇閉路電視:confused:

ypff 發表於 2008-1-19 05:18 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-1-18 01:54 AM:bJGfr9X
聽起黎幾有趣..阿sir話之前有個做物業管理員甲同乙..由於升降機星期六下晝就cut少幾部唔比人用..但乙就有次明知甲係lift入面..就玩佢..停左部lift..之後甲見咁耐都唔開返..(當然做得呢行當然知係同事玩佢,[color=Red]有閉路電視睇嘛[/color])就索性報警..消防黎度仲鬧左佢地一餐.."你地都唔細啦!仲xxxxx"最後炒哂兩件..
X \5m)i0]|k;N 大家有無同同事玩到樂極忘形既事而被警告/炒埋 [/quote];D6IG?;Dh

4R bCJ/Ei 唔係掛?_?

211893484 發表於 2008-1-19 11:58 AM

升降機都有閉路電視??手提電視?

cchleg 發表於 2008-1-19 12:54 PM

被玩嗰個無辜啲, 點解要炒?

qqwqqwqqw1 發表於 2008-1-20 12:41 PM

今日聽阿sir講一單工作玩[color=Red]出火[/color]被炒S5]d4}4Tr#e5X N
工作時候[color=Red]出火[/color]比人見到,底比人抄啦:naughty:

Solo4a9 發表於 2008-1-20 02:26 PM

我覺得佢幾醒目wooo.......heheheh
q:S `Cy6B(^3m#fW 識打999

迪達拉姑 發表於 2008-1-25 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]cchleg[/i] at 2008-1-19 12:54 PM:
7gx%?#R7x ^Ktye 被玩嗰個無辜啲, 點解要炒? [/quote];V _)xL;R1MOa9B
因為明知係同事玩佢..就忍讓下..而家小提大做..最終責任就可能係上司管理不周:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.