娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jack2017 發表於 2008-1-22 12:09 AM

男人唔易做.....

搵個正女人,太操心;-ea0{0R'q&SJ0g
搵個醜女人,又唔甘心 (=.=)\^IY"Y&??

A,B2Xp"x 顧事業,話你唔理佢;
4zPE.g5G+s'W 顧家啦,佢又話你無本事 (-__-)
.{;o:E,X;s :^ a*C*H,|"sf
想點呀....???

oz2 發表於 2008-1-22 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]jack2017[/i] at 2008-1-22 12:09 AM:
A)t2@a[e 搵個正女人,太操心;/ZcAC9KO`;v1Y&V s
搵個醜女人,又唔甘心 (=.=)\
4z0VV*a/m7] xqA8\
!b"N-{q:F9Q+Z 顧事業,話你唔理佢;
AXhf!` 顧家啦,佢又話你無本事 (-__-)
~L,jc B~w| v
e.z[W6Jxzn 想點呀....??? [/quote]9`$sSNrE [g

F9d3\d$O d 你這帖是否應該貼在戀愛區呀???

jackycannis 發表於 2008-1-22 12:25 AM

其實女人一樣唔易做!3|1Bp qDC'y7G_,J

.q-A6zEC ]7t 搵個正男人,太操心;`(L i;d!U!tbR*Z1`
搵個醜男人,又唔甘心 (=.=)\
e1G9wG~ Y
2qV1s9vOHU7T-[w/U 顧事業,話妳唔理佢;mk_j}|qI
顧家啦,佢又話妳無本事 (-__-)
3n4bVc[CCf
av UIvRQ Z 易地而處啦,男人!
T/rW1~Dt"cM 唔使咁執著!

Lung 發表於 2008-1-22 06:46 AM

我唔覺得有事業就唔顧唔到家
:Vs;h{$K`8I p#E
AfEH|4G X,B5F'{ 顧家亦可以事業好成功

劉偉明 發表於 2008-1-22 06:59 AM

[quote]Originally posted by [i]jackycannis[/i] at 2008-1-22 12:25 AM:~bE"MRD!~ \6e-j
其實女人一樣唔易做!#r7zAF-Z"un

1kQD k c)Tv0m 搵個正男人... [/quote]
z%pfUF aK.d2g5K%m9oYk2f*N
唔係喎!做一個稱職既家庭主婦仲好過出去打工喎!

蕃薯 發表於 2008-1-22 08:20 AM

得一想二係女人o既天性 都會有好女仔o既 不過在下生存左26年都未見過4n9{;G$}V5_ Y
可能到我死o個日會比我見到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.