男人唔易做.....
搵個正女人,太操心;-ea0{0R'q&SJ0g搵個醜女人,又唔甘心 (=.=)\^IY"Y&??
顧事業,話你唔理佢;
顧家啦,佢又話你無本事 (-__-)
:^ a*C*H,|"sf
想點呀....??? [quote]Originally posted by [i]jack2017[/i] at 2008-1-22 12:09 AM:
搵個正女人,太操心;/ZcAC9KO`;v1Y&Vs
搵個醜女人,又唔甘心 (=.=)\
顧事業,話你唔理佢;
顧家啦,佢又話你無本事 (-__-)
想點呀....??? [/quote]9`$sSNrE [g
你這帖是否應該貼在戀愛區呀??? 其實女人一樣唔易做!3|1B p qDC'y7G _,J
搵個正男人,太操心;`(L i;d!U!tbR*Z1`
搵個醜男人,又唔甘心 (=.=)\
顧事業,話妳唔理佢;mk_j} |qI
顧家啦,佢又話妳無本事 (-__-)
易地而處啦,男人!
唔使咁執著! 我唔覺得有事業就唔顧唔到家
顧家亦可以事業好成功 [quote]Originally posted by [i]jackycannis[/i] at 2008-1-22 12:25 AM:~bE"MRD!~ \6e-j
其實女人一樣唔易做!#r7zAF-Z"un
搵個正男人... [/quote]
aK.d2g5K%m9oYk2f*N
唔係喎!做一個稱職既家庭主婦仲好過出去打工喎! 得一想二係女人o既天性 都會有好女仔o既 不過在下生存左26年都未見過4n9{;G$}V5_ Y
可能到我死o個日會比我見到
頁:
[1]