娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-1-22 07:56 PM

[轉貼]結婚用的開篷寶馬

結婚用的開篷寶馬(別摸我):love:
Mp KFoAo*v-_+{ Oi/J$K3iz4_[&\0O

]7XLoL F [img]http://220.232.222.68/discuz/attachments/day_080122/20080122_037e0678af1e6b04be34CgtHl0egr9rg.jpg[/img] xg P([4X o M

v6B6?6f!e
4b_A+D.Yn [img]http://220.232.222.68/discuz/attachments/day_080122/20080122_b987402a2fbdc2cf520arwVAmwDh1OhJ.jpg[/img]a8vVR^ua y
:X%Z(\ {Cs
;B:N9K(pxb/B
[img]http://220.232.222.68/discuz/attachments/day_080122/20080122_ce4c4275c4a662a64f69yY2m6powJ75j.jpg[/img]IC%PF @m-Bb(~

*C sy m5@ D [[i] Last edited by oz2 on 2008-1-22 at 08:00 PM [/i]]

呀俊 發表於 2008-1-22 07:59 PM

那個叉包滿大的:haha:

oz2 發表於 2008-1-22 08:01 PM

[quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-1-22 07:59 PM:9Td7r8?cAgf0p?
那個叉包滿大的:haha: [/quote]-m"|!|L7q.Q

4b U/J8ZL 我已經再編輯了插入圖片了

托迪仔T 發表於 2008-1-22 08:28 PM

咁都得..? 真係有誠意...-0-

solonely 發表於 2008-1-23 03:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.