分享剛打好的日記~有關電視節目
Friday, January 25, 2008LS c;t/^Z'QzIE4mT}
又睇完了一套日劇~W|&Bx@p/v
<<父女七日變>>都是結衣妹妹的~TP%\0crbN|s0m
七集~
(a1DZ(H/U+u4f
很佩服作者~|Wy,kOP2d
套片~剛剛恰到好處~NF"l g"A$H3V
唔會太長~
有小小吊癮~^^H+@,p)i cm
同my boss my hero 比~zFz0^GI
其實兩套都好好睇~+H!Bx*UzY
但我比較luv 父女七日變~P/YR8_d+L2c
始終個故事來得自然~
個ending 整得幾好~
故事比較完整~
唔~~
都有很好的感受~
果一種父女之間感情既轉變~