娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-1-28 08:38 PM

中國交通大災難!!

今年真是我最恐懼及最擔心的一年:   %F VU.w4LhV
:_.O;jI3n.e
      現在本人身在佛山工作,我今天去買定火車票回hk過年,我一到<佛山火車站>簡直是[恐怖]!有近萬人在火車站,他們不是買票,而是退票-.-"  
4J-o:iO-X%O}2d)Q 有近50個警察封了整個火車站,不淮人入買車票,我也被拒入,我當時十分害怕!(死啦,不能回hk) 。之後我唯有找另一個較高級的警察說:[我是買hk票,也沒有嗎?],好在他很好人叫我去另一個位置排隊,結果我天寒地凍地排一個小時買了,心想為什麼做人那麼辛苦呢?現在我最怕的是到了我坐火車個日,火車會有擠迫問題來不到佛山呢-.-"
)F"z}4L1~Y*px(t]d
i B"]5G8r$j                                          +UWH-Vr |M
    大家都知道今年整個中國都因風雪交通大災難,我奉勸各位會員,想去大陸旅遊的不要去吧,如要返鄉下過年的好現在去買車票,因為明天可能你想買都不能買啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chong2002 發表於 2008-1-28 08:43 PM

依種日子我好深感受d6zkFX)wS2\A%w
想當年 未有八達通既時候
&SH xp&AYT7S 大時大節返大6 要買飛b_e|)`1w$Tt GH)N
係旺角火車站打大蛇餅
H*|.FhG 買張飛足足等幾個鍾=.=
g:Q#\'K/coC+J4g W5C)R 去到羅湖再等個幾鍾先出到深圳呀陰功.h/O.H Y%qf

3?h'gl(v+J 真係為依家d 係大6 捱等既人難過...|)f HUPs2N
重要咁凍..真係好慘

jack2017 發表於 2008-1-28 09:04 PM

係新聞睇到~真係覺得佢地幾慘~

blackong 發表於 2008-1-28 10:18 PM

見到佢地番屋企 咁辛苦~,EE*Z P gn
自己真係好幸福~~坐一陣車就可以番學,留屋企~
%h$wqn/s-j2_]{nO 佢地就慘喇~ s#YXVh:oH p
希望遲下交通好留木佢地可以趕得到番屋企啦

SCM 發表於 2008-1-28 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-1-28 08:38 PM:A @u(YD Z!}.Bv
今年真是我最恐懼及最擔心的一年:   
q3u#Y'R `d ~0A? ... [/quote]
9xyrj? 大陸返hk大把方法
+z:J1g)UQ 唔洗怕woG/wG$j&nU,C_;oL7o0}+X

%G__ G u&z p.s orz兄你之前唔係話大陸上唔到ef咩
2YYn4C?"Ip8Sicc:G      依家又上到既???:confused:

oz2 發表於 2008-1-28 10:38 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-1-28 10:30 PM:6B'^ |F}t

"A ig~-O isAP 大陸返hk大把方法k%_T._v G0`.B.@Z
唔洗怕wo|%i:s$m N
/]1I#rJD+~Q
p.s orz兄你之前唔係話大陸上唔到ef咩
l/a4S-D!n      依家又上到既???:confused: [/quote] x,J%T1a DP5}
(z*\s]J9f3j4u
CW{,C:g0O%{]:v
大陸網絡十分不穩定,上半年都是時得時唔時,所以分分鐘今日我可以上[娛樂],明天就不能上......-.-"^7R%\)r Ew2j

1qk4B*Iqge+N 另外我的名字叫[oz2],不要記錯呀!!:D

yuri 發表於 2008-1-29 02:17 AM

中國有事 香港都會大件事...

155220 發表於 2008-1-29 08:43 AM

今年年尾先攪單咁既事,宜家有成7,8千萬人受災,班民工積怨已久,如果今次政府攪唔好的話,後果十分嚴重!

kuru 發表於 2008-1-29 07:24 PM

咁個職員都對你好好lu, 上面全部都落雪, 如果有ship搭, 你選呢個途徑返香港會較好~

SCM 發表於 2008-1-29 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2008-1-29 07:24 PM:7_ SN M&~n*J'G
咁個職員都對你好好lu, 上面全部都落雪, 如果有ship搭, 你選呢個途徑返香港會較好~ [/quote]
?fuL+DwR 可以去珠海塔船 個半鐘返到香港
EJ$L?*^keXi(a 又或者煩d1U K_/kI i
珠海過關去澳門返

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.