娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lastwing 發表於 2008-1-30 06:16 PM

關於合成照一問

見依排合成照事件攪得甘勁9}s9[9oX _G8X:t
想問下r]T]y%R8]
其實係網上發佈合成照算唔算犯法)V"r'Tk:C
如果係發佈既時候講明係合成照而又係成人網站度發佈

magic 發表於 2008-1-30 06:45 PM

即使點都好...希望版主能代删合成照{有D好耐的..有合成露點的..}.....
W7|1[O"m&yla;gj 其實近來巳少....版規都話要删..重扣分..'i KR?-["g8FQ
不過...有D好舊的...版主睇唔到...有時會删漏....
n#mV"s jAK 1UV1z!k+I-a
[[由現在起...大家別轉貼合成照了...謝...]]Y_(OS ZCc3h
$\s%`5Q"D(`f
『本板板規及加減分準則』2006/9/2更新
dmV M&O!|,c6f#G? 8) 本版絕對禁止貼含有合成裸露照片(假露點)..'_/Y-S[|8i
0q{#G)eIx,f/t
[[i] Last edited by magic on 2008-1-30 at 06:49 PM [/i]]

kuru 發表於 2008-1-30 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]lastwing[/i] at 2008-1-30 06:16 PM:R:UK`M"_.M"G
見依排合成照事件攪得甘勁
"F"[~oz.X 想問下m#e-M@/D
其實係網上發佈合成照算唔算犯法/pS%Sf#tl^[3]{
如果係發佈既時候講明係合成照而又係成人網站度發佈 [/quote] H J;~bW3j_4_T
JYxL5oO,?TCP
合成唔犯法既, 只係睇你合成d咩~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.