娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-1-30 10:05 PM

一人一句支持/慰問國內同胞

大家都知道中國因暴風雪,令到有全國性的大災難,至今造成十七省,上億人受災。
!BrQq/x-b 飛機、鐵路交通大停頓,數十萬人滯留車站,加上天氣不斷地寒冷及氣溫下降,令到人民雪上加霜。(lD6MM7n,Bt
9j-m0t w/um} E
所以我出了一個[一人一句支持/慰問國內同胞]的帖,希望能把我們關心國內同胞的聲音傳播到他們處,而他們看了此帖後可以感受到人間溫暖及充滿希望的!
c fHY-iD2X O
(\ L%e*z(P? 希望各位會員多多支持,謝!!s N PBtg"z%dO
Y[a7yJ5o
-y4Z6M*YL)Z%W3}
本人先說:
_v J{;^PtF .hPW zam&aH
希望各位同胞不要灰心,雖然我們相隔很遠,但我們會精神上支持你們嫁!!J m+W/|W#UIP:J
國家一定能解決此災難的,及一定可以幫忙你們回家過年的。
|.p1Bu&S;Z 加油吧!:)

SCM 發表於 2008-1-30 10:19 PM

要講既
:[5b}"p2w p zc 我之前幾個post都講晒
yZ4Rf+} 依家黎支持一句
C1rT \7sN0NS
g$VE|s1w,Z 希望暴風雪可以快d完結
&x`o:d5ZD2Hn\"E 國內既人可以返到屋企過年

jordi 發表於 2008-1-30 10:21 PM

同志們 , 你們好 ~
7P)bE UIEZ 我相信o尼場風雪好快會完的 ~ &X*`7\)pe g:m
H,r1Qrfo%m3yU oYi
k\.\6I I5U$O^6a
順帶一提 , 香港有一個人個心境仲慘過我地 .

SCM 發表於 2008-1-30 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]jordi[/i] at 2008-1-30 10:21 PM:ghj \)I'S-QO
同志們 , 你們好 ~.{0|;oC#L+e C2M2e~&H
我相信o尼場風雪好快會完的 ~
b\ z$w;T+]tB
Tki1^ FQS r_#smU r$K v
順帶一提 , 香港有一個人個心境仲慘過我地 . [/quote]N!iE R LE p?.q;l
如果件事係真既
I0Q4N3`l6?YA2~ 咁我諗呢個人依家已經知錯ga lah3U(k5g;e2L
如果係假既}WLa'q&Iq5~
咁就只有替佢可憐

尺分屹八4 發表於 2008-1-30 10:26 PM

國內同胞過左e個難關就有好新年過 !!!
%VQz%f I\J 加油呀 !
(`0^:sXB*m+I 不要灰心 !

托迪仔T 發表於 2008-1-30 10:45 PM

我都希望暴風雪快d完啦
ULaTP.mN$h'[ 凍冰冰真係好痛苦~ :(
&]%`g-?,^ 聽講有d地區連d 水喉水都結冰...直頭斷水斷電~生活一定好艱苦~
)x;vtL ei6T(K
M*X s!NS-N 我過年都要上大陸探親~
~V$sZh 希望各位同胞互相幫助~渡過難關~
\4_)[)M'Z/z$v 之後過一個快樂既農曆新年!
BL|q|9A|mV-r4~ 不再受暴風雪摧殘!

chong2002 發表於 2008-1-30 10:45 PM

我唔要分@g[z(BO!V

2]r'W z/C F&{ 但支持 同慰問國內同志
8eq.v0v7x2h@`-S "~5gGCC
人既力量好細小 我都做唔到d 咩
Z9Ld S&K 只可以講句2E9v^vP\"@
god bless our brother and sister...9?D9O$fq%n@ ]
雪雨快停止

feeon 發表於 2008-1-30 10:46 PM

希望國內的同胞能早日回家一家團聚....希望我們這份關心能將冰雪早日溶化..

john01daly 發表於 2008-1-30 10:52 PM

希望冰雪早日溶化.
8J,X"pvf)X|)Y-Y f 同胞好, 中國好, 香港好

plicaplica 發表於 2008-1-30 10:52 PM

將我們的愛心化成暖流趕走嚴寒冬天

kuru 發表於 2008-1-30 10:53 PM

佢地真係好慘, 明明架車可以6小時返屋企, 呢刻用左6日時間都未返到,j4c3[{%V)[
仲要冇野食, 架車又冇暖氣, 又落雪落雨, 比著我會喊都唔定, d/x H-y BU^BI
希望佢地早日返到屋企過一個幸福既新年喇~

eqhigh 發表於 2008-1-30 10:56 PM

能夠番到家鄉同自己既家人慶祝過年團員既喜悅^A wdMJx
確實係一件非常令人開心既事2z'@L Wvi
有唔少人相信辛辛苦苦咁做野,都係等呢日可以拎d錢番去自己既鄉下
q&KL9B0MM 如果咁都番唔成既話真係一件好慘既事
Cqyg4X2Vh-\ l8V/_ 所以,係度希望咁多位國內既同胞都能夠番到自己既鄉下慶祝新年:):):):):)

specificness 發表於 2008-1-30 10:57 PM

冰雪擋不住濃情,即使身處異鄉,心繫家園;此雖為不幸事件,但從中卻體現我民族的偉大精神。希望天氣早日好轉!

henryha 發表於 2008-1-30 10:58 PM

The problem, I heard from the news, is getting solved.  Many people get assess to trains to go home for new year.

eric911 發表於 2008-1-30 11:02 PM

中國人最重視新年,點知一場算作小小的天災,令成千上萬的同胞回不到家鄉。他們離鄉背井辛辛苦苦捱左咁耐,都係為左一家團聚過快樂新年。如天知道,請幫幫他們這個小小的祈望吧﹗:):):)

cwc_tkd 發表於 2008-1-30 11:05 PM

希望同胞唔好再受寒冬影響, 同埋盡快返到家鄉

KLF 發表於 2008-1-30 11:11 PM

明明而家有全球暖化既問題!
r*c BP Nu$dy]Z 點解會有咁嚴重耐既暴風雪?
)P#mZ2_0X\ b'\I(h.k 希望天氣回暖,唔使再捱苦!

spareman4 發表於 2008-1-30 11:12 PM

[b][color=Blue]今日睇新聞,
]S2t i,pj?"P 連溫總都南下廣州去了解同安撫 d 民工 ~
i L~:H6m[Ki 可見呢次雪災對於國家黎講真係唔講得笑 ~ :(:([/color]A$? ud v

sWa^rdRi [color=Green]雖然我地身處香港呢塊福地好似做唔到 d 咩,
yeb@.? Ct!r:u 但好想國內我同胞知道,
/E8j9@/U*|y%}@L 香港人係會本住血濃於水的精神,
}uWEKAz 默默地支持同埋祝福佢地~ :agree::agree:[/color]8a6|"Bqk Vs/` @_6g6u
dK.Mg9{*}-Q6lo
[color=Purple]希望佢可以好似我地一樣,
0O,a9_\.U E 開開心心同屋企人團聚過年啦~ :clap::clap:[/color] [/b]

自由神 發表於 2008-1-30 11:12 PM

[color=Blue][size=5]同步過冬[/size][/color]E_&liSFP+q
曲 : 方樹樑  詞 : 甄健強  唱 : 群星
c,V;Qn%@)y5ioP
dr^ Qq C%B~)X8c ] 如果這算患難
TB+W&YR3x 別讓你太孤單
(a0F%cA$`,K 失意於落葉漫天的瞬間0S9cJ;z*f;\{vx*p
熱暖無限 誰的雙手一轉彎lu9W p,ZhS
夠讓你心內平淡'b[4m?\,H8~E
一個人嫌冷JX"}9w%F.T? q
擁抱尚未晚
0r!jd-M2T;m'Z B B2] h8f1K8{ F-Z9P b
捱不過這極限5?AYLkfg
用我作你支撐1nJnw[ ?;}Fm3r
不過要堅守絕不可折返
PA,[o S&p4f']*ki%d 暴雪太專橫 獨木舟都要翻/s?,G5f G-V
卻沒法阻礙旗艦
r6F7Q x2b 一個人拿傘^/CAgX*Fg(}1l#@
風會特別猛
d'F G{Fk r~
UN8sET,lE 同步過冬 一起對付寒風(F3oS6q7S4_O
當天金粉多重 / 當天怎麼出眾
B(A;M@@HU 也別要被昨日快樂的日子操縱5V2Tv |j*_
面前疾風 冰冷面孔 Z+s*V^;v5E
都抵不上這夜迎面抱擁/X.IL(E}9Y$D

|k E5?q0e 同步過冬 一起冀望晴天0G%O7[;D.VyGg+uL0L
雙肩不怎麼重
0~-^?Mr#\G 我願雪下過亦帶著希望的手信
@~[3^RC 走過寒冬 擁抱成功7\'NGe PSg5i;x]9e
改天想起這次不算涷
8kR%},^'a!w5\ 悲傷的偏不要給說中

king71tom 發表於 2008-1-30 11:20 PM

Hope the weather is back to normal, People can travel back to home without problems and have a happy chinese new year.

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.