娛樂滿紛 26FUN's Archiver

coolala2005 發表於 2008-1-30 11:21 PM

受風雪影響嘅兄弟姊妹們,
#A.A VLDy
#k5fX2BGX+w a9v7Td I4C N VC%|
實質上, 我無能為力去為你o地做任何嘢~ 所以只能藉呢度說句:
p^S1O)G{
_0Xz7}/ewkxb)z [b][color=Purple]祝福大家早日可以回家團聚過年!~ 一路上平安!~ 所有人身體健康!~[/color][/b]$~"?Q_$gMaV.J

}j2wP Z1g [b][color=Green]另外亦祝福响車站受傷嘅兄弟姊妹們早日康復!~[/color][/b]
E$H6K,G%Q L OCggr L

_vDfY1b6m 小朋友上:P

d228216 發表於 2008-1-30 11:23 PM

人總需要勇敢生存, 我還是重新許願, 願歸家的路上平安, 再願大家新年快樂.

trunks 發表於 2008-1-30 11:28 PM

好多同胞們做足成年都係為左呢個年假黎同家人相聚, 但願上天明白他們的一片苦心, 讓他們早點回家享受溫暖....

ken1 發表於 2008-1-30 11:32 PM

在同一塊的土地上(r*[E/OCJ8p
每個人卻在不同的際遇
'P k8p`G ?*a 你們卻比我們不幸:('d'N P._([

l&}^?,V]be 但請加油!
D k'pR k6nc 暴風雪很快就會過去
$H|1W&}'d#S4v 而你們也會有團團圓圓的新年:)

nigel18 發表於 2008-1-31 12:13 AM

希望人們 平平安安 抵達目的地回到家鄉與家人一起高高慶慶過新年7fP(Z Qj8M"O
舉頭望明月低頭思故鄉:help:

AWU 發表於 2008-1-31 12:13 AM

祝願咁多位同胞平平安安~身體健康~

hubingandtvb 發表於 2008-1-31 12:15 AM

希望大家都可以平安回家過新年
+I{ G"rs b,m 廣州(火車站)聽說真不是開玩笑 昨日60w人 今日80w 明日隨時可能超過百萬人
_y@ZCBhG 另對於已逝者 亦希望能夠得到安息

小强 發表於 2008-1-31 12:21 AM

氣候大轉變﹐溫室效應導致地球病了。。。R"}Y#E^$w v0G,P

Y\-r1E:H4U|Q 願中國同胞們平安﹐抗寒成功﹗3I7['[f+@1{Lx D

R`eW W_ TRv 望先進國付出多D﹐修修個溫室﹐醫返個地球!!

kk少年 發表於 2008-1-31 12:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mycomic2005 發表於 2008-1-31 12:28 AM

寒冬過後便是溫暖的春天
#k#rc)T|\a 加油~

negator 發表於 2008-1-31 12:32 AM

希望快d停雪...係廣州車站d人可以快d番屋企過年~

小狗狗 發表於 2008-1-31 12:46 AM

希望大陸可以搞好d基建....7QCM V2Ah J8\rr G
唔好再有同類事件發生la!!!!!0S_3R(H8H0D"e$cm
加油ar....同胞們....大家一定可以回家過年的!!!

小心兒 發表於 2008-1-31 12:57 AM

[size=6][color=Blue]早[/color][/size] [size=4][color=Black]不逢時寒風吹[/color][/size].s nsq5b5m:D
-b6c D_;v4A`{)?
[size=6][color=Blue]日[/color][/size] [size=4][color=Black]思夜念盼雙親[/color][/size]
e4a `GA:u#y
oa H Kdu [size=6][color=Blue]解[/color][/size] [size=4][color=Black]我獨為工作忙[/color][/size]
%j l2{3f~ E*F[1n:S
[size=6][color=Blue]雪[/color][/size] [size=4][color=Black]地竟閉路歸途[/color][/size]
.[5@+_a:u.j m-Y.QJ$uXSA\
[size=6][color=Blue]回[/color][/size] [size=4][color=Black]家不知待何時[/color][/size]s? s,T}@I)h9|

Q~8|)|Ni [size=6][color=Blue]鄉[/color][/size] [size=4][color=Black]離人賤更加深[/color][/size]
3h8igt9Sa4Cq ^%~.kRH?
@小心兒 2008-01-31 隨筆

大優勢 發表於 2008-1-31 01:05 AM

希望啲雪快啲落完
G"Ti/^5`&w I&rP,d,W%L#Au)@
其實內地好我地好
?3f3^ f N6rG,~
TN fK]1O0g 佢地無雪我地就唔凍
I#H.b(F h&i tlf-Y
&K!cn4v|Qo 請多啲人 v|,iIv5A

,y"l]Y0_ 清潔啲雪啦

打狗棒 發表於 2008-1-31 01:05 AM

同胞們, 點都好, 最緊要返到屋企!!!

steven999 發表於 2008-1-31 01:06 AM

希望風雪快過
;YN|y`Cl4W)@x 可以返去探下屋企人,j {_W+[?WH;i
都希望香港快d回暖

trista_cheong 發表於 2008-1-31 01:06 AM

好多好多國內同胞可能真係做嘢做成一年咁辛苦﹐都係為左呢個新年咁重要嘅喜慶節日……同家人難得聚首一堂……:cry::cry:q%_6|;QM\B@
e J.qP S `f%d\"h

TC a,@%B?8L(f 希望呢場罕見大風雪儘早止息﹐國內同胞能儘快回家與家人新年團聚!

magic 發表於 2008-1-31 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2008-1-31 01:06 AM:
LU.pT,{"hC6nL;c 好多好多國內同胞可能真係做嘢做成一... [/quote]8Rqf'{9qLrg
希望風雪快過f/G.B+Gg
....大家好運

littlepig 發表於 2008-1-31 01:08 AM

頂住呀,同志們.........風雪總有停下的一天
F~Y c9p1e 希望你地好快會見到家人

蕃薯 發表於 2008-1-31 01:17 AM

我好希望大風雪快d停止,等中國o既同胞可以過返暖d既日子;c] PuQK
:(

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.