依家都覺得香港既天氣好凍 都諗唔到上面既天氣會凍到點:eek:
所以希望依場雪災可以快D走啦 亦都希望國內既人係依場雪災當中既損失同傷亡可以減到最少啦:o
希望上面唔好再落雨...
真係會凍死街頭....
但願國內同胞可以盡早一家團聚;) 過一個團圓既新年:)
大家, 我地一齊努力挨過去呀!!!XX4A]O ND uo
uv+ZJ)I
我係寒冷o既英國支持你地!!!]G#Y5zC
aG`){%L@
(我都會加油架!!)
一年為左可以團圓既日子竟然攪成咁
希望佢地早日回到家鄉
一家團圓!~~
同胞們加油:)
祝大家可以趕及回家團聚過年!!:)
希望嚴寒儘快走 , 中國好 香港好
這場雪不停地 持續擾攘多天 好像要跟中國人對抗著似的。| C3f]Z|
)Vz)F
l8RvDC+],L
每一次看到新聞報導 每一次心裡就著急
希望風雪快快停 交通網絡快點通 救援速度能加快_%z$q?P;S;C
快一點恢復電力 火車班次快點通 疏導連日在等侯的候車乘客~*]EWnV4h5F I
好讓還在途上的人們 能平安回到家鄉%H
F!RbF
?.aG$cQ/S2rk
特別感謝在雪災中奮勇救人的救援人員,
在外邊冒著風雪危險報導的傳媒,維持治安的員警,清理積雪的人員。
中國!中國! 加油!加油!加油啊!! f7kDR7n9b@8d
誠心祈求 , 為你們祈禱。 希望你們儘快渡過難關。7x7[!vNeu%c3Q/JP
[[i] Last edited by vv1668vv on 2008-1-31 at 08:12 AM [/i]]
國內所有同胞, 希望你地可以早日回家!_V,DM){ea*H.VT
與家人一齊渡過這一個寒冷的新年!
祖國既相關人員正在日以繼夜地努力中
同胞們不用灰心呀 一定可以番到鄉下
希望國內的同胞能戰勝寒冬,在外地工作的盡快回鄉,跟家人共聚仄倫!
加油啊!雖然我做唔到d咩,但係我都會支持你地既!!!!!!!!!!!!!!
希望國內的同胞能早日回家一家團聚過春節就好了! :good:
Hope the authorities get to all those who need help with food, warmth and shelter. May the lives of all those affected improve in the coming New Year!!.P[7~$EN8M&m^p