娛樂滿紛 26FUN's Archiver

head 發表於 2008-1-31 01:26 AM

依家都覺得香港既天氣好凍 都諗唔到上面既天氣會凍到點:eek:
a;}N,cS@v'lPU
6Ioz3BaM$f~ 所以希望依場雪災可以快D走啦 亦都希望國內既人係依場雪災當中既損失同傷亡可以減到最少啦:o

-o- 發表於 2008-1-31 01:32 AM

希望上面唔好再落雨...
6P9J/aS6r} 真係會凍死街頭....

SWK 發表於 2008-1-31 01:38 AM

但願國內同胞可以盡早一家團聚;) 過一個團圓既新年:)

~冪雲~ 發表於 2008-1-31 02:00 AM

大家, 我地一齊努力挨過去呀!!!XX4A]OND uo
u v+ZJ)I
我係寒冷o既英國支持你地!!!]G#Y5zC
aG`){%L@
(我都會加油架!!)

$$$$$$$$$$$$$$$ 發表於 2008-1-31 02:06 AM

一年為左可以團圓既日子竟然攪成咁
yS3AN$Hg"bb4` 希望佢地早日回到家鄉
} V(uGAIK 一家團圓!~~
d5v#l;@tN }+I\ 同胞們加油:)

toy739toy 發表於 2008-1-31 02:27 AM

祝大家可以趕及回家團聚過年!!:)

claudiuskwong 發表於 2008-1-31 02:50 AM

希望嚴寒儘快走 , 中國好 香港好

vv1668vv 發表於 2008-1-31 08:10 AM

這場雪不停地 持續擾攘多天 好像要跟中國人對抗著似的。| C3f]Z|
)Vz)F l8RvDC+],L
每一次看到新聞報導  每一次心裡就著急
!_9RhE.i 希望風雪快快停    交通網絡快點通  救援速度能加快_%z$q?P;S;C
快一點恢復電力    火車班次快點通  疏導連日在等侯的候車乘客~*]EWnV4h5FI
好讓還在途上的人們 能平安回到家鄉%H F!RbF
?.aG$cQ/S2rk
特別感謝在雪災中奮勇救人的救援人員,
\|y4s&[P'W Tn0s 在外邊冒著風雪危險報導的傳媒,維持治安的員警,清理積雪的人員。
v/s7FA jK F#U;a&a
%Q%H+iXV8A/d7}a 中國!中國!  加油!加油!加油啊!! f7kDR7n9b @8d

#D1rm[3e&u NH!dU 誠心祈求 , 為你們祈禱。 希望你們儘快渡過難關。7x7[!vNeu%c3Q/JP

N]9W y{(H [[i] Last edited by vv1668vv on 2008-1-31 at 08:12 AM [/i]]

yeung hiu he 發表於 2008-1-31 09:27 AM

國內所有同胞, 希望你地可以早日回家!_V,DM){ ea*H.VT
與家人一齊渡過這一個寒冷的新年!

rfky 發表於 2008-1-31 09:27 AM

祖國既相關人員正在日以繼夜地努力中
YIg4M OS P!{ 同胞們不用灰心呀 一定可以番到鄉下

155220 發表於 2008-1-31 09:44 AM

希望國內的同胞能戰勝寒冬,在外地工作的盡快回鄉,跟家人共聚仄倫!

劉偉明 發表於 2008-1-31 09:55 AM

加油啊!雖然我做唔到d咩,但係我都會支持你地既!!!!!!!!!!!!!!

小妖 發表於 2008-1-31 10:09 AM

希望國內的同胞能早日回家一家團聚過春節就好了! :good:

bunce2806 發表於 2008-1-31 12:29 PM

Hope the authorities get to all those who need help with food, warmth and shelter.  May the lives of all those affected improve in the coming New Year!!.P[7~$EN8M&m^p
B*M)o&w$v/tj#K
[[i] Last edited by bunce2806 on 2008-1-31 at 12:30 PM [/i]]

supreme12 發表於 2008-1-31 01:00 PM

同步过冬,一起对付寒风```虽然我们帮唔到D咩```但愿你地可以平安翻到屋企```同家人开开信心过个开心既年```世界和平```

pkbrian 發表於 2008-1-31 01:52 PM

比起風雪...jE'~M9^Gru
6r#D7vV8R
我希望廣洲果d人 (好似有成x萬人=.=){0Y6R:Vd t6Q/O
可以快d回鄉過年....H~;QE+{ f-f
$~CrCW#o.n
其實詳情我都唔係太清楚-.-
_ @F&dq;X)a+k#\ 希望廣鐵可以快d通返車
,^7hXb(BT%v w4bi %vUa#u Yn&jp
佢地可以同家人一起過新年ub8l|A(vG
先係佢地既願望0.0
9^B-M3H0]E K W
Tuf9u ucHC 即使天氣多冷~K ^ E[ zk
也蓋不了他們對家人的熱情~~

kwoksing 發表於 2008-1-31 02:01 PM

:kicking:  耐心等待,溫總已經極道關注。回鄉度歲的同志定能在春節前歸家團聚,中國人唔踩中國人,「焦急」祗會誤事啊﹗明天會更好﹗  :win:

haukwankin 發表於 2008-1-31 02:05 PM

祝各位同志可以趕及回家團聚!!!

Harrison 發表於 2008-1-31 02:10 PM

希望你地可以早日離開寒冬,,
^O6i&Tn*n 回鄉同家人過一個溫暖既新年

J.T. 發表於 2008-1-31 02:11 PM

i m in seattle now...here is also snowing too...only got 37 F...
C"J V4]6PF.`j i know how cold they are...(國內同胞)
/M#MM4|J3ps hand on everybody...:cheers:

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.