希望佢地可以早日返到屋企,同屋企人團聚啦~Y#k2_wE!X8ltQ
good luck for them~!!!!
仲有幾日就過年, 希望佢地趕到留屋企 啦
希望國內的同胞能早日回家一家團聚...............願位位同胞平平安安.........NO ACCIDENT OCCUR ON THE WAY HOME
國內同胞
明天新希望
加油~
希望國內大雪快d停止....等中國o既同胞可以趕回家團聚!!!
i hope that the snow will stop soon and all people can return the home to have a 'warm' holiday
係香港都咁凍,上面一定仲凍d,希望佢地盡快安頓好la
希望親情能融化冰雪&@f|,R"He
yf2_g
讓我們的同胞能夠回鄉與家人相聚
見到廣州gei同胞你地每日都為左返屋企過年係度捱寒風吹
係度同人迫_8dN)p$WT'^7{"LPM
真係好心up
希望你地可以快d 番到屋企同屋企人團聚,咁就乜都抵番晒!!!!:m:T+m"u]~g
EdSwl
另外受雪災影響gei 同胞
希望大風雪盡快減弱
咁就唔駛過一個好寒冷gei 新年(d,U*f#x:umu0^\c%`4X
我地香港人會支持你地ga9?&\/a e!Iw)h
我們都是中國人!
而家的部份公路巳經開通
唔好灰心ar-\g cGU!E0Nz(J
各位同胞只要忍多陣就可以返屋企過年la
快d停雪呀快d回復正常,希望他們快d回到家鄉呀
希望大家可以快D上到火車~*D2f'tTc W+tMv
早D返到屋企同家人團聚~
過一個開開心心既農曆新年~
希望祖國的雪災快快過去:~~yn#X:HF$F+Rk"^
人人可以回家開開心心過年
希望快d停風雪..]Tp#Z)b2gP%a
大家可以開開心心咁過年
希望e場暴風雪快d完啦
s4~,hIf5Qx/hT
希望他們可以快d番自己的家鄉同家人團聚^^
don't worry...things r gonna get better.....
stay strong2{:x'y/p E;vdH
much love from a guy from the other side of the globe
千祈唔好灰心~~~
風雪一停就可以返屋企一家團聚~~~
中國人最注重就係新年
d人離鄉別井去外省打工賺錢u0W&SAl8u]P
都係想屋企人生活好d$V \1V.kt9R
佢地可以見屋企人就只有過時過節先返得去 U$C.Gu1O%]P
希望風雪快d停啦
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
希望天公造美 , 快d停雪 , G,cl bK j
H2bO
等d大陸同胞可以快d返屋企團年