娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hold_find 發表於 2008-1-31 10:34 PM

希望在明天
.h&hU8y~Sm 國內同胞門不可氣餒
k|.nu;?6|3m 既然事情已到了最糟的情況,那之後就只會向好發展

akakak777 發表於 2008-1-31 10:39 PM

神祝福你地~ 希望災難快d過去~~ 可以過一個溫暖的新年la~~ ^^

lihuan8888 發表於 2008-1-31 11:06 PM

希望嚴寒的冬天馬上就過去!溫暖的太陽趕快出來暖和我們14億同胞!讓我們過上一個快樂溫暖的新年!提前祝大家新年愉快!

soccerking 發表於 2008-1-31 11:19 PM

睇到佢地咁辛苦, 真係有D唔舒服, 希望佢個個都可以平平安安回家, 開開心心過年啦...

eggplant 發表於 2008-1-31 11:20 PM

希望民工們可以開開心心, 平平安安回家去, 與家人共渡新年

艾力克 發表於 2008-1-31 11:25 PM

雖然我唔怕凍, 不過有時冇野食都會覺得唔舒服, 更何況佢地困住o係度又凍又冇野食, 想訓又訓唔倒 :giveup:;c:mb-PK.F@H9z

x6M'l;AlA] 依個雖然唔係一個好o既經歷, 但希望佢地涯過左依次之後, 將來可以更堅強去面對任何問題啦 :agree::agree::agree:

acyh 發表於 2008-1-31 11:40 PM

最艱困的很快會過去的.....%p8T9zm._MA)xf
加油ar~-b J}txq
中國同胞們~

2003 發表於 2008-2-1 12:15 AM

堅持下去,你地一定可以返到屋企kar!!!

doging1977 發表於 2008-2-1 12:17 AM

希望天氣快d回暖,咁佢地就可以快d返到自己屋企,返唔到屋企好慘呀:( Uk!pu#J'd X2U
祝佢地一路順風:kiss:

ASPP 發表於 2008-2-1 12:20 AM

同志們,頂住呀
4j4WsU)LP 記住柳暗花明又一村
+fM]Eh$Gtxa 你地好快可以同家人團年!!!

cristiano2420 發表於 2008-2-1 01:04 AM

希望天公快快做美_ Ic1U6OtW
好讓他們歸家
QH!w C!i 有似真的是幾年沒有回家的人啊

a5areal 發表於 2008-2-1 01:46 AM

希望人人可以番屋企過年
(bN H g r P5TlN 一家團聚~ vi4~,CO!Sr BZ
全國交通早日回復正常 R-?[*q4['qk$AH
唔好再有咁寒既新年喇~

AV_man 發表於 2008-2-1 01:51 AM

同步過冬, 一起對付寒風... \Z k ` @R,W(R#q E
希望各同胞旅途平安, 早日回家!!

小龍04 發表於 2008-2-1 02:35 AM

祝願內地同胞早日回到家裡%Qi5T,cb6P*t'T(L4p
開開心心的過年!

mhkk 發表於 2008-2-1 03:45 AM

風雪漸減.q8W-G.v,u,J)R Y(USpc
快d可番鄉過年

alan15 發表於 2008-2-1 04:08 AM

雖然身在異國, 但都深深感受到中國大陸嚴寒暴風雪帶給同胞們那種飢寒交逼的慘況。在此衷心祝福每一位受寒冬影響的同胞,希望天氣早日回暖,大家平安回家過新年!!!

RNRSKY 發表於 2008-2-1 04:45 AM

深夜上黎見到呢個post8|`:~ X i!\L@]
一定要回
_e1uu v H$TW b#a ID,r q([ OB YF?2z4r
一場風雪天災,令很多我國同胞無辜地賠上了性命
? P3G }-jB#V 交通,糧食,電力等等方面都進入了最壞情況(B#\2T"`l7B8[
民工在外工作了整整一年,新年也不能回家見見家人
xC8\*{gIuCdA9@ 2Q[B } Yt(L2J.om
我地o係香港,所承受的只是寒冷的天氣及因惡劣天氣帶來突然漲價的食物
A R9?hh`#a!fJ)K 但比起中國很多省份的人,我地已經唔算叫做慘\ g?H"|L
{e0qfJpok
依家只可以係度送上祝福 Ms [N6]yZIg
希望惡劣天氣快走eZ\NQi
如果遲下有乜籌款活動3pb9rzWS*x_0M?
大家記得真係唔好吝嗇z$w3_C)? w&H"]1wE-Q
捐得幾多得幾多

kenkenboy 發表於 2008-2-1 06:39 AM

wish大家都可以平安過新年

ylc301403 發表於 2008-2-1 08:33 AM

願 全球中國同胞
H(\J F.[G 可以一齊過平安快樂的新年

Masterlai 發表於 2008-2-1 12:40 PM

To : people in mainland China suffering the snow storm
n y$MQ$H5s)\!M] Never give up, we as Hong Kong people will always support you. I think it is the time for us to help  u now. don't forget Hong Kong and China are in the same home. a F%U@.B1X`4Lr
Hope all the mainland people worker can  go back home earilier for Chinese year

頁: 1 2 3 4 [5] 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.