hang on It is an valuable experience. Everything will back to normal soon and the people in China will become more stronger ! .b F7Cwjx
Never give up ! 祝願咁多位同胞平平安安~身體健康~回到老家~過新年~ 就快農曆新年﹐春天就要到了﹗OyhQ!]h@0p
我們是龍的傳人﹐老天爺也得給點面子﹗ 希望南方受灾地區的同胞早日戰勝雪災8Z!ev['d#fY
把損失降到最低-E \+U:Uk]QJp.^(`
因雪災滯留的旅客早日同家人團聚mz)_3W'N4X+E
願所有中國人的生活會更好 諗住返屋企過年又返唔到 D3pUA2_A;Nm
又幾慘呢~ 希望你地可以快D番到屋企同屋企人過新年啦!\T,x O{!b,D$q~
新一年賺多D~XF)]-q uC7I
身體健康~RvZ#dA,L'E0_`rf
團團圓圓~ 好好彩!同志們都趕得到返家鄉過年!:clap::clap::clap:
今日睇新聞報導,佢地出關上火車都好危險,好彩冇死傷!:haha::haha::):) 新年就快到喇............B!q N$UK2l'D D"b
天氣快啲和暖............y,i5q,wCS
讓各位中國人有個溫馨愉快的新年................. 還有數天便是農曆新年
希望國內天氣轉好,各樣運輸工具都正常運作
所有國內同胞能如願回到家人身邊渡歲@){*[V$} T
一家人齊齊整整 過新年 我地沙士時 大陸D同胞曾經幫過我地
依家佢地有事 我地點可以唔幫佢地呢?
/w;E)y,e.n2]
大家支持下啦! 同志們
暴風雪快停止的&a0rQ#w8obc#QJ|
希望你們能忍耐吧$V'bm$x nL]OnY
一定可以和家人過年的
我們會一直為你們祈禱
學
南方城市學會對抗突如其來的雪災,及早造福人民!!!! 昨日新闻,香港捐钱物两百余万元,给大陆灾区,好像是这个数,也只能是这个数 願暴風雪很快就過去 只要有人在,所有困难都可以克服的! 希望大雪快啲完&K#x_N5v;F/^S]x:\E
等天氣升番 零度以上h(F9z!EL$c
,j5k)Z0q1uw W _+m
啲人就無咁辛苦 雪過天晴,希望~ 希望風雪快 d 停啦. 交通可以回復正常~~
希望同志們可以趕及係團年個日番到屋企同屋企人團圓啦!!!~~ 盼望大風雪減弱,國內交通能盡快恢復,
k#@r~#x]
能達成國內同胞回鄉的小小希望吧。