**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
團年應該一家團聚架嘛!
希望上天見狀會可憐一下...{w#e5o;IQa.f
願國內同胞早日回到家鄉,共享天倫之樂!
風雪過去,uu&?TQW0tF)I"M
回家團年,一家團聚.....
新年流流, 搞出人命.
各位唔好夾硬黎, 遲到好過無到.
希望快d到春天la 6hx*YFl
l9[ p'h
同埋新年快樂 ~_Reek5?Y
最緊要身體健康呀~
風雪以有改善﹐當見到同胞身全濕打冷震﹐好心酸。 希望你地可以盡快上車回家過年﹗
希望風雪快d完,農曆新年有得快d返屋企過年,
同埋堅持落去,唔好凍死...:A^~-g%AB!z
同胞生活可以好過d,唔好再有下一次...