娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-1-30 10:05 PM

一人一句支持/慰問國內同胞

大家都知道中國因暴風雪,令到有全國性的大災難,至今造成十七省,上億人受災。
a.]%H2R)oYC4q.T 飛機、鐵路交通大停頓,數十萬人滯留車站,加上天氣不斷地寒冷及氣溫下降,令到人民雪上加霜。
'O+}"f/JY;h
'R5Iha ?NZ u;X 所以我出了一個[一人一句支持/慰問國內同胞]的帖,希望能把我們關心國內同胞的聲音傳播到他們處,而他們看了此帖後可以感受到人間溫暖及充滿希望的!Oqw Ny^v
Xui^(J e;K~
希望各位會員多多支持,謝!6Ex#As|1K$NS5j
$o@9p4G0{};P
a8YL? fx$iy3]R5A
本人先說:+Z9v6r(l&I&nq
0up U%B)S|
希望各位同胞不要灰心,雖然我們相隔很遠,但我們會精神上支持你們嫁!!
9n&ZH3FFt 國家一定能解決此災難的,及一定可以幫忙你們回家過年的。
i @R Y8l4Hi 加油吧!:)

SCM 發表於 2008-1-30 10:19 PM

要講既
Z(k xr/_ze~ 我之前幾個post都講晒%H a'F*Ca's-f|
依家黎支持一句t_'oc"t0H6O
T0h2l+|x5P
希望暴風雪可以快d完結c;|j-nGg.?+K
國內既人可以返到屋企過年

jordi 發表於 2008-1-30 10:21 PM

同志們 , 你們好 ~
x'`$JCJ ^&}9Z1U 我相信o尼場風雪好快會完的 ~ 1AD(KM+HT:@Otg

2sc,S `?pFw1W&D &]$i6?3O Q!P,U
順帶一提 , 香港有一個人個心境仲慘過我地 .

SCM 發表於 2008-1-30 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]jordi[/i] at 2008-1-30 10:21 PM:
-\(y~V,e,UZ 同志們 , 你們好 ~
m+t:uO'CZX]4? 我相信o尼場風雪好快會完的 ~
vs/zF ]{r$]k
RW&k)\p A/A~4a
mn"N$NB/c 順帶一提 , 香港有一個人個心境仲慘過我地 . [/quote]!A$R9x)d2O
如果件事係真既P.Xrg ey^4y
咁我諗呢個人依家已經知錯ga la
@(BG tL9U-l 如果係假既
M.q){;E6[ 咁就只有替佢可憐

尺分屹八4 發表於 2008-1-30 10:26 PM

國內同胞過左e個難關就有好新年過 !!!2{*}lt9Y7}-NG
加油呀 !
gnJ-\,uE{u:J$Z 不要灰心 !

托迪仔T 發表於 2008-1-30 10:45 PM

我都希望暴風雪快d完啦#J@:L ~)G0{*Q ~9Wp
凍冰冰真係好痛苦~ :(W!P/g3d.Cv;}
聽講有d地區連d 水喉水都結冰...直頭斷水斷電~生活一定好艱苦~
R)^ Q o8W5K.i'TM"j :i+\'HK&[!Qt[2N
我過年都要上大陸探親~ 9sF:d,FK!b
希望各位同胞互相幫助~渡過難關~ ;B,?{-go1{vsY.w6}
之後過一個快樂既農曆新年! 1Fd}"w4X$CL-Yr
不再受暴風雪摧殘!

chong2002 發表於 2008-1-30 10:45 PM

我唔要分~XNum#dD3\R
N5OJ+sAv
但支持 同慰問國內同志1ZE&XZ` A:N |

4E1Qt3dCI;L@1P 人既力量好細小 我都做唔到d 咩#i#u K2j}RmY"r
只可以講句
Q,KO*vg0] S6a god bless our brother and sister...J.SFb nad+b)PoX
雪雨快停止

feeon 發表於 2008-1-30 10:46 PM

希望國內的同胞能早日回家一家團聚....希望我們這份關心能將冰雪早日溶化..

john01daly 發表於 2008-1-30 10:52 PM

希望冰雪早日溶化.
E#`^.dSTT` 同胞好, 中國好, 香港好

plicaplica 發表於 2008-1-30 10:52 PM

將我們的愛心化成暖流趕走嚴寒冬天

kuru 發表於 2008-1-30 10:53 PM

佢地真係好慘, 明明架車可以6小時返屋企, 呢刻用左6日時間都未返到,
7@2k f'L kP~ 仲要冇野食, 架車又冇暖氣, 又落雪落雨, 比著我會喊都唔定, Q;BQ6}p'TI5W
希望佢地早日返到屋企過一個幸福既新年喇~

eqhigh 發表於 2008-1-30 10:56 PM

能夠番到家鄉同自己既家人慶祝過年團員既喜悅"Rrmv{?n t rY
確實係一件非常令人開心既事,I?^7[ Qu
有唔少人相信辛辛苦苦咁做野,都係等呢日可以拎d錢番去自己既鄉下&l)l7xbY5w
如果咁都番唔成既話真係一件好慘既事
4?/wSTg#eQ 所以,係度希望咁多位國內既同胞都能夠番到自己既鄉下慶祝新年:):):):):)

specificness 發表於 2008-1-30 10:57 PM

冰雪擋不住濃情,即使身處異鄉,心繫家園;此雖為不幸事件,但從中卻體現我民族的偉大精神。希望天氣早日好轉!

henryha 發表於 2008-1-30 10:58 PM

The problem, I heard from the news, is getting solved.  Many people get assess to trains to go home for new year.

eric911 發表於 2008-1-30 11:02 PM

中國人最重視新年,點知一場算作小小的天災,令成千上萬的同胞回不到家鄉。他們離鄉背井辛辛苦苦捱左咁耐,都係為左一家團聚過快樂新年。如天知道,請幫幫他們這個小小的祈望吧﹗:):):)

cwc_tkd 發表於 2008-1-30 11:05 PM

希望同胞唔好再受寒冬影響, 同埋盡快返到家鄉

KLF 發表於 2008-1-30 11:11 PM

明明而家有全球暖化既問題!
\2z;G-}AQb 點解會有咁嚴重耐既暴風雪?
~zc2@ P/w2V 希望天氣回暖,唔使再捱苦!

spareman4 發表於 2008-1-30 11:12 PM

[b][color=Blue]今日睇新聞,
[y'uB.F_DjsJ 連溫總都南下廣州去了解同安撫 d 民工 ~6b{"b\7JBYY&H,^8v*r
可見呢次雪災對於國家黎講真係唔講得笑 ~ :(:([/color]
-c[K0h%pi+l
H\H;q3z-_ [color=Green]雖然我地身處香港呢塊福地好似做唔到 d 咩,
'? IXc$g s9J.mHEM 但好想國內我同胞知道,WG(yy4}tk2Z_
香港人係會本住血濃於水的精神,n Yr`;N c J5z
默默地支持同埋祝福佢地~ :agree::agree:[/color]
[v!k6|I%_:Oy
;{*i hra Z [color=Purple]希望佢可以好似我地一樣,
"^~"M)f{k 開開心心同屋企人團聚過年啦~ :clap::clap:[/color] [/b]

自由神 發表於 2008-1-30 11:12 PM

[color=Blue][size=5]同步過冬[/size][/color]
n)f"S T0Q 曲 : 方樹樑  詞 : 甄健強  唱 : 群星 2Z7bZ,aWj

9{v8wIi8?x 如果這算患難
rOr5_`6k*R*v 別讓你太孤單rkk9h7V|4Qx~+F
失意於落葉漫天的瞬間!p.Qa*z/\&qtB2o-Qi
熱暖無限 誰的雙手一轉彎
:Cc(|4^c D`7Z*? 夠讓你心內平淡1y yy#\ [g}
一個人嫌冷 @8k x Nn
擁抱尚未晚
"{+};~-X+FtH
vdB[1x5S'L4~o 捱不過這極限
9v1HO/o`6P"cQXu {B 用我作你支撐,t;C3N:d lw-p K;S
不過要堅守絕不可折返ra Rr$k D1@ B
暴雪太專橫 獨木舟都要翻 \3m\(Zm
卻沒法阻礙旗艦8z7wAKW;r2_7K
一個人拿傘9X#TgKz
風會特別猛,v.}A/z%auc

[2ttT;L 同步過冬 一起對付寒風 YM\T4JI7v p;e
當天金粉多重 / 當天怎麼出眾
HoNK5Z+O |g 也別要被昨日快樂的日子操縱
%G/E"E \+L jy 面前疾風 冰冷面孔
5X;_3lY;uv[7s&n,h 都抵不上這夜迎面抱擁s Nu,Z fI"[E

&Q | Ar!c/^ 同步過冬 一起冀望晴天 S4{.TI%b$^ x
雙肩不怎麼重-S)t0P:t.D5l{a
我願雪下過亦帶著希望的手信
1OM,@kd8U2a 走過寒冬 擁抱成功R@9V7}BB
改天想起這次不算涷_;o m1S$hv)d
悲傷的偏不要給說中

king71tom 發表於 2008-1-30 11:20 PM

Hope the weather is back to normal, People can travel back to home without problems and have a happy chinese new year.

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.