無線同東張西望最賤
無線同東張西望最賤純睇5過無線同東張西望NE)g%y_*w0TW{Z
0WA,{^*L$J
東張西望叫人5好睇d相
但佢地就晚晚提起(周1至今日)
聽日仲要做埋訪問nq`'QIeoKRY q
成日諗住益人不如益自己
係人傷口灑鹽"s9h~6K&K2]LH lm_ X
佢又5諗下係邊個搞到咁多人知(周1東張提完先越黎越多人爭上去搵)3N2mt6N L+]'c*Ks
$HhG{u
/j[w*~c
無線上周週刊廣告仲用緊穿屎首歌
事件之後即刻用臃咀2首歌 我好似 無見過喎 ????????? 基本上你可以炸唔知既。。。
T6T2s3Zo
不過 講到提醒。。。
可能遠遠唔級。。7仔 ,OK 既雜誌架Ey2B f+K9i
淨系 封面 排山倒海 既 氣勢 包你擋都擋唔住。。。:naughty:(d/v h$kd6weMi(A
0S&X2{,V"z ~ e
正所謂冷手執只熱煎堆 。。
益曬 8掛雜誌 又勁 賺一筆 就真。
當事人。。。被人過一度。。仲要無錢落袋。。。}9K[!up8H4lxs.i
真系賠了夫人又。。。。。:haha:
唉。。娛樂圈搞成 0甘。真真[color=White]X[/color]癮 :(:P:dev::lol::eek:;):cry::mad::love::angry::D:nogood::giveup::naughty:
8?[(Z(Fc
[[i] Last edited by vv1668vv on 2008-2-1 at 02:20 AM [/i]] 佢地都睇過d相, 只係叫人唔好睇 臃咀2咩歌:confused: 無睇過:giveup: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2008-2-1 01:25 AM:X%M_w8^@(M1q
無線同東張西望最賤-r mIC7M:Ac5b
純睇5過無線同東... [/quote]7fL+] PN X;s
你唔講我都唔覺 ... 仲要以阿sa既回應作招徠 !!!\%i Ui^l|2[
都真係幾粉腸~~ [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2008-2-1 01:56 AM:
基本上你可以炸唔知既。。。