娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mhkk 發表於 2008-2-1 01:25 AM

無線同東張西望最賤

無線同東張西望最賤
2iAq(~G,eb;f7Y!e6] 純睇5過無線同東張西望;t0[l-` x8r
+u?vY'?7E1k
`M(Dhp7N%F
東張西望叫人5好睇d相!gU!HX/V{
但佢地就晚晚提起(周1至今日)ry!s~'|XsM
聽日仲要做埋訪問@HD'gm[[
成日諗住益人不如益自己
a)s-tD(T?8aQ y 係人傷口灑鹽Ok u z3R.y'BU
佢又5諗下係邊個搞到咁多人知(周1東張提完先越黎越多人爭上去搵)ix-GN2vw5`:ja
.{ Tb[} ?
)J;n;j Drz
無線上周週刊廣告仲用緊穿屎首歌
H@&Zi0C:? 事件之後即刻用臃咀2首歌

大優勢 發表於 2008-2-1 01:26 AM

我好似 無見過喎 ?????????

vv1668vv 發表於 2008-2-1 01:56 AM

基本上你可以炸唔知既。。。
Z h-wIH)M7h5U
!MZ1^ pjS)fL B YD 不過 講到提醒。。。
N9{"Y VA1ef dh*I 可能遠遠唔級。。7仔 ,OK 既雜誌架]T0_r0X2a(u&L
淨系 封面 排山倒海 既 氣勢 包你擋都擋唔住。。。:naughty:
+jV@+h5b5N5N;a%N
Duu#r~ Gc6YR 正所謂冷手執只熱煎堆 。。
?M*O;c9_`0ZU:Q9J 益曬 8掛雜誌 又勁 賺一筆 就真。
$LK?Fg 當事人。。。被人過一度。。仲要無錢落袋。。。
3@ mEs)f9_y 真系賠了夫人又。。。。。:haha:
i pu;]1WBXx B;n5N*t.~0lk
唉。。娛樂圈搞成 0甘。真真[color=White]X[/color]癮 :(:P:dev::lol::eek:;):cry::mad::love::angry::D:nogood::giveup::naughty:
F z s ]GY.rRA7Jm
*I(P,Sg'@+v;Di@ [[i] Last edited by vv1668vv on 2008-2-1 at 02:20 AM [/i]]

kuru 發表於 2008-2-1 02:25 AM

佢地都睇過d相, 只係叫人唔好睇

head 發表於 2008-2-1 03:52 AM

臃咀2咩歌:confused:  無睇過:giveup:

tam040046890 發表於 2008-2-1 09:37 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2008-2-1 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2008-2-1 01:25 AM:
Q8z+Y$^B(u^ 無線同東張西望最賤
6T e/q8E(w(` 純睇5過無線同東... [/quote]$L4`,sMp~
你唔講我都唔覺 ... 仲要以阿sa既回應作招徠 !!!-|q3Ox ~9[)Ct
都真係幾粉腸~~

mhkk 發表於 2008-2-1 04:29 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2008-2-1 01:56 AM:(x4|&f|n!G
基本上你可以炸唔知既。。。(W4I{'F;Wd-J"U
{D?b%E}{
不過 ... [/quote]
Y6CsCAp6|g 最大問題係佢5覺有問題
|:Yp3C` [color=Red]佢又5諗下係邊個搞到咁多人知(周1東張提完先越黎越多人爭上去搵)[/color]

mhkk 發表於 2008-2-1 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-2-1 11:44 AM:
4?D%Q Q&F H
ns7^O ~oI+?wa 你唔講我都唔覺 ... 仲要以阿sa既回應作招徠 !!!UvAjp'_;Re"R Z
都真係幾粉腸~~ [/quote]
.MR.I*i?6v6Q}{ 上次黎姿細佬刀係eGYO"\|U
:mad:

mhkk 發表於 2008-2-1 04:31 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2008-2-1 03:52 AM:
;q6Vu'f I 臃咀2咩歌:confused:  無睇過:giveup: [/quote]
6M \ Inj^`L` 百X匯個首:naughty:

ghost0200 發表於 2008-2-2 08:51 PM

最憎無線同東張西望

alanfcw 發表於 2008-2-2 11:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Edgar_Davids 發表於 2008-2-3 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 1-2-2008 16:31:
.FhxL4S)V? cl S7eP}e#P^ V
百X匯個首:naughty: [/quote]9y|` AH-j+{&w

W[qO} I6B$Gi [b]Lucky Star ~ ;)[/b]

ckyckk 發表於 2008-2-3 04:43 AM

[quote]Originally posted by [i]Edgar_Davids[/i] at 2008-2-3 12:23 AM:
}5q{$nT%Zp8Y1d6\
:jF|ls*z
^/[kG[G1AS [b]Lucky Star ~ ;)[/b] [/quote]
*` n@jjk9^#tm [4A#y Z4B#}I4uW T;gL6l
Twinkle Twinkle Little Star
2f1H,@#W!Ur Tell Me Baby What You Are7GC/G8s,W

4]gSFE :dev::dev::dev:

featherman 發表於 2008-2-3 01:58 PM

I think so too

艾力克 發表於 2008-2-3 03:16 PM

我d fd都話睇報紙先知依件事
-Lg[ m3ZJ 睇報紙覺得係假, 但因為報紙講所以佢地就真係搵睇下係真定假#ex6nD[*iK;f*Bsox
其實少d傳媒報導真係會少d人知/再理依件事

打狗棒 發表於 2008-2-4 01:26 AM

Edsion: 慌張西望

alanfcw 發表於 2008-2-4 02:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2008-2-6 03:50 PM

星期日一切從音樂開始有條dj係咁講,又話d網民乜乜乜 r:w(Yg!y:[AC7QJ1J
好似講到睇相既網民都係"後生仔",又話而家d後生仔點點點
8R$`(uf^U9D-Y!X 我信佢無睇:secret:

心亙 發表於 2008-2-10 12:51 PM

懶正義的人成日都係得把口架啦

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.