無線同東張西望最賤
無線同東張西望最賤純睇5過無線同東張西望;t0[l-` x8r
+u?vY'?7E1k
`M(Dhp7N%F
東張西望叫人5好睇d相!gU!HX/V {
但佢地就晚晚提起(周1至今日)ry!s~'|XsM
聽日仲要做埋訪問@HD'gm[[
成日諗住益人不如益自己
係人傷口灑鹽Ok uz3R.y'BU
佢又5諗下係邊個搞到咁多人知(周1東張提完先越黎越多人爭上去搵)ix-GN2vw5`:ja
.{ Tb[}?
)J;n;j Drz
無線上周週刊廣告仲用緊穿屎首歌
事件之後即刻用臃咀2首歌 我好似 無見過喎 ????????? 基本上你可以炸唔知既。。。
不過 講到提醒。。。
可能遠遠唔級。。7仔 ,OK 既雜誌架