娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2008-2-1 11:50 AM

大陸省市領導慰問災情 ...

我係新聞度睇到 , 兩個分別係省 市既領導 , 去慰問災情 ,
CS ]$XQ2~ J j-m6P T 講既野大致一樣 ...
%a+Rq xVkBRN .c7s-N'bj*Ct7B*F
領導 : 如果等唔到車 , 你會唔會唸住留係度過年???d({.{/d&U.n!F"^:zb
民工 : 我就是要等車回去呀~~
"L|q&?r-x:Kie 領導 : 咁如果等唔到 , 你都要準備下架喎~~a O#I t {a3]
民工 : (好無奈咁講)咁 ... 無都無辦法拉 ...
w:e#F%W0sz+O~(f
O da@ @&r4RX :haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:

BOYDWAN 發表於 2008-2-1 01:23 PM

真係無可奈何對無可奈何.....:haha:

mhkk 發表於 2008-2-1 01:56 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-2-1 11:50 AM:
R(LC0S i7X/K7X 我係新聞度睇到 , 兩個分別係省 市既... [/quote]
"\;qF&q.e 車行5到 HGh%jH Bg
都無辦法:haha:

vv1668vv 發表於 2008-2-1 02:28 PM

真不愧為 好一條 專業潛水臘腸!!
N#Dd+w7^od 系水底講句說話  都好似 元朗 既臘腸一樣 o!i^-W*{
零舍不同…:naughty:cOj,[:[@1V,NN7oj

eX](P5V6G 你條 潛水臘腸  可以繼續潛水!
'U*g2v'vr{ 太陽照常升起!!\Hu9G D2U G)T:h)NAb
全國人民 過春節後要食臘腸 你就知味道!
]7sLs:Y 一定將你天然生曬!!生曬!生曬!再生曬!!:D

155220 發表於 2008-2-1 05:03 PM

溫總理同胡主席講野又如何?;)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.