娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gigg11 發表於 2008-2-1 10:34 PM

有關買禮物既問題~

最近有好多女仔朋友生日~
;ToTf Z*g~ 我想買d禮物畀佢地~(VL5^ ]E.@
但係我又唔熟路wor~
Vj!gE r+o-k #_xjS]I }n
[color=Purple]大家知唔知邊度有d好得意貓既公仔,阿輝(mcdull故事0個隻烏龜)精品同埋一d好的適既零食包啊??[/color]
wg,y/Z#j5R ? P)FB)b?
唔該晒~:)

chong2002 發表於 2008-2-1 11:23 PM

試下去旺角潮流特區(近信和)rb8[0u]#Q
果度好多公仔同零食,不過唔知有冇你要既

mj1234456 發表於 2008-2-2 12:18 AM

APM有一間差唔多專蕒麥0麥 0既鋪頭...
A.gL9hz(W
u/yng|ta4^Y!\ 你可以去果度睇睇..

gigg11 發表於 2008-2-2 12:56 AM

唔該晒chong2002同埋mj1234456~^.^k*h9`k&mb&_
多謝你地既幫忙啊!!!~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.