娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-2-2 12:19 AM

同基督徒女仔講野好辛苦

咩都唔夠我講就:  " LEE  D  係神的指意.... " b5u&^2k,f

,z"_u!Z3@ 問佢亞當同夏娃 個時.....神 點解要係一個冇分辨好壞能力的人附近 ...起D 果樹....
S6V](h N
X4JkXD"V!v 咁佢同玩弄一個冇知的小朋友 OR BB ...有咩分別 ...

eric1874 發表於 2008-2-2 12:35 AM

佢地其實係有能力分好壞,神叫過佢地唔好食,但夏娃都照食,仲引埋阿當食。
l_$[{W 講返你個標題,其實唔係個個基督女都係咁,只係你遇岩o個個講野唔夠point,就用神黎做擋箭牌 je~~~%{+X"ZnS*x
WM f+r&p
[[i] Last edited by eric1874 on 2008-2-2 at 12:40 AM [/i]]

Frutips 發表於 2008-2-2 01:48 AM

完全贊同 eric1874 的說話

shehboy 發表於 2008-2-2 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-2-2 12:19 AM:Z'\:}v#}f
咩都唔夠我講就:  " LEE  D  係... [/quote]
nH0e+@%Ah%w9fn
*zj g?7B[] 都唔係既, 同果啲做傳銷既差唔多啫, 你肯信佢地講果套咯, 佢地就會同你好啱傾架啦.

12d3 發表於 2008-2-2 03:17 AM

呢d俗稱"盲基", 盲目相信, 以信仰代替思考, 中毒更深的通常將自己的價值觀強加於其他人身上, 成為"道德塔利班".
$p,Di9L2J}5EY$Bz 因為基督教沒有統一規範, 所以基督徒質素良莠不齊.

PKTung2 發表於 2008-2-2 10:44 AM

:D:D:D
M4piyQ.^+xs
(F`q6k1H \zt9p 真係 LMU`lFZ
y;PP7f8[
神呀#?v1fhD

d4~#WY)g%i-q#C-m#p 請給他們多一點時間

cgdmzlam 發表於 2008-2-2 10:46 PM


F'\(NRcPH1h (O(ODf/Bv#}7[
這跟吃不吃簡直就是兩回事
!Cwl.~!@"c1lD x7V)Q,pY
如果男的吃的話#_)O'q(dL)UT/H7C
男的也不可能生孩子嘛:Iq6O]`G;d
7e)N,Z-Prw V
怎麼生呀?
9rWS,K(c 孩子在哪兒出來~~~小小的尿道管??D } X:Xo-Cl)N
7| F,Cq w\ G
這簡直是不可理喻 ^WJp8G(xe

m k7u)a QPg Y 神也是人~~所謂的神
R.U%Hk Q\\:O 也只不過是人創造出來的dL"M(VpvF

0D#f K,og$S;`l 有誰見過神呀?見過的~我想它是撞邪了吧

打狗棒 發表於 2008-2-3 03:50 AM

上帝愛世人)b%O0p!F l ~!|
世人愛女人u:z*Z0q,C/?D'N
女人愛bb
`*P:J5t Cb bb愛奶粉
:o4a!}*?o"m 奶粉有細菌#p%vz,HK)V
食咗大碌X

xxlam01 發表於 2008-2-3 03:57 PM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2008-2-2 02:01 AM:
8Ruu3N aa+Bm2| p IG(R(Y q
,Lz uq8f%F#Z&L
都唔係既, 同果啲做傳銷既差唔多啫, 你肯信佢地講果套咯, 佢地就會同你好啱傾架啦. [/quote]
.I!ia,S'~ a_.HS/V4R P.oD,|H5gy[2r
勁人~
n]V8t l 我識左1d基督徒~
h+f+H3@oD 佢地d集會同傳銷既1模1樣......u-nDls%q;R5Z
:love::love:

A_man 發表於 2008-2-4 03:07 PM

not only to girls, it is hard to talk to them all....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.