聽日要幫親戚砌機
唔知點解有d 壓力 同fd 砌反而無$4000 剩upgrade 版U 牛 Display card 用intel 應該無咩問題
係煩在 要同我自已屋企交代b"|6i%x Iq6k'O
我同fd 砌 最多話出街就算 同親戚整/砌機係一件好麻煩既事 一有問題即刻搵你
煩到嘔 要當佢地好似bb咁教.....{a1S5N|t ih/e
如果d零件有問題時,Gq{OX9`T4w
嘿嘿嘿... [quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2008-2-2 10:57 PM:,n2H^s%D+]?
同親戚整/砌機係一件好麻煩既事 一有問題即刻搵你4Lj$~Bg/y
煩到嘔 [/quote]
-_Q(e}\)U'u
的確係咁 b)M|'J-B.^
我上年幫我阿哥切左部2KQp[ OQ#CLB
而家佢有乜小問題都叫我上佢 home 整:hitwall: :D:D無錯 Kq.{X2Dp7Y v%n
好似同親戚裝修咁
"["[5Y"yr-O V-v
對方下下都同你講呢樣差啲嗰樣差啲就成世同佢補修一樣 :D:D:D.I?"UT-BnX |
唔同佢整就成世面左左咁
頁:
[1]