娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-2-2 10:53 PM

聽日要幫親戚砌機

唔知點解有d 壓力 同fd 砌反而無
?zY9g } t[5im7] $4000 剩upgrade 版U 牛 Display card 用intel 應該無咩問題
.iG6WH1| 係煩在 要同我自已屋企交代b"|6i%x Iq6k'O
我同fd 砌 最多話出街就算

mayin 發表於 2008-2-2 10:57 PM

同親戚整/砌機係一件好麻煩既事 一有問題即刻搵你
m p-z4R0w+_ T 煩到嘔

xxlam01 發表於 2008-2-3 03:58 PM

要當佢地好似bb咁教.....{a1S5N| t ih/e
如果d零件有問題時,Gq{OX9`T4w
嘿嘿嘿...

cambyliverson 發表於 2008-2-4 08:25 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2008-2-2 10:57 PM:,n2H^s%D+]?
同親戚整/砌機係一件好麻煩既事 一有問題即刻搵你4Lj$~Bg/y
煩到嘔 [/quote]
G:`7Xd A#jGf6~5J -_Q(e}\)U'u
的確係咁 b)M|'J-B.^
我上年幫我阿哥切左部2KQp[ OQ#CLB
而家佢有乜小問題都叫我上佢 home 整:hitwall:

jordanwong 發表於 2008-2-4 08:48 PM

:D:D無錯 Kq.{X2Dp7Yv%n

"t5dQ;oKG*b,j#j }W 好似同親戚裝修咁
-c2_:c| a&GVAE Z "["[5Y"yr-OV-v
對方下下都同你講呢樣差啲嗰樣差啲就成世同佢補修一樣 :D:D:D.I?"UT-BnX |

%EA+X s)QWf 唔同佢整就成世面左左咁

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.