娛樂滿紛 26FUN's Archiver

QuiGonJinn 發表於 2008-2-4 03:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-2-4 03:16 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:13 AM:5I!rM(bZ @'ToV
Ex.rb)S
我圍頭佬種桃花架...忽然咁凍開唔切:hitwall::hitwall::hitwall: [/quote]
pV_,t!J%P@ _Noa!E-zP_e d,Y
咪梅花當桃花先得架:D:D:D:D:D

QuiGonJinn 發表於 2008-2-4 03:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-2-4 03:29 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:18 AM:
FDmcB^ (i+j|sd I0A2G
梅花?係咪你噚晚半夜嚟我屋企放低嗰枝?B2s};O"g;Ff,y
我唔要,你拎返走. [/quote]
2P%B5A(QSy(n)o)PR E4?.z"u'~;^?
唔得, 我要劫褲濟貧:lol:看槍來~

QuiGonJinn 發表於 2008-2-4 03:54 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-2-4 04:22 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  03:54 AM:
}E'cf2X~2u2bC )wa3rUUO6w[C.?
你劫咗我條褲,到時係你要看槍!! [/quote]
,iDf8G]6ue pzX4D*S kZVj
我劫咗你條長褲 , 你半夜經已凍死咗:dev::D:D:P

QuiGonJinn 發表於 2008-2-4 04:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-2-4 05:09 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  04:35 AM:
qC:|R&Vji ~})IPl}
我只著短褲...:dev:
.JG1hb*\;Z,q @[ z0^x#yVcuq3fL
就算我真係原本著長褲,o6[h3GOwO
槍仍是要看,沒變.'O0t4h#_([.o*g,z xr)q

|/Q1m{e!D9Bo [[i] Last edited by QuiGonJinn on 2008-2-4 at 04:45 AM [/i]] [/quote]%HR7^N%p
SB[h[ | bYx0w
掛件Cap 帽都怕跌.... 凍得縮了(冷縮熱脹);):D:D:D:D....看!不見鳥:dev:

155220 發表於 2008-2-4 07:55 PM

極樂妳好,你個bb都姆可愛,著咁多3實唔會凍親啦,希望妳個女身體健康^^

alanfcw 發表於 2008-2-4 09:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2008-2-4 09:42 PM

每次睇到d咁可愛既BB
)n`*l-\/|5^;@ \%h\ 真係原本唔開心都會開心返

勇勇 發表於 2008-2-5 02:02 AM

佢係邊個???9WM*kA7o1K&Gfc
係你個BABY!!!!

1989 發表於 2008-2-5 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2008-2-3 02:09 PM:
2g X c+k2e/|:m;K:?MH \ bb係充滿純情童真的....0I1y9?M#[o:N!DN"S
要睇就睇呢d啦~~:D
O"Z [7PrZ +T"K$q5}7`\,du
祝大家新年快樂!!!:redface: [/quote]
6]|,L%@.KHL:k$g b :lol:係唔係你做人成功啦?你個b?:haha:  :love:

xxlam01 發表於 2008-2-5 11:50 PM

過百張???WI(KiYO3a,O$s*I
more????
vo$[ z-?f]\5G{ 有無多d呀~

極樂 發表於 2008-2-7 05:38 PM

多謝各位.....%` D| y.C`8ohS
其實bb個樣都唔係咁得意咋...^F"F Eok ^
好老積既(唔得意果d都唔拎出黎啦)...."c|e4k8t
bb[color=Blue]仔[/color]依家半歲大啦....
*qN-vq*mCbLN:B 時間過得真係快.....
`Z#O+Yyq 希望新一年, 大家都身體健康......
B$j5xc ]/p$} 2X:z1t Bly%Q!V)[-O
:love::love::love::love:
(M C4mPQ y@-]X#p C
加多兩張先.......

AshleyCole 發表於 2008-2-7 05:44 PM

個BB塊面豬幾紅 ^.^
n!tM"?2jh]-} 好似北方D BB咁
2bZ+h1ltqP D 好cute ^^"

toy739toy 發表於 2008-2-7 07:50 PM

中左計入泥添:redface:

極樂 發表於 2008-2-7 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]AshleyCole[/i] at 2008-2-7 05:44 PM:3riOy)XUL
個BB塊面豬幾紅 ^.^:P|y bFPg r2y%`
好似北方D BB咁
a UheA 好cute ^^" [/quote]
`&}0O.n,~c7fG4Y m!Q6i9IQ4J
爆拆....7u DS z*l"w;hE;a|
佢塊面其實爛曬:cry:

極樂 發表於 2008-2-7 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-2-7 07:50 PM:
Pir0P&PD 中左計入泥添:redface: [/quote]-HqLT uD

1hXE/L6C&T5f gHS&I 都係好野黎既....:P

toy739toy 發表於 2008-2-7 09:34 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2008-2-7 08:26 PM:
m6M7AN Z,h | k 2\:R8S$|j-KSYn
,FlC$eRX0w+F'f
都係好野黎既....:P [/quote]
sfku)`b 係我諗左.....:dev::dev::dev:者:haha:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.