娛樂滿紛 26FUN's Archiver

極樂 發表於 2008-2-3 02:09 PM

過百張相的其中幾張

bb係充滿純情童真的....z2P~HH.@8^Q
要睇就睇呢d啦~~:D(h9z[^'l
x8L`/a6whq
祝大家新年快樂!!!:redface:

vv1668vv 發表於 2008-2-3 02:23 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2008-2-3 14:09:#wHc'?j1M?
bb係充滿純情童真的....r.fw?4y
要睇就睇呢d啦~~:D
NDb'ez%}
7@CO&`Cfk#Qq 祝大家新年快樂!!!:redface: [/quote],W&\0[ V5Y4GN}1Ke
哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!好稿鬼呀。。。。。。。:D
Q9~Kx#G(Rb3l 真系要網上 廣泛流傳:P:P:D:D。。。。。。。。。。。。#F3clo/u(qAR
dY7w/H-E
極樂姐姐。。。新年快樂!!:clap:

sakura310 發表於 2008-2-3 02:29 PM

B仔好得意呀^^0? F,[ n l)QS f c(ap
d仔識講野未?
hcv1r/Bk?2Yo 有無興趣買d動物衫俾佢著?EX&iUih_%^
將佢著到好獅子老虎or小貓小狗咁樣(簡單點說,就是cosplay啦 :D:D)
Y_s;E(xj
V3W dd/hec7o 極樂姐,個title你是故意的吧 XD

Edgar_Davids 發表於 2008-2-3 02:34 PM

[center]:drool::drool::drool::drool::drool::drool:[/center]

oz2 發表於 2008-2-3 02:35 PM

看完後真的感到很溫情、溫暖呀:photo:
FQ/rC#]JLw
Lb0eh!c6E0y M| ?
!H*h2Sd"MA 我預祝"極樂"小姐新年快樂,合家歡樂!:clap:'x-_?RBp
(因為我可能年齡大個你,所以稱"小姐"好d:D)
UJfr#~ X"Le_ s
[[i] Last edited by oz2 on 2008-2-3 at 02:36 PM [/i]]

pkbrian 發表於 2008-2-3 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-2-3 02:29 PM:ZR)z%{$BQ_{5k
B仔好得意呀^^nr3Z.H7V&[c'dw
d仔識講野未?"ipY/j{4E'A(p#V6[
有無興... [/quote]nA*do1}3UX

LmxI!R 我肯定極樂姐是故意的 :D:D:Dcv%f CNz(G&d+C
肯定係佢幾百張BB照既其中幾張~~~#y:?'O.dM?8i1c
_%]w@#T2H]
幾得意wo佢4Yp$FJ9|cp
大個一定係靚仔靚女:D:agree::good:

怪人米不多 發表於 2008-2-3 03:00 PM

so cute ...... :P

alan15 發表於 2008-2-3 03:09 PM

個  BB 仔好得意, 好似我個 nephew 仔:D:D, 預祝各位新年快樂, 身體健康, 心想事成!:good::good:

specificness 發表於 2008-2-3 04:07 PM

好得意呀!!!!好多謝你極樂姐!等你呢個post等左好耐………Q'N T;J&]!K!^#y

'` } tDq!eH l 不經不覺小極樂咁大個,大家真係……老懷安慰……哈哈哈。真係好得意。Q#b:]Sz^6A

7_!OvL4MB 應該成日講bb話勒依家,係咪?

小小康 發表於 2008-2-3 04:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

trista_cheong 發表於 2008-2-3 04:51 PM

:agree::agree::agree::agree::good::good::good::good::good::good:
N\V&ih+Py
u-TP*V @+j+A1\i
O5h{ P,G$`"H$A 加爆分~:kiss:

xxx18xxx 發表於 2008-2-3 04:56 PM

祝你都新年快樂!BB萬歲!!!!!!!!

556 發表於 2008-2-3 05:07 PM

俾個可愛BB呃左添~:giveup::giveup::giveup:

kuru 發表於 2008-2-3 06:57 PM

咁細個就咁出風頭, 大過仲唔入英皇做~

eric911 發表於 2008-2-3 09:36 PM

睇BB個樣一定褔星高照,連媽咪都會行好運,祝極樂爸媽同BB新年快樂﹗:clap::clap::clap::clap::clap::clap:

QuiGonJinn 發表於 2008-2-3 09:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fung 發表於 2008-2-3 09:56 PM

好可愛wo~@+vB:A f
0i%aXNX
|'O'm1O+F
不過可以再玩盡d:klp?b r*P
連file名都改埋咩咩神同咩咩芝裸照/`%V |0w*Q
唔知有冇死蠢搵上門呢XD

playbr2 發表於 2008-2-4 02:43 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  09:38 PM:5@%YIj1uy;G&X
幸福其實可以好簡單,多謝極樂妹妹令我[color=Red]頓悟[/color]. [/quote] Z%h8h}#aW
`+ecD9gr
你e排哽係四圍頻頻撲撲揾第N張揾到Lost 左呢;);)

QuiGonJinn 發表於 2008-2-4 02:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-2-4 03:09 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  02:57 AM:
{/r h1_ wE AJ/lR:i(U*uSf
大把人揾我做鑑證,根本唔使自己揾.
y0e`}?-N
5rg#E9I/PD U b 迷失係因為呢期唔知做乜太多桃花...
Mr9N8N#S }LwE] ^ Z#T Y"^*^,u6G
[[i] Last edited by QuiGonJinn on 2008-2-4 at 03:00 AM [/i]] [/quote]
#|/WN.A/A3b}q1E7} ~x Q p!xJ#M`
你講新年嗰d出租牛郎見長家既part-time 下嗎;)
+Zi Sw@)W?2i9Q 定你有份搞年宵花檔但又凍又落雨ㄚㄚㄚㄚ嗎:P:P:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.