娛樂滿紛 26FUN's Archiver

劉偉明 發表於 2008-2-4 09:53 AM

喂喂喂喂喂.......

小弟係呢度同efun咁多位,拜個早年先,祝08一齊發,買左股票既一齊賺啦!唔開心既野唔好再記住喇!!!!!08一齊伙新既一年努力啦!!!!!!!!!gogogogogogogogogogogoU#H5FR!~"O+K%^&T&_
不過...都要老土d講番句:恭喜發財我覺得實際d!!!!!!哈哈哈........

SWK 發表於 2008-2-4 10:05 AM

[b][size=7][color=Orange]恭喜~~恭喜~~恭喜發財~~~:lol:[/color][/size][/b]

pkbrian 發表於 2008-2-4 10:11 AM

GOOD
%c!D+Qk7vL2PA[ $uzu[3X*GB
仲諗住你會講咩
;@ vz4xk}rt }%|`*V W%f!n/c
小弟係到提前祝大家
1`;[2m u0O2rFF{
C$[Uc}J q [color=Red][size=10]恭喜發財 @@[/size][/color] :dev:

Triangel 發表於 2008-2-4 10:43 AM

[quote]Originally posted by [i]劉偉明[/i] at 2008-2-4 09:53 AM:,hvspO3Cn} F
小弟係呢度同efun咁多位,拜個早年先,... [/quote]
s,q n k)? HC{y4A b
%I4| \!Ny4i2Q|&v9[ 喂喂喂喂喂....... 早左D播:eek::P

小强 發表於 2008-2-4 10:45 AM

[b][size=8][color=red]#G x H$R2uU(zCV
生意興隆
.w} YF)@{ ] 大吉大利p \6F5O[$G BJ
升官發財
.g0O EV&FSy*O 升職加薪z3~3WZ#n K
金玉滿堂%pCzm)N{
學業進步;[6BJm~
身體健康
r,n*[4VNc/zJ @ o [/color][/size][/b]

specificness 發表於 2008-2-4 11:14 AM

鼠年行大運!!新年快樂!

sky308 發表於 2008-2-4 08:12 PM

咁快講@@4Xl}0onH.E
點都好 身體健康最緊要!

kaidai 發表於 2008-2-5 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2008-2-4 10:45 AM:DGLA8@K B
[b][size=8][color=red]ja4}3B9v3I
生意興隆
?'`x'YIBF:^ Z 大吉大利
(K-l"`&\[1^f| 升官發財
a|J5@ud&Lh)g ww 升職加薪
Q+aD7Y3u0{~c1Jh 金玉滿堂
7v Y'z/[/k Z| 學業進步 [!L~ ?$\0^ ~f:~
身體健康&U E.VWq3|k5eRQw?
[/color][/size][/b] [/quote](Y;bl%TM ]
點解冇出入平安?:D

1989 發表於 2008-2-5 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]kaidai[/i] at 2008-2-5 07:45 PM:
,v|k8?L,_2C:~F
(x0y-ZI ZD 點解冇出入平安?:D [/quote](u7?z/s?*E9B"R
佢唔想...:secret:
dW8v'EX|9?:m
.Rg6}(s`C.E
'C*H6pAo&EQmq&B;xZ :hQ P:F o4].s@
今日已經係鼠年了(已過立春),新年快樂喔@@"

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.