娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2008-2-4 11:05 PM

全港男網友,結義為----兄弟,可否解決問題?

[size=6]我好怕上網,因為我有[color=Red]崩周仔[/color]:redface::redface::redface:。[/size]

阿感 發表於 2008-2-4 11:12 PM

剪o左佢:secret:

ufo 發表於 2008-2-4 11:23 PM

崩左咁慘?
4y4Hi$`.g 比gf咬崩左?kO5f\-Hr2RB gw'Dt
定自己撞wall撞崩?

d228216 發表於 2008-2-4 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-4 11:12 PM:[ Yo#{6l r
剪o左佢:secret: [/quote]/V"{C/W{%{
橫掂都MLY.....都係好事, 但想提議唔好用剪...用鎚仔撞爆..........:clap::clap::clap:
mm?/v }*n:I xs$I@.iE{
[[i] Last edited by d228216 on 2008-2-4 at 11:26 PM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2008-2-4 11:32 PM

[size=5]其實,我都係響警官大人處取得靈感,[color=Red]既然法律咁胡里胡塗[/color]:noway:,一於在facebook(有憑據)結義為----兄弟。警官講(我錄下了其發言):[u][b]朋友之間,傳送笑呵呵相,冇問題[/b][/u]![/size]

浪子 發表於 2008-2-4 11:40 PM

不如咁, 兄弟夾錢同果個電腦商人or edc買番黎一齊睇都好播, 如果全港有20萬兄弟, 一人一舊水, 都有成2千萬一定有人心動:dev:

新經濟學巨人 發表於 2008-2-4 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]浪子[/i] at 2008-2-4 11:40 PM:?;qO$F s8B^
不如咁, 兄弟夾錢同果個電腦商人or edc買番黎一齊睇都好播, 如果全港有20萬兄弟, 一人一舊水, 都有成2千萬一定有人心動:dev: [/quote]
P~:{ CY
~n*Z0m J9y{ n(Wg`d+K [size=5]No way.R RQ4g P/L
dW+R ccy
[u][b]Remember:[/b][/u]
_]k6A#X6dha 1) offer,q9JV*y4zI2K7W-Y
2) acceptance, and`9w*hYGP4N d6y
3) consideration.
q.z;q(W QeF?
w-b(jg8Q!C J If [color=Red]value or money [/color]is involved, you would let yourself into BIG trouble.[/size]

kuru 發表於 2008-2-5 12:04 AM

哈, 都係一個好辦法~

QuiGonJinn 發表於 2008-2-5 12:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

OFTA 發表於 2008-2-5 01:12 AM

不如夾錢比六個女角拍十隻白虎好過啦

12d3 發表於 2008-2-5 10:41 AM

同鄧境成結義, 而家佢手頭上有千三張

e_e 發表於 2008-2-5 11:51 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2008-2-5 10:41 AM:
J'X0?F0j5G^ zoHn 同鄧境成結義, 而家佢手頭上有千三張 [/quote]!@lL'r)a5qL%I:OfM\
:dev::dev::dev:係喎:dev::dev::dev:

SWK 發表於 2008-2-5 12:12 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2008-2-5 10:41:LSh{@
同鄧境成結義, 而家佢手頭上有千三張 [/quote]
A6Y ap0?wIX4@Y d S 同陳冠希結義 會唔會仲好呢:dev::dev::dev:

怪人米不多 發表於 2008-2-5 12:20 PM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-2-5 12:12 PM:
&it+I;nB A E6PB} h g5@2F
同陳冠希結義 會唔會仲好呢:dev::dev::dev: [/quote]
L8Y1h7y-n 係喎,,,,,,:naughty:

lizard 發表於 2008-2-5 01:52 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2008-2-4 11:05 PM:T7z3~!g uSn4v9@
[size=6]我好怕上網,因為我有[color=Red]崩周仔[/color]:redface::redface::redface:。[/size] [/quote]
.V]Ud b-T.b3F2HgI
7~yd t+\He i,pfn4X3X
你結義都無用,
.PRr9x.r x 香港好比皇宮,有錢人好比皇帝,V!L-L*pa?!lf
係皇宮以內,除皇帝外,所有你這種賤民都係無周周既!
^ X"~u#` M0Z2z~_

Z"JjC)y8g ]t"~ 又因為你會無錢,阿嬌一定吾揀你,@ c-_Hx?n
但你有可供強姦阿嬌既崩周仔!v5n l0J3r
所以一定要切你!

jordanwong 發表於 2008-2-5 02:35 PM

[size=6][color=Red]絕對可以[/color][/size]
GA IusC;u[)A [5X&F7]k){5P
因為要跟上潮流%y4klt"T%Rt^

O*p8J0yHaa 而家結義就要出去殺一個無關既人[rO:z k f"Tb

4j,kGB7N%E 投名狀  呀 :dev:
B:`0JM c:?"f"F m8K X{)rn0REb"I1t
!m'h@|`\q
如果有30 人結義 就殺 30 人o {CEoub D
;o+Z&_+A"[.[8Y&]
警方個 揾到 30 人 有上載 鹹相'GK C$C/q&f2Gl;v
UyG1nfEx9~.Y"S
有啲有捉有啲無捉
n?*@#qD'v+e ;c^!Z,SgHbL#O
我地夠 30 人
AY-w-I:Bq QO P7au a ]B
就一人 揾一個 黎殺啦

迪達拉姑 發表於 2008-2-9 01:37 AM

唔明topic 講乜..同內容無關連咁wo好似..恕在下愚昧..但topic好攪笑..網友結義..玩梗比悟空儲元氣彈?

155220 發表於 2008-2-9 02:50 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-2-9 01:37:O#tw^$W
唔明topic 講乜..同內容無關連咁wo好似..恕在下愚昧..但topic好攪笑..網友結義..玩梗比悟空儲元氣彈? [/quote]|0kGT&Y3v;l|

\Lv~0lv(`3K*E 樓主想話大家結晒義,咁互相分享相就唔算係向公眾發佈:dev:;fz9evWtUPU(M0n)E.q
不過,楊老闆實力雄厚,樓主又點夠佢斗?:D

傲魂楓 發表於 2008-2-9 06:50 PM

有崩周仔 有甚麼關係-.-...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.