娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-2-5 01:26 AM

[加分題] - 談談 [不好] 與 [錯]

近日成日聽到:[佢做o佐不好的東西,錯的是他],以及[他們處理這事方法不好,所以他們有錯]。而我由細到大都看到父母教訓兒子時(包括我父母)也說:[因為你做得不好,所以你有錯]
Rs4I2wu 究竟[不好]真的就是=[錯]嗎?
HI\+J5T*jT5_%T "dfS[[ o(O`%t;J S
首先是[不好]的解釋:I8U&ff O_ I\
[不好]就是世界理念上不太認同及支持的方案,或者是表現出不是最佳的方面;
.?M![j"QsmP 如:做得不好=此件事未能達到最滿意或可以接受。
4u6bI)AO)vE 0^w4r Z.VfT
之後是[錯]的解釋:
j9Jxr)T5_#[ E5b [錯]就是世界理念上絕不認同及接受,或者是世人已否定的方案,甚至是世人已認定不能出現的方案;"F,I#[ C]b1Z ~B
如:做錯=此件事已經是世界理念上已否定或不能接受。U1y5d;\6g-G:r

,_,Ho0v%V&Dn8n 我承認[錯]的東西多數是[不好],但本人認為[不好]的東西未必是[錯]。qxL6R4x
我試舉例:
r4G7n,Oq0n!P8t#[ktc 1)我住一間[不好]屋,又漏水又牆裂,難道是我[錯]嗎?或是這間屋[錯]嗎?(可能這屋已經夠期呢!)
,F[&fG/S 2)我考試某科考得[不好],那就要不問原因地說我[錯]嗎?(可能我生病或者太緊張呢!)9^ u(q ^([mX$sq)jd?
3)我看到一些[不好]東西,難道就是我[錯]嗎?(可能我是無意看到呢!)iw6|1l8v`
4)我擁有[不好]的東西,難道又是我[錯]嗎?(可能大家唔接受姐,未必是犯法的東西)
zrt.bGQw$G'P t 'u^Y!Uk D
所以大家真的想想,有些人可能做了一些[不好]的事情,或者用了一些[不好]的方法處理,2Wt+c2?[/ZZ8I\H C
但可能這東西或這方法只是大家不能接受,而本身是沒有[錯]或[罪]的。
&s%yqv1Q `"y
)f-fn#[|~ 我希望大家討論一件認為[不好]的東西或事件時,請客觀地分析和理論,不要一開始就[未見官先打八十大板]的心理認定一定這東西或事件是[錯]!
+dLh{'] },\D /C)q9q3ig.fjv4h ?h
[[i] Last edited by oz2 on 2008-2-5 at 01:43 AM [/i]]

oz2 發表於 2008-2-5 01:33 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 01:32 AM::@$iF6h:`'b

rol/GL^To,f4{
;vaqxOCC5e/n_ oz2, Great Topic
1ov9Y J!VC]JP zL Bo[|P&e
我幫你張呢個主題:  (1)Move 去吹水版? & (2) 轉做加分題好冇? [/quote]
6x/yR.x b z 那麼方案(2),ok?

Triangel 發表於 2008-2-5 01:37 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 01:33 AM:
3DGZK1W&?o7l @$~ o^B1K?
那麼方案(2),ok? [/quote]%h|0T ^6P^

L {,L ssS7Ugy 可以帶出討論氣氛并且有討點的,我都會加分:win:
;M5u dE1} sD Ok?

oz2 發表於 2008-2-5 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 01:37 AM:
/}E%CZ5F.l-soAt
;Y'V8Xf4[
!O@vQ9Hwp#g 可以帶出討論氣氛并且有討點的,我都會加分:win:
8rWn j8}`C Ok? [/quote]c Zc{1XC(|U
好!
$Y-x,ky6tuww 多謝版主支持:clap:

勇勇 發表於 2008-2-5 01:59 AM

你係唔係有D搞亂左啊!:ollm'X0}
上面發表嘅文章[不好]AND[錯]係有連貫性架!:)
s1Y.ly!jC*H 你嘅舉例根本就亂晒龍:(:(:haha::haha:

oz2 發表於 2008-2-5 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2008-2-5 01:59 AM:;`0v1X\j(I#ust
你係唔係有D搞亂左啊!:o#v@XP MB!s5W
上面發表嘅文章[不好]AND[錯]係有連貫性架!:)a-Z)PeZY/t2l
你嘅舉例根本就亂晒龍:(:(:haha::haha: [/quote]X$P],aXIz
可能我的例子未必是好好,而且每件事都是有它的連貫性;
&of+b-kP d R]? Z 本人只想說[不好]的東西或事情,未必是=[錯]Sn1\2?I(M(n/h

D#ox,ngD|w 我再試舉例:1y.jWK1Ld-|2c9~
[棺材]多數人認為是[不好]的東西,但它不是一件[錯]的東西;
2x!L5}lB)|"XLT 即使把[棺材]被放在一些不恰當地方,也是行為上的[錯],不是[棺材]的[錯]。

Triangel 發表於 2008-2-5 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 02:11 AM:W O8Z5C%L}W

)qM&xbV&w b 可能我的例子未必是好好,而且每件事... &M J B:Zbp_1I.dy:`
9UaQTb
[棺材]多數人認為是[不好]的東西,但它不是一件[錯]的東西;
'V v Q v(G1p}+{)g] 即使把[棺材]被放在一些不恰當地方,也是行為上的[錯],不是[棺材]的[錯]。
]]"d%G\#kf X cL [/quote]
q-S&sa`Q/s(Ggc"bmv #p/ng [Wf-D@
嘩,敢既例子你都稔到:haha::eek::win:

SWK 發表於 2008-2-5 02:20 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 02:11:
0w_xlR3nv
)g(N%gk \I1`oT 可能我的例子未必是好好,而且每件事... [/quote]
7` [&eDHf&r 你啲舉例好似有啲"格硬黎" 咁唔係你既錯 只係你舉例得不好:dev::dev::dev:
7d0M0D2r2wTd Lt,G vT;thv
[[i] Last edited by SWK on 2008-2-5 at 02:29 AM [/i]]

Triangel 發表於 2008-2-5 02:27 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-2-5 02:20 AM:!I'ru'H1`

;jpC/VW"^)p9Q 你啲舉例好似有啲"格硬理" 咁唔係你既錯 只係你舉例得不好:dev::dev::dev: [/quote],]s+g6h raV(t
8_!k.yE.d4q
應該係:【格硬[color=Red]黎[/color]】, 唔係: [格硬[color=Red]理[/color]] :noway::nogood:

SWK 發表於 2008-2-5 02:29 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 02:27:2~5S!a4c6tZ]q!a

wj~L,x"n(~
(@x-aV4[#f+y.FqJ 應該係:【格硬[color=Red]黎[/color]】, 唔係: [格硬[color=Red]理[/color]] :noway::nogood: [/quote]1UpN|;\Z;Z

.aSTL,y 啱啱唔記得有依個字:P:P:P :kiss::kiss:

oz2 發表於 2008-2-5 02:42 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-2-5 02:20 AM:
(?YR:MVE
;Y.D7fj)T 你啲舉例好似有啲"格硬理" 咁唔係你既錯 只係你舉例得不好:dev::dev::dev: [/quote]
$X"B*g uG Yu+C 多謝你見意,也令到我又有另一見解:
qC~0_ hI.K%P B J0vG Q a
其實我是[錯]的,因為我把不太好的例子放在這帖中,令人誤會;
aq a4p|2g0M ~n s(~?e3u4cc
但大家要搞清楚,本身例子是=[不好],並不是=[錯],{9I!D)YG*] ]
[錯]是錯在我放在這帖,行為上的[錯]。2O E5Av+T2AK,D
W2K[W4C%C
當然大家也可說因這[不好]例子,令到誤會,所以=[錯]
-~4i9lnb"u
@3r eeD 本人覺得[事件沒有分對與錯],只視呼怎樣實踐就會得到怎樣結果。2dB/h)KB'e

7f2}*G-l*J6o+P T -----------------------------------------------------------------------------------------B7Kj'Q pq
[size=5]
-]v&_y8POI;DL [color=Blue]另外我想說明,以上的帖只是個人見解,本人認為[不好]未必=[錯],但本人的見解未必全是[對]的。z3~A4r(e(s
我很歡迎各會員為我此帖的言論作出更正及意見,甚至對本人的見解作適當的善意批評,
Li"|3Za0V 但重新一點,本人不希望因為此帖而令到會員之間產生罵戰,否則我只好請版主刪除此[加分]帖,請各位會員知悉,謝![/color][/size]
%d-Zf:k%_~_ y5Bh;O`
[[i] Last edited by oz2 on 2008-2-5 at 02:48 AM [/i]]

Triangel 發表於 2008-2-5 02:47 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 02:42 AM:B/B C_ P:Q]K
c\3ui,z @M6`J
多謝你見意,也令到我又有另一見解:
X,`!U:yh3`W1A (|2s RI*}~
[color=Red]不希望因為此帖而令到會員之間產生罵戰[/color]0r&I{3@@
... [/quote] o;J oi4?
DZv0yr\|h
放心,我相信 SWK姐姐唔係敢既意義, right?

oz2 發表於 2008-2-5 02:50 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 02:47 AM:}V0[(V*[X;l
+w,H Ju/^ m0]'D)l

YVkkk0?5N 放心,我相信 SWK姐姐唔係敢既意義, right? [/quote]
%}@:o/\U#dv4R 我都認為SWK是幫緊我的,及提提我姐:D

alienck 發表於 2008-2-5 03:56 AM

法律是社會的一個公平標準
*p!MX?/Q 但不犯法不代表做得對4g$a#v!p1zo
最近有些人沒有犯法
e:dhe$}2`9f7@1V5@Wj 但做出的事為人不恥的
__|-x!q(D (陳姓男明星事件的男主角)OX&t&lL2|
亦有人做的事正確v }s:} ],S
但犯了法的(綜緩事件自殺的青年)yr*O4k3S3D)fK

wVl*at;b G5{t 正正說明法律是有漏洞的
6L H Kp9b 但沒有漏洞的法律是否好呢??t/UKla Mk
所以有很多條文就沒有寫得太清楚
H3]+mX[ f*L4Tq| 因為留有一手就情況決定
kqozv-X
N1l`P&Lc r 最近大家都知道"白色恐怖"吧qP'F^K9p
就是沒有把法律條文寫得清潔
V Y;aPI F 執法者就可以[color=Red]利用漏動得到過大權力[/color])|9^2CNr
事件上該事件其實各方都有責任
3vB5v;kE_-a` K
6^u,xPwe d 事件中[color=Red]男主角是主要關係者[/color]L3C!E_R(Ta
做出的事雖未犯法
&a^2xZ.|RL+l 但亦不見得為好事吧tHv1D!I}'o7E2r
/K)v{;GC4F$t+h
[color=Red]女主角們不自愛[/color]亦有責任
ks2s F xoH (或者是被偷拍吧)
5VS/e9H]w.v#[}+z
R0NvRi7mZ.M1N-m 放圖/片者或是好奇心9v1`TKbn
但就令女事主受到傷害#Ebk*H(`(Xs#s1n A
廣東話有話:"[color=Red]做人積下口德[/color]"
8Oq_ZJ
i{M$[ JUCB t F 就連看圖/片者_&|z Tw)r7p
古語謂:非禮勿視 y SfF2uo9Y0U
大家都耳熟能詳吧
\7D@!^\ 雖然大家未必做到(包括我)#M^4A(CQNwk
但亦唔好完全被"好奇心"完全蓋過
u*L$?&A8M |%Z0F~2p 凡事留一線 V+^R+x li})yz
4zG5s?8x ``2k
四類之中[color=Red]以有心害人者最為人不恥[/color]
!]bJ(KL9T2N d2SD'p 事實上公眾之間只有第3/4類吧
9]A Zo;B*kg} 最後,希望大家都唔好放圖啦,[color=Red]過得自己過得人[/color]

hwkeung 發表於 2008-2-5 06:37 AM

純粹個人意見,b&v3Pw\
『不好』與『錯』的定義只好根據當地的法律而去介定,{ry"aB![s&x
一件唔犯法的事雖然可能是『不好』, 但仍可以有權做定唔做.0f ^ZP[y'^3y-|S
但一件犯法的東西就肯定是『錯』, 絕對不能做.
:x s,ERf[Vg$naJ ?gb(N5A$`b
整件事其實edc錯在那? 其實一點沒有『錯』, 只是保管『不好』而已.
6@v g ]Lz 床事留照片他也是留給自己欣賞, 雙方你情我願,.y'A:\m[9`)a)Y/a
始乃人權, 但卻很多人鬧佢影呢d淫照.
M#`L k_t#x
w:OI!E9r/@T+?0\(P"T8R 整件事其實女星們又錯在那? 一點都沒有『錯』, 只是運氣『不好』而已.6x/X:eXu'J
但卻很多人鬧她們淫賤.T:zwIh6N
@6p9Dm D*}8vC0A
到底錯在那? 錯在發相的源頭, 留來自己欣賞無問題,%X+jz3R3^$l0?
但根據淫xxxxxx條例, 上載這東西的確是犯法的,
h:iwC6e(Q/J 而且傷害到別人, 有咩後果都預左啦.7v#WX(i^ ?^
%S/p mO!F0A/O6Cs
可惜偏偏很多人矛頭都不是指摘這個源頭, 卻在相中人.#]+X1d#Ts
也許這現象不是『錯』, 但我認為是『不好』吧.

s20021601 發表於 2008-2-5 09:10 AM

我就覺得「不好」同「錯」呢個關係...
\c q/~&L*{pN 可以用數學上ge「非正數(non-positive)」同「負數(negative)」黎代表w!cF9V}'t(C;}A

z5zCHfF 因為凡事唔係淨係得「好」與「壞」,k4_p$D%}U(~\ b1Bh
一定有其中間者:[9U7Wlv?,C#L4_
p@"sQ Y4{
在數學上
![;h6eN-mC3K1\)RQR'{o 「非正數(non-positive)」包括「0」+「負數(negative)」
#l3lzl!cNy} 「負數(negative)」則顧名思義只包括「負數(negative)」z+d9{f8T4~;U
兩者的差別只在於包唔包括中間
S;NW1T I-~E q2E#d/`+H'l
而講返「不好」同「錯」
2W,I/R/N/Nk+u1@O7x 「不好」應包括「中規中舉的」+「錯」
C&s-c@;t 「錯」就是「錯」囉 \+i3aP9L Z.Uvg7A
兩者的差別就是多出了一個中間.
#K?\8xLdL] 「好」與「錯」的平衡點
K2N7d3~7|;E[tB 就是不對也不錯而已
J0b*H^;\
(U8sH1dZ:n G/X 哈哈..講到連我自己都唔係幾明tim...5uE `4z*{2u1j {$p
還望大家見諒

yeung hiu he 發表於 2008-2-5 09:47 AM

其實我覺得(不好) 同 (錯), 每次都連在一起!
6rha0\Wg 好似拍拖咁, 女朋友經常都會話男朋友對她不好, 所以男友是錯!ID%lJ$vn2R`xYlN;? g
又好似家人咁, 家人埋怨個仔對她不好, 所以個仔又錯! \-Z5B'YJl/mz
又好似在公司, 上司會話因為你之前做得不好, 所以最終出來的野是錯!
nxc.UoX&X9S:o1z'U 好多野(不好) 同(錯) 都會一齊來說, 好似是一個前因後果,
m3O0zCI Gs| S 兩個都不能分開來說!
FR:F3v a(T*be9NO 但另一方面我非常同意樓主的例子, 有好多不好的事未必是錯的!

steven999 發表於 2008-2-5 10:44 AM

不好同錯 2樣野黎 個人覺得
'[/Hqwl R` 不好既野 未必會受罰
i'oo~D_b 但係錯既野 9成9會罰爆你X r/}@lCD \
不好既事 就唔等於錯既事

Triangel 發表於 2008-2-5 10:45 AM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 2008-2-5 09:10 AM: IA5iy;[O
我就覺得「不好」同「錯」呢個關係......(xN$| W`|o)V
哈哈..講到連我自己都唔係幾明tim...
hkucMB 還望大家見諒
S7}A(n'?+R b [/quote]9F1[C&B}-J?Rz

x5?6H"w-v(i} @&w s2002, 我真係睇極都吾明:giveup::giveup:

rfky 發表於 2008-2-5 12:48 PM

其實咁多個人講呢個問題裡面 你係其中一個最詳細 你本身就已經對呢兩樣野有哂清晰既定義 我本人唔覺得你有咩錯 而且你舉既例子都能夠更清楚講明一般人對呢兩個詞語既剖析 都係你個句: "[錯]的東西多數是[不好],但本人認為[不好]的東西未必是[錯]。" 都諗唔到有野可以補充

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.