娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-2-5 01:26 AM

[加分題] - 談談 [不好] 與 [錯]

近日成日聽到:[佢做o佐不好的東西,錯的是他],以及[他們處理這事方法不好,所以他們有錯]。而我由細到大都看到父母教訓兒子時(包括我父母)也說:[因為你做得不好,所以你有錯]'Ezp}X{c}
究竟[不好]真的就是=[錯]嗎?BMkI)ca:|5Dg

$\8c3^tTp,| 首先是[不好]的解釋:A9z4O0[2Aa;Q4Z
[不好]就是世界理念上不太認同及支持的方案,或者是表現出不是最佳的方面;
n!~#e#us q3M 如:做得不好=此件事未能達到最滿意或可以接受。"B%hNBDN

v#lIjV}&U 之後是[錯]的解釋: DrMDZ:iS
[錯]就是世界理念上絕不認同及接受,或者是世人已否定的方案,甚至是世人已認定不能出現的方案; eY0wS [E
如:做錯=此件事已經是世界理念上已否定或不能接受。
0\p![7os!F%G
LDE~:E ]$AF^7gPg 我承認[錯]的東西多數是[不好],但本人認為[不好]的東西未必是[錯]。
#KC7YaT,e:? U!^)j W 我試舉例:
'r {*v'kp5I1_a/~ 1)我住一間[不好]屋,又漏水又牆裂,難道是我[錯]嗎?或是這間屋[錯]嗎?(可能這屋已經夠期呢!)4D1Ip8N-xM~2qgi
2)我考試某科考得[不好],那就要不問原因地說我[錯]嗎?(可能我生病或者太緊張呢!))J0x3?^l m
3)我看到一些[不好]東西,難道就是我[錯]嗎?(可能我是無意看到呢!)
s1Eph vAD5WE 4)我擁有[不好]的東西,難道又是我[錯]嗎?(可能大家唔接受姐,未必是犯法的東西)
&A ^*]#W4sM,@'vs 4gw^ X(H.C d
所以大家真的想想,有些人可能做了一些[不好]的事情,或者用了一些[不好]的方法處理,
&ssQj7?+oN,Z 但可能這東西或這方法只是大家不能接受,而本身是沒有[錯]或[罪]的。
vTp H J5Q N r!E&|)B%F"r,]pxl#t'K
我希望大家討論一件認為[不好]的東西或事件時,請客觀地分析和理論,不要一開始就[未見官先打八十大板]的心理認定一定這東西或事件是[錯]!J1`7`m/?
GY QY~
[[i] Last edited by oz2 on 2008-2-5 at 01:43 AM [/i]]

oz2 發表於 2008-2-5 01:33 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 01:32 AM:
&m5d6GM V |LaOC }

!yM3|u![ qe4y2e*Ag%w oz2, Great Topic.}d$x"~Ko tE,v
.eLh#s(v(V"ws
我幫你張呢個主題:  (1)Move 去吹水版? & (2) 轉做加分題好冇? [/quote]
0A%P/ZID kd2I^1Z 那麼方案(2),ok?

Triangel 發表於 2008-2-5 01:37 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 01:33 AM:
u/w+iCco z)@+Hh%`
那麼方案(2),ok? [/quote]
(u V]-I:b GH:x
F`9v8aZ%Jd u$U"K 可以帶出討論氣氛并且有討點的,我都會加分:win: ty\9W$t1~U
Ok?

oz2 發表於 2008-2-5 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 01:37 AM:
9|)Xwk#@I"]
4t`+Q:dK ~{V
%e+]'~0{5z!|#L#J 可以帶出討論氣氛并且有討點的,我都會加分:win:
$j f;H7ocie Ok? [/quote]
@Dn;@7w!n;q 好!
M t$M.k.y X*s 多謝版主支持:clap:

勇勇 發表於 2008-2-5 01:59 AM

你係唔係有D搞亂左啊!:o
_1G:E6D'r[{1c/J 上面發表嘅文章[不好]AND[錯]係有連貫性架!:)
0b nW3S:P _6mb 你嘅舉例根本就亂晒龍:(:(:haha::haha:

oz2 發表於 2008-2-5 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2008-2-5 01:59 AM:
M3B1] ]e:l(Or 你係唔係有D搞亂左啊!:o3L5Y4p`4|"G$F v,B$l
上面發表嘅文章[不好]AND[錯]係有連貫性架!:)7ojT6a8^
你嘅舉例根本就亂晒龍:(:(:haha::haha: [/quote]p.^%o-~ rp O
可能我的例子未必是好好,而且每件事都是有它的連貫性;*XtBD3N
本人只想說[不好]的東西或事情,未必是=[錯]
R'Bx!W afo )n+` uv7^R
我再試舉例:RV?@"];v
[棺材]多數人認為是[不好]的東西,但它不是一件[錯]的東西;:Y&[V*L%`9`f[G0v
即使把[棺材]被放在一些不恰當地方,也是行為上的[錯],不是[棺材]的[錯]。

Triangel 發表於 2008-2-5 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 02:11 AM:F c8Im,Q$U2DKn
.e@j ln
可能我的例子未必是好好,而且每件事... {OdQ X8[-L%d.n'k
g9eoL+G.s
[棺材]多數人認為是[不好]的東西,但它不是一件[錯]的東西;:s |*`x?.B.r5U,Y
即使把[棺材]被放在一些不恰當地方,也是行為上的[錯],不是[棺材]的[錯]。|$EM mbR5?
[/quote]
:nxCqb
,Q {;K-w_)Y U_ 嘩,敢既例子你都稔到:haha::eek::win:

SWK 發表於 2008-2-5 02:20 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 02:11:S3q r-S rs,k
.c5q+g)|$A.j1V#jh
可能我的例子未必是好好,而且每件事... [/quote]
O5z-zYr s5G i 你啲舉例好似有啲"格硬黎" 咁唔係你既錯 只係你舉例得不好:dev::dev::dev:
I2dW;qxF/O a"Hc0KXA"~U;`y
[[i] Last edited by SWK on 2008-2-5 at 02:29 AM [/i]]

Triangel 發表於 2008-2-5 02:27 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-2-5 02:20 AM:
dG6XV+A2? 4R$X(\,La1F Nt
你啲舉例好似有啲"格硬理" 咁唔係你既錯 只係你舉例得不好:dev::dev::dev: [/quote]
D#uOzH(O wc,f+mu;PUH[)w
應該係:【格硬[color=Red]黎[/color]】, 唔係: [格硬[color=Red]理[/color]] :noway::nogood:

SWK 發表於 2008-2-5 02:29 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 02:27:
og |nton k&D
tO]Q:D~8C
T|]z$Xn 應該係:【格硬[color=Red]黎[/color]】, 唔係: [格硬[color=Red]理[/color]] :noway::nogood: [/quote]hq&q;]\q p
5y4J7Vd_r%s yu#k
啱啱唔記得有依個字:P:P:P :kiss::kiss:

oz2 發表於 2008-2-5 02:42 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-2-5 02:20 AM:.^"s)t!M+_&c1z
_4Ygi4_%Ah9PT
你啲舉例好似有啲"格硬理" 咁唔係你既錯 只係你舉例得不好:dev::dev::dev: [/quote]
p%GE6U7Ua2I WY 多謝你見意,也令到我又有另一見解:
O hf"Qjsa2AF7`9{:v gA9d!g&QH
其實我是[錯]的,因為我把不太好的例子放在這帖中,令人誤會;
b_+kRuW
lPO_;\ b;@M`+~ 但大家要搞清楚,本身例子是=[不好],並不是=[錯]
m"WeP%} nd2_ v9g [錯]是錯在我放在這帖,行為上的[錯]。
z7t)@ lO
'FvzL{ 當然大家也可說因這[不好]例子,令到誤會,所以=[錯];NOc9Ih [

{6^.V2l i eg 本人覺得[事件沒有分對與錯],只視呼怎樣實踐就會得到怎樣結果。0qg,@v2i2V | |

tseHW:C -----------------------------------------------------------------------------------------
Ls"?,tF [size=5]
5Y`j^&p5` [color=Blue]另外我想說明,以上的帖只是個人見解,本人認為[不好]未必=[錯],但本人的見解未必全是[對]的。OVD)Oa(ZR5TH
我很歡迎各會員為我此帖的言論作出更正及意見,甚至對本人的見解作適當的善意批評,
f Ojn |K 但重新一點,本人不希望因為此帖而令到會員之間產生罵戰,否則我只好請版主刪除此[加分]帖,請各位會員知悉,謝![/color][/size]LPN$R'P6k;l5m"i
$~1T j#k/H&wl:U
[[i] Last edited by oz2 on 2008-2-5 at 02:48 AM [/i]]

Triangel 發表於 2008-2-5 02:47 AM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2008-2-5 02:42 AM:
%\qX\+A f%_7O&f^0NBz
多謝你見意,也令到我又有另一見解:H;E!c;X'} d?&S7s

] J1G t] W h+v$J_ D [color=Red]不希望因為此帖而令到會員之間產生罵戰[/color]
HO(^.G&{1?}2]%v)h ... [/quote]tT^ec

+M8V&M8@z7i 放心,我相信 SWK姐姐唔係敢既意義, right?

oz2 發表於 2008-2-5 02:50 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-2-5 02:47 AM:
"VG C-pw%t8Ep
'_t U z(|iL /z2@$a8i+D.C6v6p
放心,我相信 SWK姐姐唔係敢既意義, right? [/quote])ag]}t,hT(d0{
我都認為SWK是幫緊我的,及提提我姐:D

alienck 發表於 2008-2-5 03:56 AM

法律是社會的一個公平標準1L.RE e8~}2K
但不犯法不代表做得對
3D!yd8aq"l]bd 最近有些人沒有犯法
}@ e1CE)T~M 但做出的事為人不恥的7ecY({5}v'yA
(陳姓男明星事件的男主角):jLI1[%Y:~+o_
亦有人做的事正確
3j,sT AU@$b 但犯了法的(綜緩事件自殺的青年)
TX,YZ"t ^p $qxvFr
正正說明法律是有漏洞的.csr*\8L8y
但沒有漏洞的法律是否好呢??
f/purC 所以有很多條文就沒有寫得太清楚T*Q:` o$\-@
因為留有一手就情況決定
9N,RPHt R7^ ,B Ki| o
最近大家都知道"白色恐怖"吧
9v1Q3^!]e2rn 就是沒有把法律條文寫得清潔\^Q3H{$d)q6p
執法者就可以[color=Red]利用漏動得到過大權力[/color]]*m-MU%T#D+Q _
事件上該事件其實各方都有責任lp#WY }Fr

kX\o'K*["Z;|'Oct 事件中[color=Red]男主角是主要關係者[/color]$L#fFZ_F*^M!G
做出的事雖未犯法} Qeu%Ys ~:rf(kx;c!V
但亦不見得為好事吧
v t0CNl i L CeP.{{sx/O9I| m$c+H,]
[color=Red]女主角們不自愛[/color]亦有責任.y K$u\%@-bq#@k
(或者是被偷拍吧)4a)f2~ [#|+L-n q

+m(cny D }b 放圖/片者或是好奇心R4D k3~.Qv.i
但就令女事主受到傷害n"r.y N-y#|3E V V z
廣東話有話:"[color=Red]做人積下口德[/color]"
*s4sOBL/i$hK
\uI*C0u `0[l 就連看圖/片者
b"J*v/UwNDa#q-[ 古語謂:非禮勿視
2jRT{,X 大家都耳熟能詳吧
E`t9Z:s 雖然大家未必做到(包括我)
.`9A6g ~+k,P y [ 但亦唔好完全被"好奇心"完全蓋過
x-G0w_/oE)` 凡事留一線
^s}s$NF,b/H J wI;`]
四類之中[color=Red]以有心害人者最為人不恥[/color]n1sY0T8q%p:BT/Z,` b4a6}z
事實上公眾之間只有第3/4類吧
+N9]Q1Lx3sL 最後,希望大家都唔好放圖啦,[color=Red]過得自己過得人[/color]

hwkeung 發表於 2008-2-5 06:37 AM

純粹個人意見,,C v$Q9Uy ]
『不好』與『錯』的定義只好根據當地的法律而去介定,
R/ggC*g B 一件唔犯法的事雖然可能是『不好』, 但仍可以有權做定唔做.
#K9}/G6Z Mo$Qb:R 但一件犯法的東西就肯定是『錯』, 絕對不能做.
[*J Up0|7Z
L)rD5Df KZ(E 整件事其實edc錯在那? 其實一點沒有『錯』, 只是保管『不好』而已.
v$zM%ML f5M/^*A t 床事留照片他也是留給自己欣賞, 雙方你情我願,1Mgmn3v
始乃人權, 但卻很多人鬧佢影呢d淫照.PC$D(Y.H@5t?$s(I

O&WL|qA] I P-E 整件事其實女星們又錯在那? 一點都沒有『錯』, 只是運氣『不好』而已.wP k+og,v y
但卻很多人鬧她們淫賤.
9^G+w#X+jWd
1f^y9A-W#f 到底錯在那? 錯在發相的源頭, 留來自己欣賞無問題,
vy#aU.?S g k 但根據淫xxxxxx條例, 上載這東西的確是犯法的,g$e;XE u1bSi'Us
而且傷害到別人, 有咩後果都預左啦."|{5}fi!D$n)Q

E4\HS#Y1`V 可惜偏偏很多人矛頭都不是指摘這個源頭, 卻在相中人.
cd"e7Si 也許這現象不是『錯』, 但我認為是『不好』吧.

s20021601 發表於 2008-2-5 09:10 AM

我就覺得「不好」同「錯」呢個關係...
\;y$pNJXI 可以用數學上ge「非正數(non-positive)」同「負數(negative)」黎代表%a*p ^$ok c_H
}&@Z Te3m
因為凡事唔係淨係得「好」與「壞」,?&Q| tG-u6V,S
一定有其中間者
suX:t^;yz,]B
WF.[ ?#I%\,Eq 在數學上{0ra+]pnx
「非正數(non-positive)」包括「0」+「負數(negative)」
Kcy LgY [c 「負數(negative)」則顧名思義只包括「負數(negative)」
%D4U#kCv\0[SKeC 兩者的差別只在於包唔包括中間/Z,`$m6` rl*K

B2iH)} tJ [_*Bo 而講返「不好」同「錯」b3F?\k)Cm'B.@6|,P
「不好」應包括「中規中舉的」+「錯」
nWui2M!pbqAUK 「錯」就是「錯」囉
_@%Vf:e%U 兩者的差別就是多出了一個中間.3qA'Ng&@w{)b L%yh.}e
「好」與「錯」的平衡點
xu2~S6j2G 就是不對也不錯而已
R%b:{ b(QM5Ca*g
L O!y2s2JkO g4d 哈哈..講到連我自己都唔係幾明tim...'P^1b+ps QG
還望大家見諒

yeung hiu he 發表於 2008-2-5 09:47 AM

其實我覺得(不好) 同 (錯), 每次都連在一起! s.iW L\
好似拍拖咁, 女朋友經常都會話男朋友對她不好, 所以男友是錯!v0]1R a~^&Bi
又好似家人咁, 家人埋怨個仔對她不好, 所以個仔又錯!!SA3vXqD
又好似在公司, 上司會話因為你之前做得不好, 所以最終出來的野是錯!
xxY T&k d&h)Z 好多野(不好) 同(錯) 都會一齊來說, 好似是一個前因後果,*q-lkR%O(Zo.j H
兩個都不能分開來說!Q#Lc8BBV9R6D_ `d
但另一方面我非常同意樓主的例子, 有好多不好的事未必是錯的!

steven999 發表於 2008-2-5 10:44 AM

不好同錯 2樣野黎 個人覺得1T9N^0aw/`fF
不好既野 未必會受罰
u9j8WO}'S2?.A 但係錯既野 9成9會罰爆你:[h I;HP&F*s'P OB(I
不好既事 就唔等於錯既事

Triangel 發表於 2008-2-5 10:45 AM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 2008-2-5 09:10 AM:,s#Ed4r'q{5s5j
我就覺得「不好」同「錯」呢個關係......
t0N a2G^;C}0V!rX3V 哈哈..講到連我自己都唔係幾明tim...? cxUM,Y xp
還望大家見諒
mL0wUc/r8] e3N)pR [/quote]
;tB+k0k*e6th`S +h/^F,AO
s2002, 我真係睇極都吾明:giveup::giveup:

rfky 發表於 2008-2-5 12:48 PM

其實咁多個人講呢個問題裡面 你係其中一個最詳細 你本身就已經對呢兩樣野有哂清晰既定義 我本人唔覺得你有咩錯 而且你舉既例子都能夠更清楚講明一般人對呢兩個詞語既剖析 都係你個句: "[錯]的東西多數是[不好],但本人認為[不好]的東西未必是[錯]。" 都諗唔到有野可以補充

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.